0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
کارکنان باهوش مدیر بی‌هوش نمی‌خواهند

معرفی، خرید و دانلود کتاب کارکنان باهوش مدیر بی‌هوش نمی‌خواهند

درباره کارکنان باهوش مدیر بی‌هوش نمی‌خواهند

کتاب کارکنان باهوش مدیر بی هوش نمی خواهند! نوشته‌ موسی زمان زاده دربان و محمد جولایی تهرانی است که نکاتی در خصوص مدیریت و نحوه تعامل بین مدیران و کارکنان را به زبان ساده بیان می‌کند.

مدیریت در لغت به معنای کارگردان، گرداننده، دور دهنده، اداره کننده و کسی که کاری را اداره می‌کند، و اداره به معنای کارگردانی، قوام دادن، نظام دادن و تنظیم کردن کارها است. مدیریت نیز به معنای مدیر بودن و مدیری است. بر مبنای معنای لغوی کلم هی مدیر، مدیریت اصطلاحا تعریف شده است به: «علمی که انسان را به انجام کارها از طریق دیگران هدایت می کند» و اخلاق مدیریت عبارت است از ویژگی‌هایی که انجام کار از طریق دیگران را ممکن می‌سازد و با این ویژگی‌ها است که انسان می‌تواند دانش مدیریت را به کار بندد و به هنر مدیریت آراسته گردد. در اینجا به مسئله دیگری می‌رسیم و آن رابطه مدیریت و سازمان است.

بر اساس آنچه در تعریف مدیریت آمد مدیریت و سازمان لازم و ملزوم یکدیگرند و ارتباط آنها ناگستنی است، یعنی تحقق مدیریت بدون سازمان و تحقق سازمان بدون مدیریت ممکن نیست.

تلاش مدیریتی یک فرد، موفقیت در کار و پشتیبانی از نیروهای مشغول در آن مجموعه معنا می‌یابد، خلق و خوی یک مدیر می‌تواند انگیزهٔ کارکنان را برای ادامهٔ کار بالا ببرد، البته عکس آن نیز صادق است، یک مدیر خوب نباید فقط به سود کار خود بیندیشد، بلکه امنیت اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی کارکنان خود را هم باید در نظر داشته باشد، عمل کردن به شعارها از دیگر پارامترهای یک مدیر خوب است.

در کتاب کارکنان باهوش مدیر بی هوش نمی خواهند! شما با ویژگی‌های مدیر باهوش و شیوه‌های مدیریتی کارآمد از نظر بزرگان و صاحب‌نظران این رشته آشنا می‌شوید. اخلاق مدیریت را فرامی‌گیرید. اصول مدیریت اسلامی را می‌خوانید، فظیلت‌ها و صفات بد اخلاقی یک مدیر را می‌شناسید و صدها نکته مفید و کاربردی دیگر درباره مدیریت می‌آموزید.

شناسنامه

فرمت محتوا
pdf
حجم
252.۰۰ بایت
تعداد صفحات
42 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۰۱:۲۴:۰۰
نویسنده موسی زمان زاده دربان
نویسنده دوم محمد جولایی تهرانی
ناشرنشر نوژین
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۴۰۲/۱۰/۱۰
قیمت ارزی
2 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
pdf
۲۵۲.۰۰ بایت
۴۲ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
0
(بدون نظر)
13,900
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
کارکنان باهوش مدیر بی‌هوش نمی‌خواهند
کارکنان باهوش مدیر بی‌هوش نمی‌خواهند
موسی زمان زاده دربان
نشر نوژین
0
(بدون نظر)
13,900
تومان