0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
بی‌ وقفه تا موفقیت
٪50

معرفی، خرید و دانلود کتاب بی‌ وقفه تا موفقیت

معرفی زنجیره‌های کامیابی حقیقی در زندگی
درباره بی‌ وقفه تا موفقیت

در مسیر زندگی، زمان‌هایی پیش می‌آید که دوست داری از سفری که تا به‌حال طی کرده‌ای، بگویی. این‌‌که چگونه موانع را پشت‌سر گذاشته‌ای و به سبک خودت راهی را پیموده‌ای که به موفقیت ختم شده است. تنها در آن زمان است که هم‌سخنی با مخاطب در قالب یک کتاب، بسیار دل‌انگیز می‌نماید. وقتی نگارش این کتاب را شروع کردم، چنین احساسی در وجودم موج می‌زد.

اساتید مطرح در تمام حوزه‌ها از ارزشِ تجربه‌ی زیسته سخن می‌گویند. تجربه‌ای که با سختی‌های بسیار به‌دست آمده است و بس ارجح است بر درس کلاسی و فرموله‌شده. همیشه در انتخاب کتاب مناسب برای خودم چنین رویکردی داشته‌ام که سراغ نویسندگانی بروم که آن‌چه را بیان می‌کنند، خود زیسته‌اند؛ وگرنه بیان حرف‌های قبلی‌ها با بزک جدید چه سودی دارد برای گذران وقتی که می‌گویند هر ذره‌اش طلاست.

حالا در کتابی که می‌نویسم چنین نگاهی را در پیش گرفته‌ام. در مورد هرکدام از نکاتی که در این کتاب بیان کرده‌ام، یک شرط داشته‌ام؛ این‌که تنها زمانی به‌شکل نوشتار دربیایند که شامل تجربه‌ی خودم بوده باشند. به اقتضای علاقه‌مندی‌ام به دنیای تحول فردی و سازمانی، کتاب‌های زیادی در زندگی خوانده‌ام و هنوز هم می‌خوانم و به‌کار می‌بندم. در این کتاب هم نام استادان بزرگی را آورده‌ام و از آن‌ها مثال‌هایی بیان کرده‌ام. ولی این تنها شامل آن بزرگانی می‌شود که درس‌شان را عملی کرده‌ام و نتیجه‌اش را دیده‌ام. چه بسیار کتاب‌هایی که می‌خوانم و به‌کاربردن تمام آموزه‌های‌شان را مفید نمی‌دانم. تنها آن‌چه را در زندگی‌ام اجرا کرده‌ام و نتیجه گرفته‌ام، با مخاطب این کتاب که برایم بسیار عزیز است، در میان گذاشته‌ام؛ چون باز بر اساس تجربه‌ی زیسته می‌دانم آن‌چه را من امتحان کرده‌ام و جواب گرفته‌ام، برای خواننده‌ی این کتاب هم نتیجه‌بخش خواهد بود.

معتقدم کامیابی، حلقه‌های متصل به‌هم است که اگر یکی از آن‌ها نباشد، بقیه آن‌چنان که باید نیستند و از حجم تاثیرشان کاسته می‌شود. در این کتاب چنین زنجیره‌ای را ترسیم کرده‌ام و هر فصل به یکی از این حلقه‌ها اشاره دارد و جنبه‌های مهم و مختلف آن را روایت کرده‌ام. با این اوصاف، دو پیشنهاد دارم. یکی این‌که تمام تمرین‌های هر فصل را اجرا کنید و در اجرای آن‌ها جدیت لازم را داشته باشید. دوم، این کتاب را به‌عنوان یک کتاب بالینی در نظر بگیرید که قرار است در هر فصل، هربار، یک‌بار دیگر آن را بخوانید و مفاهیمش را از حیث اجرای دوباره و دوباره دوره کنید و حداقل یک سال این کار را انجام دهید.

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
743.۰۰ بایت
تعداد صفحات
108 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۰۳:۳۶:۰۰
نویسندهمهرداد عمادی
ناشرانتشارات نگاه نوین
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۴۰۲/۰۷/۲۵
قیمت ارزی
2 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۷۴۳.۰۰ بایت
۱۰۸ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
0
(بدون نظر)
30,000
٪50
15,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
بی‌ وقفه تا موفقیت
٪50
بی‌ وقفه تا موفقیت
معرفی زنجیره‌های کامیابی حقیقی در زندگی
انتشارات نگاه نوین
0
(بدون نظر)
30,000
٪50
15,000
تومان