0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
مجموعه زمزمه‌های مثبت ذهنی

معرفی، خرید و دانلود کتاب صوتی مجموعه زمزمه‌های مثبت ذهنی

نویسنده:
لوری رایت
درباره مجموعه زمزمه‌های مثبت ذهنی


معرفی کتاب صوتی مجموعه زمزمه‌های مثبت ذهنی

مجموعه کتاب‌های صوتی « زمزمه‌های مثبت ذهنی » اثر لوری رایت توسط انتشارات مهرسا و با همت گروهی از گویندگان منتشر گردیده است. این مجموعه کتاب گامی ارزشمند در جهت پرورش ذهن‌آگاهی در کودکان است. این کتاب‌ها با زبانی ساده و جذاب، به کودکان کمک می‌کنند تا از افکار، احساسات و اعمال خود آگاه شوند و در هر لحظه حضور کامل داشته باشند و از انواع تجربیات زندگی لذت ببرند. با پرورش ذهن‌آگاهی در کودکان، آنها می‌توانند مهارت‌های مهمی مانند اعتماد به نفس، جرئت‌ورزی، خودکنترلی، خودشکوفایی، خودارزیابی و تنظیم هیجانی را در خود پرورش دهند. مجموعه کتاب‌ زمزمه‌های مثبت ذهنی مانند بذرهایی هستند که عزت نفس و توانمندی را در ذهن کودکان می‌کارند. با تهیه این مجموعه، به کودکان خود هدیه‌ای ارزشمند برای ساختن آینده‌ای روشن و شاد می‌دهید. اگر شما هم به شنیدن کتاب‌های صوتی کودک حوزه آموزش و دانستنی علاقه دارید حتما به دسته‌بندی کتاب‌های صوتی آموزش و دانستنی فیدیبو سر بزنید.


خلاصه کتاب صوتی مجموعه زمزمه‌های مثبت ذهنی اثر لوری رایت


هر جلد از مجموعه ۹ جلدی زمزمه‌های مثبت ذهنی، به موضوعی مجزا می‌پردازد که در ادامه به معرفی مختصری از آنها می‌پردازیم:

جلد اول: من هم شبیه تو هستم!

این جلد به کودکان کمک می‌کند تا تفاوت‌ها و شباهت‌های خود با دیگران را درک کنند و به منحصر به فرد بودن خود احترام بگذارند.

جلد دوم: من امتحانش می‌کنم!

در این جلد، کودکان با اهمیت تلاش و پشتکار در رسیدن به اهدافشان آشنا می‌شوند و تشویق می‌شوند تا از شکست‌ها نترسند و برای رسیدن به آرزوهایشان تلاش کنند.

جلد سوم: من مراقب حالم هستم!

این جلد به اهمیت سلامتی جسمی و روانی می‌پردازد و به کودکان آموزش می‌دهد تا چگونه از خود مراقبت کنند و احساسات خود را به درستی مدیریت کنند.

جلد چهارم: من مهم هستم!

در این جلد، کودکان با ارزش و احترام به خود آشنا می‌شوند و یاد می‌گیرند که خودباوری و اعتماد به نفس را در خود پرورش دهند.

جلد پنجم: من خودم را باور دارم!

این جلد به اهمیت باور به توانمندی‌های خود می‌پردازد و به کودکان کمک می‌کند تا ترس‌ها و شک و تردیدهای خود را کنار بگذارند و به توانایی‌های خود ایمان داشته باشند.

جلد ششم: من به خودم افتخار می‌کنم!

در این جلد، کودکان با اهمیت قدردانی از خود و دستاوردهایشان آشنا می‌شوند و یاد می‌گیرند که به خودشان افتخار کنند.

جلد هفتم: من از پسش بر می‌آیم!

این جلد به اهمیت صبر و شکیبایی در حل مشکلات می‌پردازد و به کودکان کمک می‌کند تا با چالش‌ها و سختی‌ها به طور موثری روبرو شوند.

جلد هشتم: من بهترین رفتار را می‌کنم!

در این جلد، کودکان با اهمیت اخلاق و رفتار پسندیده آشنا می‌شوند و یاد می‌گیرند که چگونه با دیگران با احترام و مهربانی رفتار کنند.

جلد نهم: من می‌توانم!

این جلد به عنوان جمع‌بندی مجموعه، به قدرت باور و اراده در انسان می‌پردازد و به کودکان یادآوری می‌کند که با تلاش و پشتکار می‌توانند به هر آنچه که در ذهن دارند دست پیدا کنند.

لوری رایت، بانوی خالق  زمزمه‌های مثبت ذهنی

لوری رایت، نویسنده کتاب‌های پرفروش مجموعه زمزمه‌های مثبت ذهنی، سفری پرفراز و نشیب را در مسیر ارتقای سلامت روان کودکان و خانواده‌ها پیموده است. لوری که مادر سه فرزند است، به وضوح می‌داند که کلمات و باورهای ما چه قدرتی در شکل‌گیری هویت و عزت نفس کودکان دارند. لوری رایت، آموخته‌های خود را در زمینه ذهن‌آگاهی و خودگویی مثبت، در قالب کتاب‌هایی به نام زمزمه‌های مثبت ذهنی برای کودکان و خانواده‌ها به اشتراک گذاشت. این کتاب‌ها با زبانی ساده و جذاب، به کودکان کمک می‌کنند تا از افکار و احساسات خود آگاه شوند، با چالش‌ها به طور موثرتری مقابله کنند و عزت نفس خود را ارتقا دهند. مجموعه کتاب‌های زمزمه‌های مثبت ذهنی با استقبال چشمگیری از سوی والدین و مربیان روبرو شد و به عنوان منبعی ارزشمند برای ارتقای سلامت روان کودکان مورد استفاده قرار گرفته است.

جهت مشاهده سایر آثار لوری رایت  کلیک کنید.


 چرا کتاب صوتی مجموعه زمزمه‌های مثبت ذهنی را بشنویم

کتاب زمزمه‌های مثبت ذهنی، مجموعه‌ای ارزشمند از داستان‌ها و جملات تأییدی است که به کودکان کمک می‌کند تا باورهای مثبت در مورد خودشان و توانایی‌هایشان را پرورش دهند. اعتماد به نفس خود را افزایش دهند. مهارت‌های مقابله‌ای با چالش‌ها و مشکلات را در خود تقویت کنند. احساسات خود را به طور سالم بشناسند و مدیریت کنند. ذهن‌آگاهی را تمرین کنند و در لحظه حال حضور داشته باشند. خوش‌بین‌تر و شادتر باشند. اهمیت این مجموعه کتاب در چند نکته کلیدی خلاصه می‌شود.

 زبان ساده و جذاب : این کتاب با زبانی ساده و جذاب نوشته شده که برای کودکان در سنین مختلف قابل فهم و لذت‌بخش است.

 استفاده از داستان : لوری رایت از داستان‌های گیرا و شخصیت‌های دوست‌داشتنی برای انتقال مفاهیم مهم استفاده می‌کند که این امر باعث می‌شود کودکان به راحتی با کتاب ارتباط برقرار کنند.

 تمرکز بر خودگویی مثبت : این کتاب به کودکان می‌آموزد که چگونه با خود صحبت کنند و افکار و باورهای مثبتی را در ذهن خود پرورش دهند.

 تمرین‌های عملی : کتاب شامل تمرین‌های عملی و فعالیت‌های سرگرم‌کننده‌ای است که به کودکان کمک می‌کند تا آموخته‌های خود را در زندگی روزمره به کار ببرند.

 مناسب برای تمام کودکان : این کتاب برای تمام کودکانی که به دنبال افزایش اعتماد به نفس، شادتر شدن و زندگی بهتر هستند، مناسب است.

علاوه بر این، کتاب زمزمه‌های مثبت ذهنی می‌تواند برای والدین، مربیان و هر کسی که با کودکان سروکار دارد نیز مفید باشد.





در بخشی از کتاب صوتی مجموعه زمزمه‌های مثبت ذهنی می‌شنویم


وقتی برادرم سرما می‌خورد، برایش پتو و یک عالمه دستمال کاغذی می‌برم. او احساس آرامش و راحتی می‌کند و همین من را خیلی خوشحال می‌کند. به نظرم مراقبت‌کردن از دیگران خیلی مهم است. پس مراقبت‌کردن من از دیگران اهمیت دارد!

از این‌که نمی‌توانستم بند کفش‌‌هایم را خودم ببندم، خیلی کلافه می‌شدم. باید یک‌عالمه گره می‌زدم. باید مثل یک خوکچه‌ی هندیِ عصبانی جیغ می‌کشیدم. حتی وقت‌هایی که می‌خواستم بی‌خیالش بشوم، باید بازهم امتحانش می‌کردم.

الان بیشتر وقت‌ها می‌توانم بند کفش‌هایم را درست ببندم. من به خودم افتخار می‌کنم. می‌توانم زودتر شروع کنم به لباس پوشیدن. می‌توانم باز و بسته کردن زیپم را تمرین کنم. می‌توانم ثابت کنم که بلدم این کار را انجام بدهم.

من می‌توانم زیپ لباسم را خودم ببندم. می‌توانم! وقتی بزرگترها به حرفم گوش نمی‌دهند، کلافه می‌شوم.

می‌توانم از پسش بربیایم؟ می‌توانم بگویم: «لطفاً به حرفم گوش کنید.» می‌توانم برایشان نامه بنویسم.

می‌توانم با شخص دیگری حرف بزنم. من از پسش برمی‌آیم.



پیشنهادهایی برای دوستداران کتاب صوتی مجموعه زمزمه‌های مثبت ذهنی

اگر شما هم به شنیدن کتاب‌های صوتی آموزش و دانستنی حوزه کودک علاقه دارید پیشنهاد می‌کنیم حتما کتاب‌های زیر را که در فیدیبو در دسترس هستند، بشنوید.

من می توانم مشکلاتم را حل کنم نویسنده لاری رایت راوی ویکتوریا براری نشر صوتی پدرام


کودکان و هوش مصنوعی نویسنده دیوید اورباخ راوی رضا خاکی نشر توسعه محتوای لحن دیگر

دوره آموزشی نوشتن خلاق کودکان نویسنده فاطمه نصیری راوی فاطمه نصیری گروه فرهنگی هنری یم


شناسنامه

فرمت محتوا
mp۳
حجم
55.۴۶ کیلوبایت
مدت زمان
۴۴:۵۷
نویسندهلوری رایت
مترجم شبنم حیدری پور
راویگروه گویندگان
ناشرانتشارات مهرسا
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۴۰۳/۰۳/۲۶
قیمت ارزی
3 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
mp۳
۵۵.۴۶ کیلوبایت
۴۴:۵۷

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
0
(بدون نظر)
50,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
مجموعه زمزمه‌های مثبت ذهنی
مجموعه زمزمه‌های مثبت ذهنی
لوری رایت
انتشارات مهرسا
0
(بدون نظر)
50,000
تومان