0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
زن در گذر از میانسالی

معرفی، خرید و دانلود کتاب صوتی زن در گذر از میانسالی

درباره زن در گذر از میانسالی

کتاب زن درگذر از میانسالی دربارۀ زنان در سال‌های گذر (۳۶ تا ۵۰ ساله) است و تغییراتی که در خلق و خو و بدن آنها رخ می‌دهد. نویسنده مخاطب را با موضوعات جالبی آشنا می‌کند از جمله روش‌های طبیعی برای نشاط هرچه بیشتر، روبه روشدن با تغییرات عادت ماهانه، داغ شدن زنها در این دوران، روش‌های جلوگیری بعد از سی و پنج سالگی، افزایش طول زمان بارآوری، بهره مند شدن از بهترین روابط جنسی، تیروئید عاملی مهم در میانسالی.

سال‌های گذر برای زنان مرحله منحصر بفرد است،در حالی که متاسفانه این دوران مورد بی مهری قشر پزشکی وحتی خود زنان قرار گرفته است. آنچه مهم است با شناخت و درک این دوران زنان، نه تنها با این تغییرات کنار آمده بلکه می‌توانند وقوع آن را به تاخیر بیاندازند وحتی مانع بروزآن شوند. این امر زمانی تحقق می‌یابد که زنان از سنین ۳۵ سالگی به این موضوع واقف شده وبا انجام شیوه‌های صحیح و موثری که در این کتاب با ذکر مثال توضیح داده شده، بر این مشکلات فایق آیند.

در کتاب تمام عوامل مؤثر وروزمره از نظر پزشکی و روان شناسی آورده شده است تا مخاطب با همزادپنداری و تطبیق مشکل خود با مثال بتواند راهکار مناسب را پیدا کند.


در بخشی از کتاب صوتی «زن در گذر میانسالی» می‌شنویم:

من فهمیدم که تنها نیستم ما بطور دقیق به توصیه‌های پزشکان عمل می‌کنیم، ورزش می‌کنیم، غذای مناسب می‌خوریم و با این حال احساس فرسودگی وخستگی می‌کنیم، همیشه فکر می‌کنیم بر تغییرات جسمانی خود مسلط هستیم، ما به نسلی تعلق داریم که می‌داند چگونه با پیر شدن مبارزه کند، پس چه اتفاقی برایمان افتاده است؟

این کتاب مناسب زن‌هایی است که به بدن و روان خود اهمیت می‌دهند و می خواهند در میانسالی با نشاط و سرزندگی بیشتر این دوران را بگذرانند. با اطلاع از چگونگی تغییرات جسمانی بر شادابی وطراوت خود بیافزایید وبا استفاده از شیوه‌های مختلف از چالش‌های مربوط به سال‌های گذر عبور کنید.

کتاب زن درگذر از میانسالی، به قلم دکتر برنارد ای. اسکین و لین اس. دوماس با ترجمۀ مهدی قراچه داغی را انتشارات پیکان چاپ کرده است و به همت نشر دیجیتال موج کتاب با صدای مرجان شهنازفرد صوتی شده است

دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
mp۳
حجم
436.۶۷ کیلوبایت
مدت زمان
۰۱:۳۷:۱۵
نویسندهبرنارد ای اسکین
نویسنده دوملین اس دوماس
مترجم مهدی قراچه داغی
راویمرجان شهنازفرد
ناشرانتشارات موج کتاب
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۴۰۲/۱۰/۱۲
قیمت ارزی
3 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
mp۳
۴۳۶.۶۷ کیلوبایت
۰۱:۳۷:۱۵

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
0
(بدون نظر)
59,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
زن در گذر از میانسالی
زن در گذر از میانسالی
برنارد ای اسکین
انتشارات موج کتاب
0
(بدون نظر)
59,000
تومان