0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
مجردی موهبت یا مصیبت

معرفی، خرید و دانلود کتاب مجردی موهبت یا مصیبت

درباره مجردی موهبت یا مصیبت

به‌عنوان مربی و مشاور روابط زناشویی، اغلب اوقات می‌بینم درحال آموزش دادن به مجردها هستم که چگونه می‌توانند همسر مناسب خود را پیدا و پس از آن ازدواج‌شان را حفظ کنند. من دریافته‌ام که اکثر مجردها دلشان نمی‌خواهد مجرد بمانند و خیلی‌های‌شان هم حقیقتاً از زندگی مجردی بیزارند. با این‌وجود، برخی هم مجردیِ خود را پذیرفته‌اند و با همه پیامدهای منتج از این نوع زندگی، کنار می‌آیند.

خود من که مردی متأهل هستم، چیزهایی در زندگی مشترکم آموختم که آرزو می‌کردم ای‌کاش در دوران تجردم آن‌ها را آموخته بودم. زندگی مشترک به من نشان داد که چگونه باید شکرگزار زندگی مجردی بود و آن‌را به چشم اردوی کارآموزی و تمرین، نگریست. من در سال‌های مجردی‌ام به درستی آموزش ندیدم و ناچار شدم پس از وصلت، بهای آن‌را بپردازم. این درس‌‌های مهمِ دیرتر از موعد، داشت ازدواجم را تباه می‌کرد.

یک‌بار، آخر شب، قبل از خواب با همسرم بحثی داشتیم درباره این‌که چقدر آدم مجرد و غمگین در دنیا وجود دارد. می‌دانید، خیلی وقت‌ها مجردها هر دوی‌مان را سؤال باران می‌کنند. گفتگوی آن شب‌مان جرقه نوشتن این کتاب را در ذهنم زد.

درنتیجه، این مکتوب را می‌نویسم برای همه‌ی آدم‌های مجرد و همه آن‌هایی که دارند مقدمات پایان دادن به روابط سمی‌شان را مهیا می‌سازند تا دوباره مجرد شوند. من می‌خواهم کمک‌تان کنم تا زیبایی‌ها و منافع زندگی مجردی را دریابید و از آن به‌نحو احسن بهره بجویید. هم‌چنین می‌خواهم شایستگی دریافت عشقی ماندگار در زندگی را کسب کنید.

زندگی مجردی، اردوی تمرین است و شما ناگزیر به انجام تمرینات با شیوه‌ای صحیح و اصولی خواهید بود. این امر برای بنده میسر نیست که تمام وجوه زندگی مجردی را با ریز جزئیات برای‌تان شرح و بسط دهم اما به واسطه راهکارهایی اساسی، آماده‌تان خواهم کرد، به این امید که بتواند کمک‌تان کند نه فقط در دوران مجردی‌تان آرام و قرار داشته باشید، که هم‌چنین عشق حقیقی را سوی خود جذب کنید البته اگر واقعاً خواهانش هستید. خب، اگر نگاهی اجمالی به هریک از کتاب‌های پیشینم انداخته و آن‌را تورق کرده باشید، آن‌وقت حتماً می‌دانید که من فقط حرف نمی‌زنم و کار عملی از شما می‌خواهم. پس نفس عمیقی بکشید، یک کاغذ و قلم بردارید و برویم که کارمان را شروع کنیم. به‌خاطر داشته باشید که من الان قرار نیست استاد نگارش‌تان باشم؛ من خادم‌تان هستم. شیوه‌ی نوشتارم شاید خیلی اصولی و طبق قواعد نگارش نباشد، اما بدانید که با تمام قلب و وجودم برای‌تان می‌نویسم. لطفاً آن‌را دریابید.

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
548.۰۰ بایت
تعداد صفحات
90 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۰۳:۰۰:۰۰
نویسندهتونی گسکینز‌
مترجمآزاده مسعودنیا
ناشرانتشارات روشنگران و مطالعات زنان
زبان
فارسی
عنوان انگلیسی
Living alone
تاریخ انتشار
۱۴۰۲/۰۹/۰۴
قیمت ارزی
2 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۵۴۸.۰۰ بایت
۹۰ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
0
(بدون نظر)
21,500
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
مجردی موهبت یا مصیبت
مجردی موهبت یا مصیبت
تونی گسکینز‌
انتشارات روشنگران و مطالعات زنان
0
(بدون نظر)
21,500
تومان