0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
افشای واتیکان

معرفی، خرید و دانلود کتاب افشای واتیکان

پول، جنایت و مافیا
نویسنده:
پل ویلیامز
درباره افشای واتیکان
در این کتاب سعی شده روابط پنهان دولت مذهبی واتیکان، اعم از ارتباط با مافیا، نفوذ سیاستمداران در واتیکان، ثروت‌اندوزی، پاپ سالاری و نظایر آن- شناسایی شود. برای مثال، در کتاب تصریح می‌شود که رابطه‌ی بین مافیای سیسیل با سازمان مالی واتیکان هم‌چنان بدون وارد شدن خدشه‌ای ادامه دارد. حکومت "جان‌پل دوم" نه از رفورم‌های شرقی "جان بیست و سوم" و "پل ششم" تبعیت کرده، و نه طریق مرسوم را که همانا پرداختن به وظایف کاتولیکی باشد پیش گرفته است، بلکه در راه تثبیت موقعیت واتیکان ب عنوان نهادهای مالی و سیاسی قدو برداشته است. هدف اولیه‌ی این نهاد، نشر حقیقت و اصول اخلاقی در این عصر (که عصر شک و تردیدهاست) نیست، بلکه تداوم بخشیدن به حفظ منابع دنیوی توسط دسیسه، گدایی، دزدی و چنان‌چه ایجاب نماید خون‌ریزی است.
دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
گوینده هوشمند (AI)
راوی
حجم
2.۰۱ مگابایت
تعداد صفحات
320 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۱۰:۴۰:۰۰
نویسندهپل ویلیامز
مترجمایوب باقرزاده
ناشرانتشارات امیدفردا
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۳۹۴/۱۰/۰۲
قیمت ارزی
3 دلار
قیمت چاپی
130,000 تومان
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
راوی
۲.۰۱ مگابایت
۳۲۰ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
4
از 5
براساس رأی 235 مخاطب
5
ستاره
54 ٪
4
ستاره
19 ٪
3
ستاره
9 ٪
2
ستاره
4 ٪
1
ستاره
11 ٪
54 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
5

کتاب مستندی بسیار عالی بود.ولی مخصوص کسانی هست که در حوزه مستند هستند و این حوزه را دوست دارند.در ابتدا بسیار خوب پیش می‌رود ولی در انتها به دلیل شخصیت های زیاد تاثیرگذار ممکن است صبر خواننده کم شود ولی دانشی که به شما میدهد درباره فرازها و نشیب کلیسای کاتولیک باعث میشود دید جدیدی به ادیان و کسانی که آن ها را کنترل میکنند،بدهد. در مجموعه کتابی خوب است ولی نباید پیوسته خوانده شود برای کسانی که در حوزه مستند گونه نیستند.

1

نویسنده کم مونده بود بگه زیر واتیکان آدم‌ها رو سلاخی می‌کنند و اعضای بدنشان را برای کسب درآمد با کمک مافیا به آمریکا صادر می‌کنند. بابا جان همان واتیکان و کلیسا بزرگترین موسسه خیریه غیردولتی دنیاست که اتفاقا کمک‌هاش کاملا جهانی هست و به همه مردم به دور از نژاد و مذهب کمک می‌کند.

5

کاش قدری بیشتر از مسیحیت و کلیسا، خواننده ها شناخت داشتند، تا کمتر به پاپ افترا زده میشد و همچنین کمتر تایید و تمجید های ریاکارانه از نظر خواننده ها در این دسته کتاب ها را شاهد بودیم !!! واقعا جای تاسف داره این همه یک جانبه نگاه کردن به واتیکان ...

3

مطالعه شد ، عحیب و عبرت آموز بود برای تمام نهادهای مذهبی که میخوان استقلال مالی پیداکرده و فعال تر بشن . باید دقت کرد که این بلا بر سر اسلام و تشیع نیاد که متاسفانه وهابیت اینطور شد و جان و ناموس و ثروت مسیحی و مسلمان سنی چه شافعی و چه حنفی و فرقه های شیعه رو غارت کرد و از بین برد.

3

دقیقا این اتفاقات در تمامی ادیان افتاده و فقط اسامی و القاب ها تغییر کرده ... انحراف تو تمام ادیان بعد از پیامبران دیده شده ... امروزه به اسم دین افرادی که مروج دین هستن تجارت های کلانی به راه انداختن ... در کل کتاب آنچنان جالبی نبود

5

دیدگاه نویسنده یه خورده زیادی منفیه پس احتمالا برخی از حرفاش از روی تعصبه اما حتی اگر یک‌چهارم حرفاش حقیقت داشته باشه بنظرم یک نوع فاجعه برای واتیکانه با اینهمه فساد نهادی که ادعای دین داره اونوقت تازه آدم قدر علمای ساده.زیست اسلام رو می‌دونه

5

خوب بود.اما بطور کلی دوست داریم که رمان های معروف بیشتری رو بصورت رایگان داشته باشیم

2

سند و مدرکی برای آمارهاش نداره و غلط املایی در مورد میلیون و میلیارد زیاد داره

4

بسیاری از این سخنان قبلاً هم عنوان شده اینبار همه تجمیع و ارائه شده این یک رمان نیست تصویری از پشت پرده یک نهاد به ظاهر مقدس است و هشداری برای ما و مقدس سازی نهاد های انسانی نه الهی!!!

4

اطلاعات خوبی به آدم اضافه میکنه. هرچند گاهی اغراق شده به نظر میاد. گاهی هم زیادی طول و تفصیل میده و پیچیده اش میکنه و باعث گنگی مطلب میشه. مثل قسمت پولشویی ها.

نمایش 44 نقد دیگر
4
(235)
50,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
افشای واتیکان
افشای واتیکان
پول، جنایت و مافیا
انتشارات امیدفردا
4
(235)
50,000
تومان