0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
دختری با هفت اسم

معرفی، خرید و دانلود کتاب صوتی دختری با هفت اسم

(خلاصه کتاب)
درباره دختری با هفت اسم

"دختری با هفت اسم" در سال ۲۰۱۵ نوشته هیون سئو لی منتشر شد. این کتاب داستان فرار یا گریز دختری از کره شمالی است. داستان قبل از زمان او شروع می‌شود، کمی در مورد پدر و مادر اولش، و سپس مردی که در نهایت پدرش می‌شود، توضیح می‌دهد. داستان او در ژانویه ۱۹۸۰ در هیسان کره شمالی آغاز می‌شود. او کیم جی هه نام دارد و این اولین نام از هفت نام است. نام دوم او، پارک مین یانگ، پس از ازدواج دوم مادرش است. این تغییر نام هم برای نجات او از واگذاری به خانواده دیگری و هم برای تضمین جایگاه او در جامعه است.

برادرش در هفت سالگی وارد داستان می‌شود. سنی که در آن شاهد اولین اعدام عمومی خود است. کره شمالی دنیای سختی برای زندگی است، و حلق آویز کردن اولین نگاه او به ظلم و ستم اطرافش است. داستان سپس به جزئیات سال‌های تحصیلی او می‌پردازد، که در طی آن رهبر بزرگ کره شمالی، کیم ایل سونگ می‌میرد. خشم ناشی از مرگ او نشان می‌دهد که واقعاً سیستم در کره شمالی چقدر سختگیرانه است.

در هفده سالگی، مین یانگ اسمی که در آن زمان او را با آن می‌شناختند، از رودخانه یالو به چین می‌رود. او انتظار دارد مدت زمان بسیار کوتاهی را در آنجا بگذراند، سپس پس از هجده سالگی به کره شمالی برگردد تا در دانشگاه تحصیل کند. اما، سفر او به چین زندگی‌اش را برای همیشه تغییر می‌دهد.

شناسنامه

فرمت محتوا
mp۳
حجم
110.۸۰ کیلوبایت
مدت زمان
۰۱:۵۴:۰۱
نویسنده هیئون سئو لی
نویسنده دومدیوید جان
مترجم یاسین قاسمی بجد
راوی نسرین حمزه پور
ناشریاسین قاسمی‌بجد
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۴۰۳/۰۱/۲۷
قیمت ارزی
2 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
mp۳
۱۱۰.۸۰ کیلوبایت
۰۱:۵۴:۰۱

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
0
(بدون نظر)
20,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
دختری با هفت اسم
دختری با هفت اسم
(خلاصه کتاب)
یاسین قاسمی‌بجد
0
(بدون نظر)
20,000
تومان