0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
مزایای اضطراب

معرفی، خرید و دانلود کتاب صوتی مزایای اضطراب

چگونه با درک درست اضطراب، بهتر زندگی کنیم

درباره مزایای اضطراب


نقد و بررسی کتاب صوتی مزایای اضطراب

در کتاب صوتی مزایای اضطراب تریسی نوشته دنیس-تیواری دیدگاهی نو به اضطراب ارائه می‌دهد. اغلب، اضطراب با تپش قلب بالا، عرق کردن، نگرانی و تنگی نفس همراه است و تجربه‌ای ناخوشایند محسوب می‌شود. اما دنیس-تیواری در این کتاب، اضطراب را به عنوان حسی که می‌تواند در صورت مدیریت صحیح، مفید واقع شود، معرفی می‌کند. تجربه‌ی طیف وسیعی از احساسات، از جمله اضطراب، بخشی جدایی‌ناپذیر از زندگی انسان است. شادی، غم، آرامش و ملال هر یک نقشی کلیدی در مسیر تکامل ما ایفا می‌کنند و پیام‌هایی ارزشمند برای رسیدن به اهداف و آرزوهایمان به همراه دارند. تریسی دنیس تیواری در کتاب صوتی مزایای اضطراب، به سراغ واکاوی یکی از آن احساسات کمتر بررسی شده، یعنی اضطراب، رفته است. او با دعوت مخاطبان به سفری در این مسیر دشوار، دیدگاهی نو به این حس ارائه می‌دهد. کتاب صوتی مزایای اضطراب، سفری روشنگرانه به دنیای پیچیده‌ی اضطراب است. در کتاب مزایای اضطراب، همراه با نویسنده به جستجوی پاسخی قانع‌کننده برای این پرسش می‌پردازید که چرا انسان‌ها نیازمند تجربه اضطراب هستند. دنیس تیواری با روایت داستان‌های واقعی از افراد مختلف، به شما نشان می‌دهد که اضطراب چگونه در موقعیت‌های بحرانی و چالش‌برانگیز بروز می‌کند و چه نقشی در عملکرد افراد در چنین شرایطی ایفا می‌کند. نویسنده با اتکا به یافته‌های پژوهشی و مشاهدات متعدد، لایه‌های مختلف اضطراب را می‌کاود و به شما کمک می‌کند تا درک عمیق‌تر و دقیق‌تری از این احساس پیچیده به دست آورید. اگر شما هم به شنیدن کتاب‌های روانشناسی حوزه توسعه فردی علاقه دارید حتما به دسته‌بندی توسعه فردی فیدیبو سر بزنید.


تریسی دنیس-تیواری، روانشناس، نویسنده، کارآفرین و استاد

تریسی دنیس-تیواری در 11 ژانویه 1973 متولد شد. او یک روانشناس بالینی، نویسنده، کارآفرین در حوزه سلامت روان و استاد روانشناسی و علوم اعصاب در کالج هانتر و مرکز فارغ التحصیلان دانشگاه سیتی نیویورک است. تحقیقات دکتر تیواری بر روی نقش تنظیم هیجان در سلامت روان و بیماری، به خصوص در ارتباط با اضطراب، تمرکز دارد. او همچنین به بررسی سوگیری‌های توجه مرتبط با اضطراب و تاثیر آنها بر سلامت روان می‌پردازد. دکتر تیواری به خاطر دیدگاه منحصر به فرد خود در مورد تأثیر فناوری دیجیتال و رسانه‌های اجتماعی بر سلامت روانشناختی افراد، به خصوص جوانان و بزرگسالان، شناخته شده است. او در مورد مواردی مانند سازگاری، کیفیت رابطه، اضطراب و تنظیم احساسات در عصر دیجیتال تحقیق و صحبت می‌کند.






چرا کتاب صوتی مزایای اضطراب را بشنویم

کتاب صوتی مزایای اضطراب دیدگاهی نو به مقوله‌ای ارائه می‌دهد که اغلب از آن به عنوان احساسی ناخوشایند و آزاردهنده یاد می‌شود: اضطراب. در دنیای پرمشغله امروز، بسیاری از افراد با اضطراب دست و پنجه نرم می‌کنند. تپش قلب، تعریق، تنگی نفس و نگرانی‌های بی‌وقفه، همگی از علائم رایج اضطراب هستند که می‌توانند زندگی روزمره را مختل کنند. اما تریسی دنیس تیواری در این کتاب، اضطراب را صرفاً یک مشکل نمی‌داند، بلکه آن را به عنوان حسی با پتانسیل‌های منحصر به فرد معرفی می‌کند. او با اتکا به پژوهش‌های علمی و تجربیات شخصی، نشان می‌دهد که چگونه اضطراب می‌تواند در صورت مدیریت صحیح، به ابزاری قدرتمند برای رشد و پیشرفت تبدیل شود. این کتاب موجب خواهد شد تا اضطراب را از زاویه‌ای جدید ببینید و درک کنید که چگونه می‌تواند در جهت مثبت زندگی شما عمل کند. تریسی دنیس تیواری در این کتاب، راهکارهای کاربردی و مفیدی برای مدیریت اضطراب و تبدیل آن به یک نیروی محرک ارائه می‌دهد. با خواندن این کتاب، یاد می‌گیرید که چگونه نگرش خود را نسبت به اضطراب تغییر دهید و آن را به عنوان فرصتی برای رشد و پیشرفت ببینید. مزایای اضطراب، کتابی شنیدنی و آموزنده است که می‌تواند دیدگاه شما را نسبت به اضطراب به طور کلی تغییر دهد.




در بخشی از کتاب صوتی مزایای اضطراب می‌شنویم


دکتر اسکات پارازینسکی و همکارانش در سفینۀ فضایی، در مسیر خود خارج از جو زمین، با سرعت بیست‌وهشت هزار کیلومتر بر ساعت در حال حرکت بودند. مقصد آن‌ها ایستگاه فضایی بین‌المللی (ISS   (بود. این ایستگاه یک قطب علمی، مقری مهم برای کاوش در منظومۀ شمسی و بزرگ‌ترین سازه‌ای است که بشر تاکنون در فضا ساخته است. بسیاری از مردم بر این باورند که ISS نقطۀ اوج پیشرفت بشر است. تا قبل از انجام دادن آن مأموریت در سال ۲۰۰۷، اسکات پیش‌کسوتِ چهار پرواز با سفینۀ فضایی و کارهای خارج از سفینه -پیاده‌روی‌های فضایی- در مدار زمین بود. او، پس از بازنشستگی از ناسا، اولین کسی بود که هم به فضا رفته و هم به قلۀ اورست صعود کرده بود. اسکات به خطر کردن عادت داشت. اما این مأموریت اهمیت بیشتری داشت. این مأموریت به خاطر فاجعۀ سفینۀ فضایی "کلمبیا" که به محض ورودِ مجدد به جو زمین متلاشی شد و همۀ هفت سرنشین آن کشته شدند، سه سال به تعویق افتاده بود. در هر صورت، این مأموریت برای اسکات و تیمش ارزش خطر احتمالی را داشت. قرار بود آن‌ها سازه‌ای مهم را به ISS برسانند و در آنجا نصب کنند. این سازه آزمایشگاه‌های فضایی آمریکا، اروپا و ژاپن را درون این ایستگاه به یکدیگر متصل می‌کرد. به‌علاوه، برق اضافی و مایحتاج زندگی در فضا را هم تأمین می‌کرد و اندازه و توانمندی‌های ایستگاه را بسیار افزایش می‌داد. پس از یک هفته علمیات نصب و تعمیراتِ عادی، اتفاق غیرمنتظره‌ای افتاد. اسکات و یکی از همکارانش به‌تازگی دو پنل خورشیدی بسیار بزرگِ تولیدکنندۀ برق نصب کرده بودند. وقتی برای اولین بار پنل‌ها باز شدند، به یکی از سیم‌های راهنما گیر کرده و پاره شدند. در نتیجه دو شکافِ بزرگ در پنل‌های خورشیدی ایجاد شد. مشکل خیلی جدی بود، زیرا با وجود این شکاف‌ها، پنل‌ها به طور کامل باز نمی‌شدند و درنتیجه، انرژی کافی تولید نمی‌شد و پنل‌ها به‌درستی کار نمی‌کردند. برای اینکه اسکات بتواند سلول‌های پاره‌شدۀ پنل‌ها را تعمیر کند، همکارانش مجبور شدند تا، با سرهم‌بندی، طناب بسیار بلندی درست کنند که به انتهای یک تیرک وصل شده بود و پای اسکات را به انتهای بازوی مکانیکی ISS متصل می‌کرد. چهل‌وپنج دقیقه طول کشید تا اسکات، که از تیرک آویزان بود، تقریباً سی متر در امتداد بالِ پنل خورشیدی حرکت کند و به سلول‌های آسیب‌دیده برسد. مهارت او در این کار، مثل یک جراح، سرنوشت‌ساز بود. او با دقت زیاد سیم پاره‌شده را قطع و تثبیت‌کننده‌ها را برای تقویت سازه نصب کرد.


پیشنهادهایی برای دوستداران کتاب صوتی مزایای اضطراب

اگر شما هم به شنیدن کتاب‌های توسعه فردی علاقه دارید پیشنهاد می‌کنیم حتما کتاب‌های زیر را که در فیدیبو در دسترس هستند، مطالعه کنید.

چگونه اعتماد به نفس داشته باشیم ؟ نویسنده رابین شارما ناشر شادن پژواک

خالی شدن از احساسات منفی نویسنده جول اوستین ناشر شادن پژواک

هنر خوب زندگی کردن نویسنده رولف دوبلی ناشر  رادیو گوشه


دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
mp۳
حجم
455.۹۶ کیلوبایت
مدت زمان
۰۶:۵۴:۰۵
نویسندهتریسی دنیس تیواری
مترجمحامد رحمانیان
راویمحمد شعبان پور
ناشررادیو گوشه
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۴۰۳/۰۳/۰۹
قیمت ارزی
3 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
mp۳
۴۵۵.۹۶ کیلوبایت
۰۶:۵۴:۰۵

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
0
(بدون نظر)
145,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
مزایای اضطراب
مزایای اضطراب
چگونه با درک درست اضطراب، بهتر زندگی کنیم
رادیو گوشه
0
(بدون نظر)
145,000
تومان

از همین نویسنده مطالعه کنید

مشاهده بیشتر