0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود

معرفی، خرید و دانلود کتاب صوتی شیر دارخوین

جواد فری جوانی شبیه همه، شبیه هیچکس

کتاب صوتی
فیدی‌پلاس
نویسنده:
درباره شیر دارخوین

کتاب صوتی شیر دارخوین نوشته فاطمه دولتی روایتی از زندگی شهید محمد جواد دل آذر، فرمانده شهید عملیات والفجر ۸ است که با صدای سید محمد حسینی می‌شنوید.


درباره کتاب صوتی شیر دارخوین:

فاطمه دولتی در کتاب شیر دارخوین به سراغ زندگی شهید محمد جواد دل آذر رفته است. او در طول دوران دفاع مقدس فعالیت‌های بسیاری را بر عهده داشته است. از فرماندهی عملیات لشگر ۱۷ علی ابن ابی طالب گرفته تا حضور در عملیات محرم، رمضان، خیبر، والفجر ۵ و بدر، او همچنین در منطقه عملیاتی دارخوین که نخستین عملیاتی بود که در آن حضور پیدا کرده است به عنوان تنها خمپاره زن این منطقه فعالیت می‌کرد و نام کتاب هم برگرفته از همین منطقه است. شهید محمد جواد دل آذر در عملیات والفجر ۸ در تاریخ سیزدهم اسفندماه ۶۴ به درجه رفیع شهادت نائل شد. او دوم فروردین سال ۱۳۳۷ در شهر قم متولد شد و در پنج سالگی به مکتب رفت. از همان دوران کودکی همراه با پدرش در نماز جماعت‌های مسجد محلشان شرکت می‌کرد و موفق شده بود با امام نیز ملاقاتی داشته باشد. از همان دوران کودکی و به دلیل مشکلات مالی که خانواده‌اش با آن درگیر بود مشغول به کار سفالگری شده بود و از همین رو در مدارس شبانه درس می‌خواند. در روزگاری که مردم ایران در برابر رژیم شاهنشاهی قد علم کرده بودند، او یکی از کسانی بود که شجاعانه فعالیت می‌کرد. شهید محمد جواد دل آذر هم در ناحیه کردستان و هم مدتی در لبنان به مبارزه با عناصر ضد انقلاب و نیروهای صهیونیستی مشغول بود و با آغاز جنگ تحمیلی میان ایران و عراق نیز به سرعت به نیروهایی پیوست که در میدان مبارزه مشغول بودند.


کتاب شیر دارخوین چهار فصل دارد که هر کدام چند بخش با نام‌های هنرمندانه دارد. برخی از نام‌ها به حس و حال خاطره گویی کمک می‌کنند و برخی دیگر نیز تعلیقی جذاب ایجاد می‌کنند که مخاطب را به شنیدن در داستان و پیشروی تشویق می‌کند.


شنیدن کتاب صوتی شیر دارخوین را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم؟

شنیدن کتاب صوتی شیر دارخوین را به تمام علاقه‌مندان به کتاب‌های زندگینامه رزمندگان و شهدا پیشنهاد می‌کنیم.


درباره فاطمه دولتی:

فاطمه دولتی ۲۰ بهمن ۷۳ در شهر فومن به دنیا آمد. او طلبه سطح دو تعلیم و تربیت و دانشجوی ارشد مطالعات زنان است و یکی از اعضای هئیت تحریریه ماهنامه پیام زن و رشد خانواده‌ است. علاوه بر این، چندین دوره آموزش یادداشت‌ نویسی مطبوعاتی را هم برگزار کرده است. از میان کتاب‌هایی که تابه‌حال از او منتشر شده است می‌توان به کتاب شیر دارخوین و شب چهلم اشاره کرد. داستان‌های کتاب شب چهلم، برگرفته از خاطرات معتبر از تشرفات علما خدمت امام زمان (عج) است. او همچنین کتاب پهلو نشین را در دست چاپ دارد که دربردارنده خاطراتی کمتر شنیده شده‌ از محافظین امام خمینی (ره) است.


بخشی از کتاب صوتی شیر دارخوین:

جواد می‌آمد، عطر موهایش، عطر لباس‌های اتوکشیده‌اش. نشسته بود روی موتور، فِرهایش را مرتب کرده بود، ساعت به دستش بود، آستین‌هایش را تا زده بود. پیراهن آبی آسمانی و شلوار لی سرمه‌ای به او می‌آمد. لبخند می‌زد، از همان لبخندهای شیرین همیشگی. مادر دوید، ایستاد جلوی در...

شناسنامه

فرمت محتوا
mp۳
حجم
547.۹۵ کیلوبایت
مدت زمان
۰۹:۴۲:۴۴
نویسندهفاطمه دولتی
راویسید محمد حسینی
ناشرگروه فرهنگی هنری یم
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۴۰۲/۰۹/۰۶
قیمت ارزی
2 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
mp۳
۵۴۷.۹۵ کیلوبایت
۰۹:۴۲:۴۴

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
4.7
از 5
براساس رأی 7 مخاطب
گیرا 🧲 (4)
سرگرم‌کننده 🧩 (3)
5
71 ٪
4
28 ٪
3
0 ٪
2
0 ٪
1
0 ٪
3 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
5
حال‌خوب‌کن ✨
انگیزه‌بخش 🚀
آرامش‌بخش 🌱
اجرای روان 🎙️
سرگرم‌کننده 🧩
پربار 🌳
گیرا 🧲
آموزنده 🦉

قلم نویسنده زیبا و خوانش کتاب هم عالی بود به نظرم کتاب برای نسل جدید واقعا خوبه در هر سنی باشی باهاش ارتباط میگیری روح این سردار عزیزمون قرین رحمت 🤲

5

کاری به لحن راوی و شخصیت ها ندارم چون چندان جالب نبود ولی داستان کتاب خیلی خوب بود واقعا ازش لذت بردم

4
سرگرم‌کننده 🧩
تلخ ☕️
گیرا 🧲
آموزنده 🦉

👌🏻

4.7
(7)
گیرا 🧲 (4)
19,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
شیر دارخوین
جواد فری جوانی شبیه همه، شبیه هیچکس
گروه فرهنگی هنری یم
4.7
(7)
گیرا 🧲 (4)
19,000
تومان

از همین نویسنده مطالعه کنید

همه