0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
بین دو قلمرو

معرفی، خرید و دانلود کتاب صوتی بین دو قلمرو

داستان یک بیماری
نویسنده:
سولیکا جواد
درباره بین دو قلمرو

بین دو قلمرو عنوان کتابی است که سولیکا جواد آن را نوشته وحنانه گرجی ترجمه‌اش کرده است. داستان کتاب، خاطرات کسی است که در زندگی‌اش وقفه‌ای به وجود آمده است. سولیکا جواد نویسنده‌ی برنده جایزه امی، سخنران، بازمانده سرطان و فعال اجتماعی است. دوقلمرو داستان واقعی زندگی اوست که با استفاده از یادداشت‌های روزانه، سوابق پزشکی، مصاحبه‌های خود و گلچینی از نامه‌ها کتاب را نوشته است.

سلیکا جواد، تابستان سالی که از دانشگاه فارغ التحصیل شد داشت خودش را آماده می‌کرد، که همانطور که در سخنرانی‌های جشن فارغ التحصیلی می‌گویند وارد دنیای واقعی شود.عاشق شده و به پاریس نقل مکان کرده بود تا به رویای خود، خبرنگاری جنگ، تحقق بخشد. اما دنیای واقعی‌اش او را به منطقه‌ی جنگی بسیار متفاوتی برد.

با یک خارش شروع شد. بعد خستگی هم اضافه شد و در پی آن چرت‌های شش ساعته که فقط باعث می‌شدند خستگی‌اش بیشتر شود. به دکتر رفت و چند هفته بعد از تولد بیست و سه سالگی‌اش بود که با تشخیص بیماری لوسمی، با ۳۵درصد احتمال زنده ماندن، مواجه شد.

چطور می‌توانست به زندگی ادامه دهد، چطور می‌توانست دوباره به دنیا برگردد؟ سلیکا به یک سفر جاده‌ای به دور آمریکا می‌رود تا بعضی از غریبه‌هایی راببیند که طی سال‌هایی که در بیمارستان بوده برایش نامه می‌نوشتند. اودر این سفر به این موضوع پی برد که نمی‌توان بین بیمار بودن و خوب بودن مرز مشخصی قائل شد، بیشتر ما آدم‌ها در طول زندگی‌مان بین این دو قلمرو در رفت و آمد هستیم.

بین دو قلمرو کتاب بسیار شنیدنی است که انتشارات کوله پشتی آن را چاپ کرده است و با صدای خانم فیروزه آدابی و تدوین صوتی صادق مهرانی در نشر دیجیتال موج کتاب صوتی شده‌است.

شناسنامه

فرمت محتوا
mp۳
حجم
972.۳۹ کیلوبایت
مدت زمان
۱۶:۵۷:۴۸
نویسندهسولیکا جواد
مترجمحنانه گرجی
راویفیروزه آدابی
ناشرانتشارات موج کتاب
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۴۰۲/۱۱/۰۱
قیمت ارزی
6 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
mp۳
۹۷۲.۳۹ کیلوبایت
۱۶:۵۷:۴۸

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
0
(بدون نظر)
90,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
بین دو قلمرو
بین دو قلمرو
داستان یک بیماری
انتشارات موج کتاب
0
(بدون نظر)
90,000
تومان