0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
باشگاه مغز (1 )
٪50

معرفی، خرید و دانلود کتاب باشگاه مغز (1 )

کتاب آموزش و تمرین برای فعال سازی توانمندی های مغزی
درباره باشگاه مغز (1 )

مغز عضوی عجیب و پیچیده در بدن است که کنترل تمامی اعضای بدن را به عهده دارد. تمامی دستوراتی که باید اجرا شوند و تمامی اتفاقاتی که برای حیات باید رخ دهند به فرمان مغز انجام می‌شود. تمامی نورون‌های عصبی درون مغز وظیفه‌ی انتقال پیام‌ها دارند. از حس ترس گرفته تا عشق و تا علاقه به زیبایی. همه‌ی این فعل و انفعالات درون جمجمه‌ی ما اتفاق میفتد. توانمندی‌های مغزی آن‌قدر طیف گسترده‌ای دارند که نمی‌توان آن‌ها را شمرد. مهارت‌های کلامی، حافظه و یادگیری، بازشناسی چهره، احساسات و ... تماماً به تواناهایی مغز شما بازمی‌گردد. در این متن قصد داریم کتاب را با عنوان باشگاه مغز به شما معرفی کنیم که به شما یاد می‌دهد چطور این عضو پیچیده و حیاتی را تقویت کنید و به عبارتی سرحال نگه دارید.

کتاب باشگاه مغز، کتابی برای تناسم مغز شما

در نگاه اول وقتی اسم باشگاه را می‌شنویم به یاد باشگاه‌های ورزشی می‌افتیم. خیلی از افراد هم به این باشگاه‌ها می‌رویم تا به تناسم اندام برسیم و سلامت فیزیکی داشته باشیم. اما کتاب باشگاه مغز، یک سالن ورزشی تمام عیار برای مغز شما است. این کتاب که نوشته‌ی حامد بختیاری و تارا رضاپور است که در ۱۶ مرحله از شما می‌خواهد ذهن خودتان را درگیر کنید و برای تقویت آن یک قدم بزرگ بردارید. تمامی آموزش‌ها، نکات کاربردی و تمرین‌ها در این کتاب دست به دست هم دادند تا مغز شما را در هفت حیطه‌ی شناختی مهم حافظه، توجه، مهارت‌های بصری - فضایی، حل مساله و منطق، مهارت‌های محاسباتی، بازشناسی چهره و احساسات و مهارت‌های کلامی بیش از پیش توانمند سازند. این کتاب یک باشگاه تمام عیار برای ذهن شماست که در صورتی که اقدام به مطالعه کنید، نمی‌توانید آن را کنار بگذارید. در آخر هر آموزش، شما باید تمرینات را در بازه‌ی زمانی مشخص شده انجام دهید تا به نتیجه‌ی دلخواه برسید.

کتاب باشگاه مغز چند جلد است؟

کتاب باشگاه مغز تنها یک جلد نیست و در جلد‌های متعدد برای تقویت مهارت‌های مختلف نوشته و برنامه‌ریزی شده است. باشگاه مغز: کنترل و مدیریت، باشگاه مغز ۱، باشگاه مغز ۲: توجه و تمرکز، باشگاه مغز ۳: حافظه و یادگیری، مغز من و رنگ آمیزی: یوگا با رنگ‌ها. قابل ذکر است که نویسنده‌ی هر یک از این کتاب‌ها افراد متفاوتی هستند و این کتاب‌ها برای گروه سنی ۱۲ سال به بالا قابل استفاده است. در کنار این کتاب‌ها، باشگاه مغز دست به تولید لوازم‌التحریر مرتبط هم مانند دفتر برنامه ریزی باشگاه مغز زده است.

نویسندگان کتاب باشگاه مغز

تارا رضاپور، دارای مدرک دکتری ساخت اعضای مصنوعی است. وی دارای اولین مدرک دکترای روان‌شناسی شناختی در کشور است. تارا رضاپور با بعد از اتمام دوره‌ی پسا دکتری در پژوهشکده‌ی علوم شناختی مشغول به کار است.

حامد اختیاری، در سال ۱۳۷۵ در رشته‌ی پزشکی دانشگاه علوم پزشکی قبول شد. وی به موضوعات نوروساینس و علوم شناختی علاقه‌مند بود. درنهایت مهاجرت ایشان به آمریکا برای ادامه تحصیل در مقطع فوق دکترا و همکاری در مؤسسه‌ی تحقیقات مغزی لوریت LIBR با دکتر مارتین پاولوس، در همین زمینه منجر شد؛ ایشان از سال 2018 به بعد تاکنون، در جایگاه هیئت علمی در این مؤسسه به فعالیت مشغول‌اند. از دیگر کتاب‌های تالیف شده به دست ایشان می‌توان به شیشه چیست؟ ، مغز هوشمند راه تندرستی، درمان نگهدارنده با متادون و چندین کتاب دیگر نام برد.

کتاب باشگاه مغز را انتشارات مهرسا در سال ۱۳۹۸ به چاپ رسانید و روانه بازار کرد. این کتاب ۲۹۶ است و شما می‌توانید pdf آن را از وب‌سایت فیدیبو دانلود کنید و در کتابخانه‌ی خود داشته باشید.

از چه سنی به تقویت ذهنمان بپردازیم؟

از زمان کودکی باید به تقویت ذهن بپردازیم. با انتخاب اسباب بازی درست در دوران کودکی می‌توانیم در این راه قدم برداریم اما این بدان معنا نیست که در بزرگسالی برای این کار دیر است. هر زمانی که برای تقویت مغز قدم برداریم، از زوال عقل جلوگیری خواهیم کرد.

خواندن این کتاب برای چه کسانی مناسب است؟

به پیشنهاد فیدیبو این کتاب برای تمام افراد مناسب است. با خیال راحت این کتاب را تهیه، مطالعه و تمریناتش را انجام دهید.

دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
pdf
حجم
17.۳۳ مگابایت
تعداد صفحات
296 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۰۹:۵۲:۰۰
نویسندهحامد اختیاری
نویسنده دومتارا رضاپور
ناشرانتشارات مهرسا
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۳۹۸/۰۸/۲۶
قیمت ارزی
4 دلار
قیمت چاپی
35,000 تومان
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
pdf
۱۷.۳۳ مگابایت
۲۹۶ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
4.6
از 5
براساس رأی 30 مخاطب
5
ستاره
76 ٪
4
ستاره
13 ٪
3
ستاره
6 ٪
2
ستاره
0 ٪
1
ستاره
3 ٪
13 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
3

این کتاب بیشتر به درد سنین پایین (کودک و نوجوان ) میخوره و به نظر من برای ارتقای حافظه در سنین بالا حرفی برای گفتن نداره

5

باید نسخه ی چاپیشو بگیرید و تمریناشو انجام بدین. الکترونیکیش خیلی بدرد نمیخوره

5

اگر فرصت کنی و تمرینات رو انجام بدی خیلی سرگرم کننده هست. علاوه بر کاغذ و قلم، زمان میخواد و یه محیط ساکت برای تمرکز.

5

سلام. من تاب باشگاه مغز رو ریدم پس چرا نمیتونم اون رو باز کنم و بخونم؟؟؟؟؟

5

کتاب عالیه اما شاید این مدلش اشکال داشته باشد

5

اینکه تصویر کتاب رو اسکن کردین خیلی افتضاحه,

5

یکی پراکسی بذاره خواهشن

5

کتاب های بسیارعالی هستند برای کودکان با توجه و تمرکز کم

5

برای بچه هایی که فکر کردنشون خوب نیست، خوبه

5

برای امادگی دهنی کتاب خوبیست

نمایش 3 نقد دیگر
4.6
(31)
26,500
٪50
13,250
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
باشگاه مغز (1 )
٪50
باشگاه مغز (1 )
کتاب آموزش و تمرین برای فعال سازی توانمندی های مغزی
انتشارات مهرسا
4.6
(31)
26,500
٪50
13,250
تومان