0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
بهتر فکر کن بهتر زندگی کن

معرفی، خرید و دانلود کتاب صوتی بهتر فکر کن بهتر زندگی کن

(خلاصه کتاب)

نویسنده:
جول اوستین
درباره بهتر فکر کن بهتر زندگی کن

بخشی از کتاب

در درون هر یک از ما یک فرد پیروز و موفق وجود دارد، اما این فرد خود به خود ظاهر نمی‌شود بلکه باید آزاد شود. اگر همچنان به بازسازی ذهنیت خود ادامه دهید و خود را با آنچه خداوند درباره شما می‌گوید هماهنگ کنید، مدت زمان زیادی نمی‌گذرد که آن فرد خود را آزاد می‌کند. در این هنگام دگرگونی در زندگی شما رخ می‌دهد. زمانی که این بازسازی ذهنیت را انجام می‌دهید دگرگون می‌شوید و به پروانه زیبایی تبدیل می‌شوید که هرگز تصور نمی‌کردید.

در تمام طول روز با خودتان بگویید وقتی خدا با من است چه کسی می‌تواند علیه من باشد؟ شروع کنید به باور آن چیزهایی که خدا درباره شما می‌گوید در این صورت کم‌کم از پیله‌تان آزاد می‌شوید و اوج می‌گیرید.

شاید بارها به شما گفته‌اند که چه کارهایی را نمی‌توانید انجام دهید! خود را از این تفکرات محکوم کننده خلاص کنید و شروع کنید به نوسازی تفکر خودتان. باور داشته باشید هنوز هم می‌توانید قدرت واقعی خودتان را آزاد کنید.

این واژه‌ها را در عمق روح خود بنشانید که پادشاه هنوز در وجود شماست، ملکه هنوز در وجود شماست! شما باید شروع کنید به فراخواندن آن شاه، آن ملکه. شما باید آنچه خداوند در وجودتان قرار داده است را آزاد کنید، خداوند شما را خلق نکرده که بخزید و پیچُ تاب بخورید او شما را خلق کرده که اوج بگیرید. پس سهم خود را انجام داده و شروع کنید به بازسازی ذهنتان.

دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
mp۳
حجم
31.۱۸ کیلوبایت
مدت زمان
۳۲:۰۰
نویسندهجول اوستین
مترجم یاسین قاسمی بجد
مترجم دوممحمدرضا علیشاهی
ناشریاسین قاسمی‌بجد
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۴۰۳/۰۳/۲۷
قیمت ارزی
2 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
mp۳
۳۱.۱۸ کیلوبایت
۳۲:۰۰

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
0
(بدون نظر)
20,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
بهتر فکر کن بهتر زندگی کن
بهتر فکر کن بهتر زندگی کن
(خلاصه کتاب)
یاسین قاسمی‌بجد
0
(بدون نظر)
20,000
تومان