0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
تکنیک رهایی ذهن

معرفی، خرید و دانلود کتاب تکنیک رهایی ذهن

نویسنده:
یاسمن گلچین
درباره تکنیک رهایی ذهن

زمانی که  فقر، استرس، دردهای جسمی و احساسات منفی مثل ترس، نگرانی، خشم و غیره در زندگی ما ریشه می‌دواند، به تدریج متوجه تاثیر آن‌ بر خلق و خوی خود می‌شویم. گاهی احساسات منفی چنان زیاد می‌شوند که از نظر فیزیکی هم ما را از پا در می‌آورند. چاقی، فشارخون، سردرد، کمر درد، معده درد و هزاران مریضی دیگر هستند که در پی نگرانی‌ها و انرژی‌های منفی زندگی‌مان ایجاد می‌شوند. نکته‌ی مهمی که باید به آن توجه کنیم این است که چطور بین روح و جسم خود تعادل برقرار کنیم تا هر دو در سلامت و  آرامش باشند. یاسمن گلچین در کتاب تکنیک رهایی ذهن با ارائه روشی نوین به این سوال جواب می‌دهد.

درباره کتاب تکنیک رهایی ذهن

کتاب تکنیک رهایی ذهن نوشته‌ی یاسمن گلچین، در حوزه‌ی روان‌شناسی انرژی، شفای روانی و جسم و جان درمانی نوشته شده است. این کتاب حاصل سال‌ها مطالعه و پژوهش خانم گلچین است که با تکنیک EFT به خوانندگان آموزش می‌دهد که چطور بین جسم و روح خود تعادل برقرار کنند تا از این طریق دردها و رنج‌های روحی و بیماری‌های جسمی برطرف شوند. نویسنده در این کتاب با زبانی ساده ضمن آموزش تکنیک معجزه‌آسای EFT در کنار طرز صحیح قدرت تفکر مثبت خواننده را از تاریکی‌های محدودیت به سمت روشنایی سلامت و موفقیت می‌کشاند. در کتاب تکنیک رهایی ذهن شما می‌آموزید که چطور با انجام تکنیک EFT در مدت زمان کوتاهی از دردهای جسمی رها شوید، به ثروت برسید، همسر مناسب‌تان را پیدا کنید و مهم تر از همه طرز تفکر متفاوتی نسبت به مسائل آزاردهنده‌ی اطرافتان پیدا کنید.

خلاصه کتاب تکنیک رهایی ذهن

کتاب تکنیک رهایی ذهن در 12 فصل نوشته شده است. در هر فصل یاسمن گلچین از تکنیک EFT برای درمان یک مسئله می‌گوید. برای درمان مشکلات جسمانی، روحی، آرامش، ثروت و ... می‌توان با این تکنیک به نتایج مطلوب و امیدوار کننده رسید. او در این کتاب بیان می‌کند که چطور می‌توان به وسیلهی ارتباط مستقیم با ضمیر ناخودآگاه ناراحتی‌ها و رنج‌های گذشته را که باعث آسیب‌های جسمی شده‌اند برطرف کرد.

 یاسمن گلچین در کتاب تکنیک رهایی ذهن به طور مفصل توضیح می‌دهد EFT چیست؟ این حروف اختصاری برگرفته از سه کلمه‌ی Emotional Freedom Techniques به معنای «رهایی هیجانی» می‌باشد که اولین‌بار «گری کریگ »در سال ۱۹۹۷ آن را به دنیا معرفی کرد. این تکنیک با اسامی همچون «ضربه درمانی» و «طب فشاری روانشناختی» هم معروف است. در این روش روی نقاط یا به اصطلاح کانال‌هایی از بدن که از کودکی تا به امروز به دلیل احساسات منفی بسته شدند، ضربات ملایمی می‌زنیم تا تعادل و رهاسازی انرژی صورت بگیرد. یاسمن گلچین توضیح می‌دهد که احساسات منفی و مثبت انرژی بدن را شکل می‌دهند و ما در طول روز مدام با این احساسات زندگی می‌کنیم. اما این احساسات منفی هستند که باعث مسدود شدن کانال‌های انرژی بدن ما می‌شوند، انرژی‌های منفی که از طریق احساساتی از قبیل ترس، عصبانیت، ناامنی، غم، ناامیدی و درماندگی و احساس گناه باعث محدود شدن باورهای مثبت ذهنی و توانایی‌هایمان می‌شوند. زمانی که کانال‌های انرژی بسته می‌شوند، اختلالاتی در بدن ما به وجود می‌آیند که به صورت فیزیکی مثل دردهای کمر، پا، درد کلیه، بیماری‌های قلبی، بیماری خونی، سرطان و غیره و هم به صورت مشکلات روحی مثل افسردگی اضطراب وسواس کمبود اعتماد به نفس عصبانیت و حتی چاقی خود را نشان می‌دهند. یاسمن گلچین در ادامه می‌گوید که برای ایجاد تعادل بین سیستم انرژی و ذهن چطور می‌توان از تکنیک EFT استفاده کرد.

 نویسنده توضیح خود را این‌طور شروع می‌کند که سیستم درمان EFT نوعی ضربات خفیف انگشتان به انتهای کانال انرژی در بدن است. در این کتاب تصویری از نقاط انتهایی هر کانال‌ آورده شده است.

EFT از تکنیک معروف طب سوزنی چینی که چند هزار سال در جهان متداول بود نشات می‌گیرد. تفاوت طب سوزنی و این تکنیک در این است که در طب سوزنی به این نقاط انرژی با استفاده از سوزن فشار وارد می‌شود، اما در ای اف تی با نوک انگشتان به این نقاط ضربات آرام وارد می‌شود. زمانی که این نقاط با ضربه تحریک می‌شوند، استرس و احساسات منفی کم ‌می‌شوند و انرژی که در مسیر کانال‌ها محدود شده بود آزادانه در بدن حرکت می‌کند.

فواید و امتیازات استفاده از تکنیک EFT چیست

یکی از مهم‌ترین فوایدی تکنیک EFT برای افرادی که از آن استفاده می‌کنند، برگشت‌ناپذیر بودن آن است. در واقع با استفاده از این روش، درمان سریع اتفاق می‌افتد و افراد تنها در طی چند جلسه متوجه نتیجه‌ی مثبت آن می‌شوند.

اغلب درمان‌های دارویی عوارض جانبی دارند و البته موقتی هستند. یعنی بیمار زمان مصرف دارو در شرایط خوبی به سر می‌برد اما با قطع دارو علائم بیماری دوباره باز می‌گردند. اما در باره‌ی تکنیک EFT این طور نیست. این روش نه تنها هیچ‌گونه عوارض جانبی‌ای ندارد، دائمی است و درمان آن برگشت ناپذیر است.

خواندن این کتاب برای چه کسانی مناسب است؟

خواندن کتاب تکنیک رهایی ذهن برای همه‌ی بزرگسالان مناسب است چرا که در دنیای مدرن امروز به دلیل زندگی پر مشغله و شهری هر روز با حجم زیادی از نگرانی‌ها و استرس مواجه هستیم. این کتاب به همه اشخاصی که مشکلات روحی و روانی دارند و همه‌ی کسانی که با  مشکلات خانوادگی، شغلی، فردی و ... دست و پنجه نرم می‌کنند توصیه می‌شود. ضمنا مطالعه‌ی این کتاب برای کسانی که به بیماری‌های جسمی مختلف مبتلا هستند نیز پیشنهاد می‌شود. در کنار کتاب تکنیک رهایی ذهن جلسه درمانی با حضور متخصص می‌تواند پ انرژی بدن‌ را به توازن برساند.

تکنیک EFT در ایران

«فرهاد فروغمند» ای اف تی یا ئی اف تی را در سال ۱۳۸۴ برای اولین ‌بار در ایران معرفی کرد.او مدیر سایت (eft.ir) است و مجوز رسمی «گری کریگ» را برای ترجمه‌های خود در سایت گرفته است.

درباره‌ی یاسمن گلچین

یاسمن گلچین کارشناس ارشد در حوزه EFT دارد. او اطلاعات خود را در زمینه‌ی خودشناسی، خداشناسی، روانشناسی معنوی و تکنیک‌های EFT از  طريق انستیتوهای آمریکایی و انگلیسی کسب نموده است و موسس شرکت علمی فرهنگی تکنیک رهایی ذهن Mind EFT در لندن می‌باشد.

یاسمن گلچین با برگزاری جلسات و سمینارهای متعدد آموزش تكنیك eft  به افراد زیادی که دچار مشکلات عاطفی، جسمی و روحی هستند کمک کرده است. کتاب تکنیک رهایی ذهن با هدف راهگشای رسیدن به ثروت بی‌کران، رهایی از دردهای جسمی و روحی، غلبه بر خاطرات تلخ گذشته، رهایی از ترس‌ها و پیدا کردن همسر دلخواه نوشته شده است. انتشارات درسا ناشر این کتاب است و آن  را در 176 صفحه منتشر کرده است. کتاب    تا به امروز به چاپ نهم خود رسیده است. فایل پی دی اف(pdf) این کتاب به همراه دیگر کتاب‌های روانشناسی در سایت فیدیبو قابل خرید و دانلود است.

در بخشی از کتاب تکنیک رهایی ذهن می‌خوانیم

صدای زنگ تلفن سکوت اتاق را بر هم زد. کتابم را بستم و به سمت تلفن رفتم.

الو.

صدایی لرزان پشت خط بود. بعد از چند لحظه صدا را شناختم. او مونیکا بود یکی از مراجعه کنندهایم که هفته پیش به دلیل فشار خون بالای شوهرش برای درمان با EFT به همراه او به ملاقات من آمده بود.

«یاسمن باور کن معجزه شده. از دیروز تا حالا هر بار که اندي فشار خونشو گرفته روی دوازده بوده. اول ما فکر کردیم دستگاه فشار خون خودمون مشکل داره، امروز صبح رفتیم پیش دکترش، باورت نمیشه اونجا هم فشارش دوازده بود. حتی دکتر هم هاج واج مونده بود که ما چکار کردیم که فشار خون اندی در عرض دو هفته از نوزده به دوازده رسیده. به خدا باورم نمیشه که دکتر تمام دارو هاش را قطع کرده، یعنی دیگه مجبور نیست آن داروهای لعنتی را بخوره.»

تازه مدرک کارشناسی در EFT را گرفته بودم و شوهر مونیکا یکی از مراجعه کننده های جدیدم بود که دو هفته قبل او را ملاقات کرده بودم. او مردی ۵۰ ساله با وضعیت جسمانی خوب بود که به دلیل مشکل فشار خون بالا که از چند ماه قبل آزارش می‌داد به من مراجعه کرده بود. نگرانی او فقط به خاطر فشار خون بالا نبود بلکه او در برابر داروهایی که دکتر جهت کنترل فشار خون برایش تجویز کرده بود حساسیت داشت و این مسئله مشکل او را چند برابر کرده بود. او با خوردن داروها به سرگیجه و پا درد دچار شده بود و زمانیکه با من ملاقات کرد بسیار نگران و ناامید بود. طبق معمول با گرفتن اطلاعات از گذشته اندی جلسه را شروع کردم و از آنجایی که می‌دانم بیماری فشار خون بالا به دلیل مشکل عاطفی که سالها در ذهن حل نشده باقی مانده است به وجود می‌آید، منتظر پیدا کردن سر نخی در گذشته‌هایش شدم. انتظارم زیاد طول نکشید تا ریشه مشکل را پیدا کنم و بعد از آن شروع به انجام EFT کردیم.

دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
1.۰۳ مگابایت
تعداد صفحات
174 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۰۵:۴۸:۰۰
نویسندهیاسمن گلچین
ناشرانتشارات درسا
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۳۹۴/۱۰/۰۱
قیمت ارزی
3 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۱.۰۳ مگابایت
۱۷۴ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
3.9
از 5
براساس رأی 57 مخاطب
5
ستاره
40 ٪
4
ستاره
33 ٪
3
ستاره
14 ٪
2
ستاره
0 ٪
1
ستاره
12 ٪
33 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
4

سلام این روش به نام تکنیک رهایی از ذهن معروف است ولی متاسفانه در ایران ناشناخته هست در ترکیه و کشور های عرب خلیج فارس الان داره استفاده میشود در بدن انسان هفت ناحیه حساس عصبی وجود دارد که اطبای چین باستان در آن نواحی از طب سوزنی استفاده میکنند ، خب طی تحقیقات و تجربیات فراوان ثابت شده اگر در این نواحی با دو انگشت به شکل خاصی ضربه بزنند همون نتایج طب سوزنی و حتی نتایج بهتر از آن هم بدست میاید. خوبی این روش در این است که در مدت بسیار کوتاهی قابل استفاده و یادگیری است بهتره به سایت آقای فرهاد فروغمند سری بزنید .

5

زندگی من بخاطر بدبیاری‌های زیادتبدیل شده بود به یک جهنم واقعی.ولی همیشه ته قلبم میگفتم خدابرای هرمشکلی یه میانبری داره چون خدا هم خیلی مهربونه وهم خیلی مبتکروخلاق‌وعالم به همه چی.چون خودش آفریده.من‌پیش خیلیا رفتم،دعانویسایی که توایران معروف بودن‌وحتی سران مملکت پیششون میرفتن‌‌ودراویشی که چندصدتا پیشمرگ وفدایی داشتن ولی که خوب نشبدترم شد.دولی با انجام چندتا ازتکنیکهای این کتاب نتیجه هایی گرفتم که با توکل بخداوپشتکار به آرزوهام میرسم.باتشکرفراوان از خدا،ازابداع کننده EFT،خانم گلچین وفیدیبو

1

واقعا متاسفم ، اصلا کتاب مفیدی نبود ! ریشه اصلی افسردگی و مشگلات انسان دوری از خداست ، تنها با یاد خدا دل آروم میشه این چرتو پرتا چیه واقعا

5

این کتاب واقعا معجزه پنهانی است که سرکار خانم گلچین زحمت انتقال آن به ایرانیان را کشیده اند . واقعا ممنونم ازشون این تکنیک توسط آقای کوین تورودو در آرزوی تو در دستان توست با عنوان تکنیک کالاهان توصیه شده است

4

تکنیک رهایی ذهن با همت آقای فرهاد فروغمند در ایران پایه گذاری شده و دور از انصاف هست که نویسنده این کتاب بدون اجازه ایشون این کتاب رو چاپ کردن. اگر میخاید بیشتر در مورد این روش بدون کتابهای آقای فروغمند رو سرچ کنید در اینترنت. با تشکر

4

این چ وضعیه چرا کتاب خریداری شده فقط ۱۶ صفحه داره خوب از اول میگفتید بابت همین چند صفحه داریم پول میدیم توی توضیحات نوشتید۱۷۴ صفحه. من که مختصر نخواستم آشنایی دارم کامل کتاب رو میخواستم اصلا چرا بابت هیچ چی پول دادم .کارتون درست نیست.

5

کسی بخواد راجع به ای اف تی بیشتر بدونه کتاب خوبیه چون اغلب کتابا ترجمه است اما این کتاب رو نویسنده فارسی زبان نوشته و کاربردی هم توضیح داده من خوشم اومد دست نویسنده درد نکنه همچنین ممنون از فیدیبو برای انتشار این کتاب

5

کتاب روان و ساده نگاشته شده. برای افراد از هر قشری از جامعه قابل خواندن و روان است. روشهای کتاب عملی است. من برای یک بار خواندن به همه توصیه می کنم. مثبت نوشته شده و خواندنش حس خوبی به آدم القا می کنه.

4

تازه کتاب رو شروع کردم.اما متاسفانه ویراستاری کتاب خوب نیست. به خاطر کلمات انگلیسی، متن ها بعضی جاها چپ چین میشن و کلمات پس و پیش میشه. این در شان این کتاب ارزشمند نیست متاسفانه!

4

اونقدر این کتاب جذاب بود که در عرض دو ساعت سیصد و هشتاد صفحه شو خوندم . به شرط انجام تمرین هاش ، مطمئنم موثر خواهد بود . ممنون از شما ?

نمایش 23 نقد دیگر
3.9
(57)
26,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
تکنیک رهایی ذهن
تکنیک رهایی ذهن
یاسمن گلچین
انتشارات درسا
3.9
(57)
26,000
تومان