0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
معرفی، خرید و دانلود کتاب صوتی اثر ماه عسل

معرفی، خرید و دانلود کتاب صوتی اثر ماه عسل

علم آفرینش بهشت بر روی زمین

کتاب صوتی
درباره اثر ماه عسل

زندگیِ شما آنقدر زیباست که صبر ندارید روزی جدید برسد و از خواب بیدار شوید و از دنیا برای زنده بودن‌تان تشکر کنید. به تماشایی‌ترین رابطه‌ی عاشقانه‌ی زندگی‌تان فکر کنید. رابطه‌ای که شما را سرپا می‌کند. برای خیلی از افراد لحظه‌ای که سعادتِ قلبی، سلامتیِ کامل و انرژیِ زیادی را تجربه می‌کنند، لحظه‌ای است که گویی بهشت را روی زمین تجربه کرده‌اند.

تصور کنید چه می‌شود اگر ماه‌عسل را در تمامِ عمرتان تجربه کنید.

دکتر بروس اچ لیپتون توضیح می‌دهد چطور اثر ماه‌عسلی فقط رویدادی تصادفی یا اتفاقی نیست، چون می‌توانید آن را خلق کنید. در این کتاب دکتر لیپتون نشان می‌دهد چطور می‌توانیم اثر ماه‌عسلی را بسازیم و چطور از دستش می‌دهیم. مخاطبان وقتی این دانش را بدست می‌آورند، می‌توانند ماه عسل‌شان را دوباره تجربه کنند. اما این بار به شکلی که خوشبختیِ ابدی‌شان تضمین شده است، درست مانند نگاهی که تهیه‌کنندگان هالیوودی به عشق دارند.

لیپتون، با روشی مقتدرانه، فصیح و قابلِ فهم، از تأثیر فیزیکِ کوانتوم و ارتعاش‌های خوب، بیوشیمی یا معجون‌های عشق، و روانشناسیِ ذهن‌های آگاه و ناخودآگاه برای خلقِ روابطِ عاشقانه‌ی پایدار استفاده کرده است.

او همچنین ادعا می‌کند ما می‌توانیم از روابطِ هماهنگِ پنجاه تریلیارد سلول یاد بگیریم که چطور «ابر اُرگانیسمی» به نامِ «بشریت» خلق کنیم که باعثِ نجاتِ سیاره‌مان شود.

شناسنامه

فرمت محتوا
mp۳
حجم
267.۲۶ کیلوبایت
مدت زمان
۰۴:۴۵:۴۰
نویسنده بروس اچ لیپتون
مترجمنازنین مهرپناه
راویاعظم حبیبی
راوی دوم وحید مرتضوی کیاسری
ناشرشادن پژواک
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۴۰۳/۰۵/۳۰
قیمت ارزی
3 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
mp۳
۲۶۷.۲۶ کیلوبایت
۰۴:۴۵:۴۰

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
1
از 5
براساس رأی 1 مخاطب
5
0 ٪
4
0 ٪
3
0 ٪
2
0 ٪
1
100 ٪
1 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
1

برداشت من از کتاب: اگر میخوایم از زندگی لذت ببریم باید تاثیر ضمیر خوداگاه رو نسبت به ناخوداگاه در تصمیمات و کارهامون بیشتر کنیم. از طریق: تکنیک های مایندفولنس و انرژی درمانی (گشایش چاکراه ها). توجه به زمان حال هم مثه ایجاد هر عادتی زمان بره و به تکرار و تمرین نیاز داره. در کل هدف هم اینه که نذاریم ساختار های غلط از پیش تعیین شده در ضمیر ناخوداگاه، روی روابط و به طور کلی زندگیمون تاثز منفی بذاره! توصیه: بجای صرف وقت روی این کتاب میتونید از کتاب هایی مثه خرده عادت ها و یا چگونه کمالگرا نباشیم و... که رویکرد عملیاتی دارند، استفاده کنید!

1
(1)
٪80
53,000
10,600
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
اثر ماه عسل
علم آفرینش بهشت بر روی زمین
شادن پژواک
1
(1)
٪80
53,000
10,600
تومان

از همین نویسنده مطالعه کنید

همه