0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
فقط آرزو کن
٪50

معرفی، خرید و دانلود کتاب فقط آرزو کن

ولی به شیوه ی درست
نویسنده:
پیر فرانک
درباره فقط آرزو کن

جهان هستی نسبت به انرژی ارسالی ما چه مثبت و چه منفی به‌دقت واکنش نشان می‌دهد و تحقق آرزوها را ممکن می‌کند. جهان هستی هميشه و تنها براساس فرمول‌بندی فکری و یا کتبی ما عمل می‌کند و گوش‌به‌زنگ است تا ببیند افراد چه چیز را طلب می‌کنند تا برای وقوع آن قدم بردارد. اگر نگاهی به زندگی حال حاضر بی اندازیم متوجه خیلی از تغییرات می‌شویم که درگذشته در لیست آرزوهایمان بوده است. «پیر فرانک» در کتاب «فقط آرزو کن، ولی ساده و روشن» درست آرزو کردن را شرح و تفسیر کرده است و نکات کاربردی و جالبی بیان می‌کند که می‌توان به کمک آن‌ها تأثیرپذیری بر جهان هستی را افزایش داد.

درباره کتاب فقط آرزو کن، ولی به شیوه‌ی درست

کتاب «فقط آرزو کن، ولی به شیوه‌ی درست» Wünsch es dir einfach - aber richtig اثر «پیر فرانک» سال 2007 منتشر شد. این اثر راهکارهای ساده و قابل‌اجرا برای تحقق آرزوهای دیرینه‌ را ارائه می‌‌دهد زیرا نویسنده‌ی اثر بر این باور است زمانی آرزو و خواسته‌های افراد می‌تواند به وقوع بپیوندد که به روش درست خواسته شوند. «فرانک» در این کتاب شیوه‌های درست آرزو کردن را طی فصل‌های متوالی آموزش می‌دهد که عبارت‌اند از در دنیای ما تنها آنچه باور داریم می‌تواند به حقیقت کمک کند، معجزات این‌چنین به وقوع می‌پیوندند، مهارت‌هایت را به‌عنوان نیرویی بالقوه برای آرزو کردن به‌کارگیر، نمونه و سرمشق برای آرزو کردن درست، آنگاه که دیگر عرصه بر آدم تنگ می‌شود، چیزی آرزو کن برای نمونه شریکی برای زندگی‌ات، چیزی آرزو کن برای نمونه موفقیت را و  آیا ستوان از طریق آرزو کردن بر فردی دیگر تأثیر گذاشت؟.

کتاب «فقط آرزو کن، ولی به شیوه‌ی درست» اثر «پیر فرانک» در دسته‌ی کتاب‌های روانشناسی و خودشناسی قرار دارد و مناسب افرادی است که به دنبال یادگیری راه‌های افزایش تأثیرگذاری هستند. نویسنده در این کتاب بر این باور است که افراد باید پیوسته به آرزوهایشان توجه داشته باشند و بهتر است در هرلحظه چشم‌هایشان را ببندند و به تحقق آرزویشان فکر کنند.

«پیر فرانک» در این اثر علاوه بر بیان راهکارهای کاربردی و عملی برای درست آرزو کردن، تعدادی جمله‌ی تأییدی با دیدگاه مثبت هم گردآوری کرده است؛ برخی از آن‌ها عبارت‌اند من می‌توانم هرروز زندگی‌ام را تغییر بدهم، من در زمان حال در این لحظه زندگی می‌کنم، هرلحظه زندگی‌ام تازه و باشکوه است. اکنون زندگی‌ای را به وجود می‌آورم که علاقه‌مندم داشته باشم، هم‌اکنون و در همین‌جا آماده‌ام که ورود معجزه به زندگی‌ام را بپذیرم و موفقیت را جذب می‌کند.

درباره پیر فرانک

«پیر فرانک» Pierre Franckh سخنران، نویسنده و بازیگر آلمانی در تاریخ 1 ماه می سال 1953 در هایلبرن به دنیا آمد. او از سال دهه‌ی شصت میلادی فعالیت در سینما و تلویزیون را آغاز کرده است. او همچنین سال‌ها درزمینه‌ی روانشناسی پژوهش و تحقیق کرده است. او برداشت‌ها و تجربیات سال‌ها زندگی‌اش را به‌صورت مکتوب درآورده است تا مخاطبان بیشتری بتوانند از آن‌‌ها بهره‌مند شوند.

در بخشی از کتاب فقط آرزو کن می‌خوانیم

امکانی وجود دارد که به‌وسیله‌ی آن می‌توان به آرزوی مشترک قدرتی ویژه بخشید. این امکان بسیار مؤثر، ایجاد حال و هوای معنوی ست. معنویت به آرزو وقاری خاص و تأثیری پردوام می‌دهد. درست به همین شیوه، نیایش مشترک در کلیسا نیز اثربخش است. بسیاری افراد معتقد و مومن به‌صورت دسته‌جمعی رسیدن به هدفی را آرزو می‌کنند. در مراسم مذهبی مشخص آن هدف را همه‌ی حاضران بر زبان می‌آورند و با نیروی قلبی تقویت می‌کنند. کشیش آن را با دعای خیر تائید می‌کند و سپس با گفتن آمین و با تأثیر زیاد آن را روانه‌ی سفر می‌کنند.

مراسم معنوی و مذهبی آرزو را تقویت می‌کند.

یک چنین حال و هوایی را هر زوج می‌تواند برای خود ایجاد کند. آنچه مطرح است اینکه، به آرزو قدرتی درخور داده شود. و بهترین راه برای این کار به وجود آوردن حال و هوای مذهبی و معنوی خاص است.

در لحظه‌ای خاص، در سکوت کامل، بدون وجود هرگونه مزاحمت و در مکان و موقعیت مناسب یک زوج می‌تواند بر هدف‌هایی نامنتظر دست یابد.

شاید شب‌هنگام، در زیر نور شمع، و پس از توافق درباره‌ی یک هدف و یافتن جمله‌ی تأییدی نیرومند، بتوان آرزو را به کمک یکدیگر نوشت و با صدای بلند بیان داشت.

همان چه را که فکر می‌کنی، بگو. قدرت کلام‌ات را باور داشته باش.

وقتی دو نفر آرزویی یکسان داشته باشند، مزیتی دیگر نیز وجود دارد. چنانچه یکی از آن دو نفر در آرزو کردن به تزلزل دچار شود و شک و تردید احساس کند، دیگری می‌تواند به‌سرعت او را از آن «ورطه» بیرون بکشد و دوباره به شاهراه آرزو بازگرداند. این کار به‌هرحال سریع‌تر از زمانی انجام می‌شود که آدم به‌تنهایی به آن بپردازد.

بدیهی ست که می‌توان موضوعات گوناگون آرزو کرد. یک هدف مشترک شغلی، ساختن یک‌خانه، تشکیل خانواده‌ای خوشبخت و یا هر آنچه که برای هر دو نفر اهمیت دارد. من افراد زیادی را می‌شناسم که به کمک یک جمله‌ی تأییدی خاص برای رسیدن به هدفی مشترک هم‌پیمان شده‌اند و از این طریق به موفقیت کامل رسیده‌اند. بدین ترتیب آنان همواره هدف مشترکشان را به یاد می‌آورند و به‌اتفاق در جهت مورد آرزو به حرکت درمی‌آیند. اگر بخواهی به انجام کاری بزرگ دست بزنی، سه عامل وجود دارد که به تو کمک می‌کند. جمله‌های تأییدی مشترک، مراسم مذهبی و معنوی مشترک و یک نماد مشترک که بتواند نشانه‌ی هدف مشترکتان باشد.

حتی اگر رسیدن به هدفی ناممکن به نظر برسد، یک آرزوی مشترک ارسال شده هیچ حدومرزی را نمی‌شناسد.

ترجمه کتاب فقط آرزو کن به زبان فارسی

کتاب «فقط آرزو کن» اثر «پیر فرانک» را «هما احمدی» به فارسی ترجمه کرده و آن را «نشر درسا» سال 1391 منتشر کرده است. نسخه‌ی الکترونیک این اثر در این صفحه از فیدیبو برای خرید و دانلود موجود است. «هما احمدی» مترجم این اثر، کتاب‌های حوزه‌ی روانشناسی و موفقیت را ترجمه می‌کند و از ترجمه‌های دیگرش می‌توان به کتاب‌های «پنج راز که پیش از مردن باید بدانی» اثر «جان ایزو»، «از استرس به موفقیت تنها در ۳۱ روز» اثر «جان.اف. دیمارتینی»، «پاسخ نه از سر مهر» اثر «يسپر يول» و «استرس را سرکوب کن» اثر «كنفورد ند» اشاره کرد که نسخه‎‌ی الکترونیک همه‌ی آن‌ها در سایت و اپلیکیشن فیدیبو برای خرید و دانلود موجود است. 

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
1,015.۸۹ کیلوبایت
تعداد صفحات
168 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۰۵:۳۶:۰۰
نویسندهپیر فرانک
مترجمهما احمدی
ناشرانتشارات درسا
زبان
فارسی
عنوان انگلیسی
Wünsch es dir einfach- aber richtig.
تاریخ انتشار
۱۳۹۵/۰۶/۳۱
قیمت ارزی
2.۵ دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۱۰۱۵.۸۹ کیلوبایت
۱۶۸ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
4.2
از 5
براساس رأی 17 مخاطب
5
ستاره
47 ٪
4
ستاره
41 ٪
3
ستاره
0 ٪
2
ستاره
11 ٪
1
ستاره
0 ٪
11 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
5

واقعیت اینه که تو حوزه کتابای خودیاری بهترین و عملی ترین کتابیه که دیدم و اگه نگم بهترین یکی از بهتریناس و پیشنهادم خوندن هر سه کتابه

4

خوب بود جواب یه سری سوالات مهمم داخلش بود که چرا بعضی ارزوها برآورده نمیشن یا زمانش چقدر طول میکشه

4

من اولین کتابی بود که با این محتوا خوندم وبه نظر خودم عالی بود. پیشنهاد میکنم بخونید

5

عالی.این هم مکمل دو کتاب دیگرش هست.و خیلی به درست و کامل ارزو کردن کمک میکنه

4

خیلی کتاب خوبیه. شاید دقیقا همون چیزیه که میخوایید. پیشنهاد میکنم بخونید.

4

مثل بقیه کتاب های پیر فرانک خوندنش خالی از لطف نیست.

5

کاش این کتاب از خیلی وقت پیش خونده بودم

4

کتاب های این نویسنده عالین

4

کتاب خوبیست ممنون

4

عالی

نمایش 1 نقد دیگر
4.2
(17)
25,000
٪50
12,500
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
فقط آرزو کن
٪50
فقط آرزو کن
ولی به شیوه ی درست
انتشارات درسا
4.2
(17)
25,000
٪50
12,500
تومان