0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
محله‌های زندگی

معرفی، خرید و دانلود کتاب محله‌های زندگی

درباره محله‌های زندگی

در این کتاب خاطرات لامعه لشکرلو، مادر یکی از شهیدان عملیات کربلای 5 به نام علی (مهران) بلورچی گردآمده است. لامعه لشکرلو در سن 18 سالگی با انتخاب مذهب شیعه از فرقه بهاییت کناره گیری کرد و به تربیت فرزند خود اهمیت بسیاری داد. تا جایی که پسرش، مهران (علی) بلورچی در عملیات کربلای 5 و منطقه شلمچه به شهادت رسید. این کتاب داستان، با روایتی خطی و ساده نوشته شده و حاصل 10 ساعت گفت وگوی مریم برادران با لامعه لشکرلو است.

لامعه لشگرلو؛ زنی است که بدون هیچ ترسی همواره زیسته و تن به جریان سرنوشت سپرده است. اما هرگز نگذاشته سرنوشت او را با خوش ببرد. هر چه زندگی جلوی پایش می گذارد به دقت برانداز می کند و راهی برای مقابله یا همراهی، انتخاب می کند. گاه از حس درونی کمک می گیرد، گاه به اجبار تن می دهد و گاهی جلوی احساسش می ایستد تا عقلش کنار نکشد.

چیزی که نویسنده را ترغیب به انتخاب او برای معرفی به دیگران کرد، همین تفاوت های ساده است. کتاب محله های زندگی برشی است از زندگی زنی که در ظاهر کم می گرید و غم را با تمام وجود در خود هضم می کند. نویسنده در این متن سعی کرده است روایت را از زبان لامعه، همانگونه بیاورد که او زیسته است؛ ساده، گذرا و بدون مکث.

در پشت جلد کتاب «محله های زندگی» و برای معرفی آن آمده است: «این متن داستان زندگی مادری است که در ظاهر کم می گرید و غم را با تمام وجود در خود هضم می کند. نویسنده در این متن کوشیده است تا روایت را از زبان خانم لشکرلو همان گونه بیاورد که او زیسته است؛ ساده، گذار و بدون مکث».

شناسنامه

فرمت محتوا
pdf
حجم
455.۰۰ بایت
تعداد صفحات
72 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۰۲:۲۴:۰۰
نویسندهمریم برادران
ناشرروایت فتح
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۴۰۲/۱۰/۳۰
قیمت ارزی
1 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
pdf
۴۵۵.۰۰ بایت
۷۲ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
0
(بدون نظر)
10,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
محله‌های زندگی
محله‌های زندگی
مریم برادران
روایت فتح
0
(بدون نظر)
10,000
تومان