0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
التیام روح زن
٪50

معرفی، خرید و دانلود کتاب صوتی التیام روح زن

نویسنده:
جویس مایر
درباره التیام روح زن

"التیام روح زن" دربارۀ شیوۀ مقابله با آسیب‌های عاطفی در روح و روان یک زن است. نویسندۀ کتاب زنی است که بارها مورد خشونت قرار گرفته و حال با کوله‌باری از تجربه برای زنان دیگر راهکارهایی دارد که بتوانند روح و ذهن آسیب‌دیدۀ خود را التیام ببخشند و اگر در زندگی شروع خوبی نداشتند، لااقل پایان خوبی داشته باشند.

کتاب حال و هوایی معنوی و روحانی دارد؛ نگاه زیبای «جویس مایر» به عنوان نویسنده بسیار جالب است دربارۀ قدرت خداوند در شفای ذهن و روح و تصمیم و ارادۀ انسان در دوباره بلند شدن و از نوساختن.

در این اثر به مخاطب یاد می‌دهد به مسأله‌ای که نمی‌توانید در موردش کاری انجام دهید، وابسته نمانید و رها کنید. اگر کسی به شما آسیب جدی برساند و شما به او وابسته بمانید، یعنی اجازه می‌دهید هر روز به شما آسیب برساند. رها کردن به اعتقاد نویسنده یعنی متعهد شدن به فکر نکردن و صحبت نکردن در مورد کارهایی است که دیگران در حق شما کرده‌اند.


در بخشی از کتاب صوتی «التیام روح» می‌شنویم:

یک روز که در حال رانندگی بودم، توجهم به علامتی در کنار خیابان جلب شد که می‌گفت «پارک نکنید»، بلافاصله فکر کردم همۀ ما به نشانه‌ای مانند آن جهت یادآوری این نکته نیاز داریم که زندگی‌مان را در نقطۀ رنج یا ناامیدی‌مان پارک نکنیم و نگذاریم همان‌جا باقی بماند.

" این کتاب مناسب قلب و روح‌های آسیب‌دیده و شکست‌خوردۀ زنانی است که به دلیل شرایط سخت، درمان و مرهمی برای سرتاسر سفر زندگی‌شان نیاز دارند. "

کتاب «التیام روح زن» نوشتۀ جویس مایر و ترجمۀ غزال بیگی را انتشارات کوله پشتی چاپ کرده است ونشر دیجیتال موج کتاب چاپ سوم کتاب را با صدای الهام صفوی زاده وتدوین صوتی بهزاد بهادر صوتی کرده است.

دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
mp۳
حجم
539.۳۶ کیلوبایت
مدت زمان
۰۹:۳۵:۱۹
نویسندهجویس مایر
مترجمغزال بیگی
راوی الهام صفوی زاده
ناشرانتشارات موج کتاب
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۴۰۲/۰۹/۱۸
قیمت ارزی
3 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
mp۳
۵۳۹.۳۶ کیلوبایت
۰۹:۳۵:۱۹

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
5
از 5
براساس رأی 1 مخاطب
5
ستاره
100 ٪
4
ستاره
0 ٪
3
ستاره
0 ٪
2
ستاره
0 ٪
1
ستاره
0 ٪
2 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
5

بسیار عالی من موعظه های خانم‌جویس مایر رو مرتب گوش دادم و همینطور کتابهاشونو خیلی خوندم .بسیار کمک کننده است و روح رو تازه میکنه و ارتباط رو با خدا بسیار قوی میکنه من ک لذت میبرم و بسیار آرامشبخشه

5

کتاب برای خانم ها خیلی مفیده. راوی هم عالیه. اگر کتاب خوان هستید این کتاب رو از دست ندید که ضرر می کنید.

5
(2)
49,000
٪50
24,500
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
التیام روح زن
٪50
التیام روح زن
جویس مایر
انتشارات موج کتاب
5
(2)
49,000
٪50
24,500
تومان