0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
چه کسی تغییر را کشت؟

معرفی، خرید و دانلود کتاب چه کسی تغییر را کشت؟

نویسنده:
کن بلانچارد
درباره چه کسی تغییر را کشت؟

برای ارزیابی تغییرات سازمان و شرکت خود و ایجاد بهترین روش‌ها برای حفظ تغییرات مورد نظر نیاز به یک راهنما و مشاوره درست و دقیق است. کن بلانچارد در کتاب چه کسی تغییر را کشت راهکارهایی برای مدیریت تغییر بر اساس رهبری درست و انگیزه‌های درون سازمانی ارائه می‌دهد.

‌درباره‌ی کتاب چه کسی تغییر را کشت اثر کن بلانچارد

کتاب چه کسی تغییر را کشت نوشته‌ی کن بلانچارد در دسته کتاب‌هایی با موضوع رهبری و مدیریت سازمان است. هر روز سازمان‌ها و اداره‌های گوناگون در سرتاسر جهان سعی در تغییر دادن روش‌ها و ابتکارهای خود هستند. اغلب این شرکت‌ها بزرگ می‌شوند و برای بهبود وضع موجود معمولا اولین گزینه‌ی آن‌ها گران‌تر کردن محصول و خدمات است. با این وجود 50 تا 70 درصد از این تلاش‌ها برای تغییر ناکام می‌مانند؛ و در نهایت منابع، انرژی و روحیه سازمان از بین می‌رود.

کتاب چه کسی تغییر را کشت یک ویژگی جالب و خلاقانه دارد و آن بیان موضوع به شکل یک داستان پلیسی است. در این کتاب نویسنده با شوخ‌طبعی داستان خود را به این شکل شروع می‌کند که مأموری به نام مایک مک نالی در حال تحقیق درباره‌ی یک قتل است. او به طور جداگانه از هر سیزده مظنون اصلی این پرونده بازجویی می‌کند. از جمله این افراد چند رهبر و مدیر اجرایی هستند.

در واقع این مظنونین و عناوین سازمانی آن‌ها افراد آشنایی هستند که شما در محل کار خود با آن‌ها در ارتباط هستید. در پایان نویسنده این پرونده را به روشی حل می‌کند که به شما الهام شود چطور می‌توانید یک عامل تغییر مؤثر در سازمان خود باشید و این داستان و راهکارهای ارائه‌شده در آن را در دنیای واقعی به کار بگیرید.

انتشارات لیوسا کتاب چه کسی تغییر را کشت را با ترجمه‌ی عطیه رفیعی عرضه کرده و در اختیار علاقه‌مندان قرارداده است. کتاب چه کسی تغییر را کشت حجم اندکی دارد و برای افرادی که وقت کافی برای خواندن کتاب‌های طولانی را ندارند و قصد دارند کتابی مختصر با موضوع موفقیت و تحول سازمانی را بخوانند مفید خواهد بود. کتاب چه کسی تغییر را کشت مناسب برای گروه سنی بزرگ‌سال است و تعداد صفحات نسخه‌ی چاپی کتاب 128 صفحه است که با مطالعه‌ی روزانه 20 دقیقه می‌توانید این کتاب را در کمتر از 6 روز بخوانید.

‌درباره‌ی کن بلانچارد نویسنده‌ی کتاب چه کسی تغییر را کشت؟

کن هارتلی بلانچارد (متولد 6 مه 1939) نویسنده موفق آمریکایی است. او تا امروز بیش از 60 کتاب در زمینه موفقیت و رهبری نوشته است و الهام‌بخش بسیاری از افراد در سراسر جهان بوده است. موفق‌ترین کتاب او به نام «مدیر یک دقیقه‌ای» بیش از 13 میلیون نسخه فروش داشته و به زبان‌های زیادی ترجمه شده است.

بلانچارد همچنین به عنوان مدیر ارشد معنوی شرکت‌های کن بلانچارد که یک شرکت بین‌المللی در حوزه آموزش و مشاوره مدیریت است، فعالیت دارد. او و همسرش در سال 1979 در سن دیگو کالیفرنیا این شرکت را تاسیس کردند. بلانچارد یک جمله‌ی معروف دارد: «هیچ یک از ما به اندازه همه ما باهوش نیست». در سال 2005 کتاب‌های بلانچارد از سوی تالار مشاهیر آمازون به عنوان یکی از 25 نویسنده پرفروش در تمام دوران فعالیت خود شناخته شد.

‌در بخشی از کتاب چه کسی تغییر را کشت می‌خوانیم

در یک شب توفانی، خودروی چهار در سیاہ رنگ کارآگاه مایک مک نالی (1) جلوی شرکت اِکم توقف کرد. تنها نور آبی رنگی که بر روی کاپوت می‌تابید به‌گونه‌ای خوفناک با درخشش صاعقه‌ها در دوردست مغایرت داشت. مک نالی از خودرو پیاده شد، خاکسترها را از کتش پاک کرد و آخرین پک را به سیگار ارزان قیمتش زد.

این سومین پرونده‌ی قتل در این ماه بود. هر سه مورد دارای یک نام بودند: تغییر. در حقیقت تحقیق در مورد مرگ تغییر کار همیشگی‌اش شده بود. در طول سال‌ها همیشه یک روش واضح مرگ وجود داشت. شرکت‌ها از

تغییر به درجاتی متفاوت استقبال می‌کردند. بنا بر ظواهر، تغییر شروع به تلفیق با شرکت می‌کرد و سپس بدون

هیچ هشداری تغییر مرده پیدا می‌شد و غالبا بدون هیچ زخم و جراحتى آشکار. شواهد همیشه ناکافی و مختصر

بود و هرگز مقصر پیدا نمی‌شد.

این بار مک نالی مصمم بود تا قاتل را دستگیر کند. او سیگارش را خاموش کرد، دفتر یادداشتش را از جیبش

درآورد و به آرامی به طرف در رفت. مک نالی از زیر نوار زرد رنگ عبور ممنوع پلیس رد شد و به طرف اتاق کنفرانس رفت. اتاق مملو از همهمه و فعالیت بود. عکاسی در حال گرفتن عکس از مرحوم از زوایای مختلف بود. افراد در گروه‌های دو یا سه نفری در مورد اتفاقی که افتاده بود، اظهارنظر می‌کردند. در انتهای اتاق جسد تغییر روی میز کنفرانس افتاده بود. درست نزدیک دست راستش لیوانی واژگون شده بود. میز هنوز در اثر سرریز شدن محتویات آن خیس بود.

مردی ناآشنا برای مک نالی، به کنار او آمد و یادداشتی تاخورده را به او داد و گفت: پزشک قانونی از من خواست این را به شما بدهم.

آنچه در بالا خواندید بررسی و نقد کتاب چه کسی تغییر را کشت اثر کن بلانچارد بود. خرید و دانلود این اثر در همین صفحه امکان‌پذیر است. برای مطالعه‌ی دیگر کتاب‌ها در زمینه‌ی موفقیت و تحول سازمانی می‌توانید به قسمت دسته‌بندی کتاب‌ها مراجعه و کتاب‌های این موضوع را یکجا مشاهده کنید.

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
655.۴۲ کیلوبایت
تعداد صفحات
128 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۰۴:۱۶:۰۰
نویسندهکن بلانچارد
مترجمعطیه رفیعی
ناشرانتشارات لیوسا
زبان
فارسی
عنوان انگلیسی
Who killed change? solving the mystery of leading people through change.
تاریخ انتشار
۱۳۹۴/۱۲/۰۴
قیمت ارزی
2.۵ دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۶۵۵.۴۲ کیلوبایت
۱۲۸ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
4
از 5
براساس رأی 2 مخاطب
5
ستاره
50 ٪
4
ستاره
0 ٪
3
ستاره
50 ٪
2
ستاره
0 ٪
1
ستاره
0 ٪
4
(2)
20,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
چه کسی تغییر را کشت؟
چه کسی تغییر را کشت؟
کن بلانچارد
انتشارات لیوسا
4
(2)
20,000
تومان