0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
برجام، در تحلیل کلان و خرد

معرفی و دانلود رایگان کتاب برجام، در تحلیل کلان و خرد

ناشر:
پی نما
درباره برجام، در تحلیل کلان و خرد
چه برجام نهایی شود و چه نشود، بی تردید یکی از مهمترین فرازهای تاریخ دیپلماسی ایران در حال رقم خوردن است. به همین دلیل وظیفه هر کارشناس مطلع و دلسوزی لست که سند تاثیر گذار بر آینده کشور را عالمانه و به دور از جانب‌داری بررسی کند. تلاش ما این است که در تحلیلی کلان با روش علمی داده‌ستانده، قوت ها و ضعف های برجام را در کنارهم برآیندگیری کنیم، همچنین در تحلیلی خرد، بود یا نبود حفره‌های حقوقی، سیاسی و امنیتی احتمالی را مطالعه خواهیم کرد. آنگاه در صورت وجود این حفره‌ها، میزان تاثیر گذاری‌شان در نتیجه نهایی برجام را بررسی می‌کنیم. در نهایت نیز با روش علمی به انطباق و انحراف گیری برجام با خطوطو قرمز علنی شده می‌پردازیم. امیدواریم این تلاش بتواند برای تصمیم‌سازان امروز و محققان فردا مفید باشد. چه برجام نهایی شود و چه نشود، بی تردید یکی از مهمترین فرازهای تاریخ دیپلماسی ایران در حال رقم خوردن است. به همین دلیل وظیفه هر کارشناس مطلع و دلسوزی لست که سند تاثیر گذار بر آینده کشور را عالمانه و به دور از جانب‌داری بررسی کند. تلاش ما این است که در تحلیلی کلان با روش علمی داده‌ستانده، قوت ها و ضعف های برجام را در کنارهم برآیندگیری کنیم، همچنین در تحلیلی خرد، بود یا نبود حفره‌های حقوقی، سیاسی و امنیتی احتمالی را مطالعه خواهیم کرد. آنگاه در صورت وجود این حفره‌ها، میزان تاثیر گذاری‌شان در نتیجه نهایی برجام را بررسی می‌کنیم. در نهایت نیز با روش علمی به انطباق و انحراف گیری برجام با خطوطو قرمز علنی شده می‌پردازیم. امیدواریم این تلاش بتواند برای تصمیم‌سازان امروز و محققان فردا مفید باشد.
دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
1.۶۹ مگابایت
تعداد صفحات
147 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۰۴:۵۴:۰۰
نویسنده محمد سعید احدیان
ناشرپی نما
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۳۹۴/۰۷/۱۵
قیمت ارزی
2.۵ دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۱.۶۹ مگابایت
۱۴۷ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
4.3
از 5
براساس رأی 110 مخاطب
5
ستاره
64 ٪
4
ستاره
14 ٪
3
ستاره
10 ٪
2
ستاره
1 ٪
1
ستاره
8 ٪
15 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
5

ضمن تشکرازنویسنده ی محترم همونطورکه انتظارمیرفت، از برجام و مذاکرات هیچ آبی برای ملت قرارنیست گرم بشه و اون دسته ازافرادی که غیرازاین فکرمیکنند رو به گذرزمان می سپارم تا حقایق بیش ازحال براشون هویدا بشه .

4

کتاب خوبیه،فقط موقع نوشته شدنش قبل از زمان بررسی لایحه فرجام در مجلس هست،ولی بازم به نظرم نکاتی در فرجام رو.گوش زد کرده که متاسفانه بعضی رسانه ها با جانب داری یا بیان نمیکنند یا اغراق.

5

به نظرم هر ایرانی باید این کتاب رو بخونه تا بدونه مسئولان کشورش براش چه تصمیمی گرفتن، وگرنه که با عهد قاجار و عهدنامه ترکمان چای یا فین کن اشتاین چه فرقی داره!!!!

5

این خوبه که همه مردم از برجام اطلاعات قوی داشته باشن و به روند رو به مثبتش شدیدا حساس باشن و تلاش کنن.مرسی www.Sajjadanari.mihanblog.com

5

اولین نظردرج شده روقبول دارم کاملا

5

الان همه چی گذشته و تر برجام در اومده و مزخرف بودنش مشخص شده. الان باید این کتابو توی قسمت طنز بزارید?

1

خیلی از بخش های کتاب با متن برجام در تضاده ، بنظر نویسنده نتونسته نگاه سیاسیشو دخالت نده!

5

خوبه. به هرحال یه دیدگاهه و مسلما روی دیدگاه بقیه هم تاثیر گذار

5

کتاب کاملی بود درباره برجام،کاملا با مسائل برجام آشنا شدم

5

اطلاعات خوبی از برجام به کسب کردم. عالی

نمایش 5 نقد دیگر
4.3
(109)
رایگان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
برجام، در تحلیل کلان و خرد
برجام، در تحلیل کلان و خرد
محمد سعید احدیان
پی نما
4.3
(109)
رایگان