0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
معرفی، خرید و دانلود کتاب صوتی باور کن تا به دستش بیاوری

معرفی، خرید و دانلود کتاب صوتی باور کن تا به دستش بیاوری

معجز‌اتی‌ را که در انتظار شماست فعال کنید

کتاب صوتی
درباره باور کن تا به دستش بیاوری

بعضی مردم این باور را در شما ایجاد می‌کنند که باید استحقاق معجزات را داشته باشید، یا اینکه معجزات فقط برای افراد خاصی هستند. برنادت رودبا باور دارد که «معجزات به همه تعلق دارند!»

برنادت حدود دو دهه از زندگی‌اش را صرفِ یادگیریِ «فراخوانی معجزات» در تمام زمینه‌های زندگی‌اش کرد و در همین حین برای غلبه به آسیب‌ها‌ و مشکلات روانی، جسمی و معنوی مبارزه کرد. این چالش‌ها الهامی برای نوشتن این کتاب بود تا دیگران را برای رسیدنِ هر چه زودتر به معجزاتشان راهنمایی کند.

در کتابِ باورش کن تا به دستش بیاوری،‌ توانایی منحصر به فردتان را برای تبدیل شدن به «جاذب معجزه» کشف می‌کنید. با استفاده از «روش‌های» روزمره که به شما کمک می‌کنند تا زندگی‌تان را کاملا تغییر دهید، این کتاب روشی سریع برای خلقِ زندگیِ ایده‌آلی است که همیشه می‌خواستید.

یاد می‌گیرید چطور «بهترین قدم بعدی‌تان» را برای حل مشکلتان یا اجابت دعاهایتان «فعال» کنید. این کتاب راهنمایی است که کمکتان می‌کند تا دوباره به راهنمای درونتان متصل شوید، جایی که تمام پاسخ‌هایتان در آنجا منتظر شماست، و قدم به قدم برایتان آشکار می‌شوند.

برنادت وانمود نمی‌کند که همه‌ی راه‌حل‌ها را برای شما یا وضعیتتان دارد، چون باور دارد راه‌حل‌ها در اختیار «شماست،» اما شاید برای دریافت بهتر آن راه‌حل‌ها نیاز به کمی کمک داشته باشید. به همین دلیل برنادت «روش‌هایی» عملی را آموزش می‌دهد که ارتباطی با مذهب یا باورهای شخصی‌اش ندارد. با این حال، اگر بخواهید، می‌توانید این روش‌ها را به همراه سیستم اعتقادی خودتان به کار بگیرید.

وقتی این کتاب را شروع کنید، متوجه می‌شوید در زندگی‌تان محدودیتی وجود ندارد، مگر اینکه «به این محدودیت‌ها باور داشته باشید، چراکه باور شماست که محدودیت‌ها را ایجاد می‌کند!»

شناسنامه

فرمت محتوا
mp۳
حجم
197.۰۳ کیلوبایت
مدت زمان
۰۳:۳۰:۰۹
نویسندهبرنادت رودبا
نویسنده دوممهدی داعی حق
مترجمفرزانه فائزی
ناشرشادن پژواک
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۴۰۳/۰۵/۲۴
قیمت ارزی
2 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
mp۳
۱۹۷.۰۳ کیلوبایت
۰۳:۳۰:۰۹

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
5
از 5
براساس رأی 1 مخاطب
آموزنده 🦉 (1)
اجرای روان 🎙️ (1)
5
100 ٪
4
0 ٪
3
0 ٪
2
0 ٪
1
0 ٪
1 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
5
حال‌خوب‌کن ✨
انگیزه‌بخش 🚀
آرامش‌بخش 🌱
اجرای روان 🎙️
سرگرم‌کننده 🧩
پربار 🌳
گیرا 🧲
آموزنده 🦉

سلام ‌ کتاب جذاب و مفیدی بود . مخصوصا در یک بعد از ظهر جمعه که دراز کشیدین زیر کولر شنیدن این کتاب میچسبه من از موسیقی های کوتاه بین فصلهاش خوشم اومد یاد حال و هوای جمعه های دوران کودکیم افتادم

5
(1)
انگیزه‌بخش 🚀 (1)
٪70
40,000
12,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
باور کن تا به دستش بیاوری
معجز‌اتی‌ را که در انتظار شماست فعال کنید
شادن پژواک
5
(1)
انگیزه‌بخش 🚀 (1)
٪70
40,000
12,000
تومان