0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
راهنمای زندگی پایدار

معرفی، خرید و دانلود کتاب صوتی راهنمای زندگی پایدار

هرآنچه برای ایجاد تغییراتِ کوچکی باید بدانید که تأثیرِ زیادی دارند
نویسنده:
جن گیل
درباره راهنمای زندگی پایدار

راه حل‌ها، پیشنهادها و ایده‌هایی آسان و شدنی برای همه‌ی کسانی که می‌خواهند به حفظ سیاره کمک بکنند.

اگر می‌خواهید سیاره‌ی زمین را حفظ بکنید، اما فهرست کارهایی که باید انجام بدهید خیلی طولانی هستند و فراموش نکردنِ لیوان چند بار مصرفتان خیلی مشکل است، پس این کتاب مخصوصِ شماست. کتابِ حاضر تمامِ جنبه‌های زندگیمان از چیزهایی که می‌خریم و غذایی که می‌خوریم تا نحوه‌ی سفر کردن، کار کردن و جشن گرفتن را در بَر می‌گیرد. این کتاب مجموعه‌ای از ایده‌های عملی و ساده را ارائه می‌دهد تا در زندگی روزمره استفاده بکنید و دانشِ جدیدتان را به اقدامات تبدیل بکنید.

بیاموزید که چطور «زندگی پایدار» را به روشی امکان‌پذیر در زندگیتان بگنجانید. بدون اینکه تغییری اساسی در زندگیتان ایجاد بکنید اثراتِ خودتان را بر سیاره کاهش بدهید و قدم‌های کوچکی را بشناسید که می‌توانید برای ایجادِ تغییراتِ بزرگ بردارید.

در سال‌های پیشِ رو همه مجبور می‌شویم تغییراتی ایجاد بکنیم، یا به میل خودمان این کار را انجام می‌دهیم یا پیروِ قانون مجبور می‌شویم. به صورت فردی و خانوادگی نمی‌توانیم در عرضِ چند هفته از نقطه‌ی فعلی به کمال مطلق زندگیِ سبز برسیم. اما این نباید مانعِ اقدام کردن بشود. نباید باعث بشود که از حرکت کردن از یک سایه‌ی سبز به دیگری اجتناب بکنیم. هر بار یک قدم برداریم.

این کتاب به زبانی ساده پایداری و زندگی پایدار را تعریف می‌کند. در واقع شما در هر مرحله‌ای از زندگیتان هستید، دانش‌آموز، کودک، نوجوان، بزرگسال، در حال ازدواج کردن یا در حال انجامِ هر کاری هستید با ایده‌ها و پیشنهادهای این کتاب می‌توانید زندگی پایدارتری داشته باشید و تأثیرات مخربِ زیست محیطی خودتان را کاهش بدهید. همچنین همانطور که می‌دانید بیشترِ کارهای ما رَد پای کربن دارند، با کمک ایده‌های این کتاب می‌توانید رَد پای کربنِ خودتان را هم تا حد زیادی کمتر بکنید و به حفظ سیاره زمین کمک بکنید.

شناسنامه

فرمت محتوا
mp۳
حجم
352.۰۸ کیلوبایت
مدت زمان
۰۶:۱۵:۳۳
نویسندهجن گیل
مترجمهانیه چوپانی
راویاعظم حبیبی
ناشرشادن پژواک
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۴۰۳/۰۲/۰۱
قیمت ارزی
3 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
mp۳
۳۵۲.۰۸ کیلوبایت
۰۶:۱۵:۳۳

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
0
(بدون نظر)
47,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
راهنمای زندگی پایدار
راهنمای زندگی پایدار
هرآنچه برای ایجاد تغییراتِ کوچکی باید بدانید که تأثیرِ زیادی دارند
شادن پژواک
0
(بدون نظر)
47,000
تومان