0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
در قلمرو وحشت

معرفی، خرید و دانلود کتاب در قلمرو وحشت

درباره در قلمرو وحشت
مجموعه داستان «در قلمرو وحشت» شامل ۸ داستان از نویسندگان بزرگی چون جک لندن،‌ ادگار آلن‌پو، دینو بوتزاتی است. این داستانها همه در سبک گوتیک طبقه‌بندی می شود، ادبیات گوتیک شاخه‌ای از مکتب رمانتیسم یا دقیق‌تر این که پیش‌رمانتیسیسم است و طلوع آن از رویکرد بشر اروپایی به عالم درون، کابوس و رویاهای شخصی، امیال و گرایش‌های روحی مبهم، عواطف سرکوب شده و... خبر می‌دهد تا دریچه‌ای به سوی دهلیزهای تاریک و پیچ در پیچ روح آدمی گشوده شود. داستانهای این مجموعه شامل: . موش‌ها: اثر دینو بوزاتی . پنجه میمون: اثر و. و. جیکوبسون . قاتل: اثر الکساندر م. فری . ارواح: اثر ماری لوئیزه کاشنیتس . طاعون در وینچگاو: اثر یاکوب واسرمان . داستان یک تخت به غایت استثنایی: اثر ویلیام ویلکی کالینز . فقط گوشت: اثر جک لندن و . قلب افشاگر (در قلمرو وحشت): اثر ادگار الن پو است. در بخشی از این کتاب می‌خوانیم: «چه بلایی ممکن است بر سر خانواده کوریو آمده باشد؟ در خانه قدیمی و روستایی آنان، موسوم به دوگانلا چه اتفاقی دارد می‌افتد؟ از سال‌ها پیش، هر تابستان برای چند هفته به آن‌جا دعوتم می‌کردند، اما این بار جیووانی فقط چند خط عذرخواهی برایم نوشته است، نامه‌ای غیرعادی و مبهم در باره مشکلات خانه و دردسرهایی دیگر؛ نامه‌ای که چیزی در آن به روشنی توضیح داده نشده است. چه روزهای شادی در آن خانه تک‌افتاده در میانه جنگل گذرانده‌ام! و حالا همراه با آن خاطرات زیبا وقایعی به خاطرم می‌رسند که آن زمان در نظرم چندان اهمیت نداشتند و اکنون یکباره مهم جلوه می‌کنند. ناخودآگاه صحنه زیر که به تابستانی بسیار دور، به سال‌های پیش از آغاز جنگ مربوط می‌شود، پیش چشمم می‌آید: برای استراحت به اتاق دنج طبقه دوم رفته بودم. اتاق رو به باغ بود و تابستان‌های بعد نیز همیشه در آن می‌خوابیدم. تازه می‌خواستم به بستر بروم که خش و خشی از پشت در شنیدم. در را باز کردم. موش کوچکی به سرعت از میان پاهایم گذشت و به زیر مبل خزید. فرصت داشتم تا حیوان ناتوان و کوچک را له کنم، اما چنان کوچک و ظریف بود که به خودم زحمت ندادم.»

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
937.۵۷ کیلوبایت
تعداد صفحات
144 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۰۴:۴۸:۰۰
نویسندهجک لندن
نویسنده دومیاکوب واسرمان
نویسنده سوم ادگار آلن پو
مترجمپریسا رضایی
ناشرگروه انتشاراتی ققنوس
زبان
فارسی
عنوان انگلیسی
Im Reich des Grauens: Die besten unheimlichen Geschten
تاریخ انتشار
۱۳۹۵/۰۶/۲۸
قیمت ارزی
4 دلار
قیمت چاپی
14,000 تومان
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۹۳۷.۵۷ کیلوبایت
۱۴۴ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
4.5
از 5
براساس رأی 31 مخاطب
5
ستاره
67 ٪
4
ستاره
16 ٪
3
ستاره
12 ٪
2
ستاره
0 ٪
1
ستاره
3 ٪
15 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
4

من فعلا چهار داستان ابتدایی رو خوندم: موش‌ها، پنجه میمون، قاتل و ارواح باید بگم ۳ داستان اول خیلی خیلی خوب فضاسازی و روایت شده و بسیار با معنی و آموزنده بودند. در واقع هر یک از این ۳ داستان یکی از خصلت‌ها و رفتارهای غلط انسان‌ها رو به چالش میکشه و در این کار هم ماهرانه عمل می‌کنه. اما داستان ارواح رو توصیه می‌کنم نخونید؛ با این که داستان کوتاهی هست ولی فاقد ارزش بوده و از این لحاظ با ۳ داستان دیگه هم‌خوانی نداره.

5

ادبیات گوتیک شعبه ای است از رماتیسیسم دربردارنده رویکرد بشر اروپایی به عالم درون، کابوس و رویاهای شخصی، امیال و گرایش‌های روحی مبهم، عواطف سرکوب شده

5

با وجود اینکه علاقه ای به دیدن ژانر وحشت ندارم ولی با خوندن این کتاب فهمیدم بشدت علاقه مند تصورات وحشتناک خودم هستم

5

بسیار عالی. چه مقدمه آگاهی بخشی داشت. کلی تو خوندن اولین داستان کمک کرد. فعلا فقط داستان اول رو خوندم، فضای داستان خیلی جالب بود.

4

این کتاب رو بعد از خوندن شعر کلاغ آلن پو خریدم تا با کارهاش آشنایی بیشتری پیدا کنم.کتاب خوبی در سبک خودشه

5

معمولی بود، بعضی پایان ها حس گَس و خوبی به آدم میداد ولی کلا خیلی جالب نبود،

5

زیبا، جذاب، عالی و روان. مخصوصا داستان آخر و پنجه میمون خیلی دوست داشتم.

5

عااااااااالی ، پر از هیجان

5

بعضی از داستانش بی نظیر بودن مخصوصا داستان آخر از ادگار آلن پو

5

خیلی برام جالب نبود...امیدوارم برای شما باشه..?

نمایش 5 نقد دیگر
4.3
(32)
32,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو
٪30
در قلمرو وحشت
در قلمرو وحشت
مجموعه ای از داستان های کوتاه ادبیات جهان

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
در قلمرو وحشت
در قلمرو وحشت
جک لندن
گروه انتشاراتی ققنوس
4.3
(32)
32,000
تومان