0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
ملداش

معرفی، خرید و دانلود کتاب ملداش

درباره ملداش

کتاب ملداش، توسط مهدی کرد فیروزجایی نوشته شده و انتشارات شرکت چاپ و نشر بین الملل آن را منتشر کرده است.

رمان «ملداش» داستان یک طلبه جوانی است که برای تبلیغ می رود. او به خاطر اینکه جواب یک مسأله شرعی را اشتباه می دهد گرفتار می شود و می خواهد جبران کند. از طرفی همسرش را به خاطر بیماری روحیش به همراه آورده تا حال و هوا عوض کند اما این اتفاقات باعث تشدید مریضی همسرش می شود...

مهدی کرد فیروزجایی که پیش از این با کتاب «به هم رسیدن در میانسی» جایزه داستان انقلاب را برده بود، این بار دست به نگارش رمانی جدید زد. این رمان مثل رمان های دیگر وی در خطه سر سبز شمال می گذرد.

او که خود از همان خطه است با قلمی شیوا و روان ماجراهایی جذاب و خواندنی خلق کرده و مخاطب را شیفته خود می کند. رمان «ملداش» را شاید بتوان گفت اولین رمان فقهی است.

در این کتاب بیش از ۷ موقعیت فقهی خلق شده و در آن به مسائل شرعی پرداخته است. همانطور که یک مبلغ بیشترین برخوردش با جامعه کوچکی که در آن تبلیغ می کند مسائل شرعی است. در این رمان علاوه بر مسائل شرعی موقعیت های اعتقادی و اخلاقی هم دیده می شود. مبارزه ایلچی مبلغ جوان با خرافات و مسائل دست و پا گیر ازدواج را می توان جزو همین موقعیت ها دانست. از آنجایی که همسر ایلچی هم همراه اوست محبت، عشق و وفاداری یک طلبه به همسرش را در این رمان به تصویر می کشد. می توان این رمان را یک سبک زندگی طلبگی دانست و آن را به همه معرفی کرد.

دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
pdf
حجم
614.۰۰ بایت
تعداد صفحات
160 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۰۵:۲۰:۰۰
نویسنده مهدی کرد فیروزجایی
ناشرچاپ و نشر بین الملل
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۴۰۲/۰۸/۰۲
قیمت ارزی
3 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
pdf
۶۱۴.۰۰ بایت
۱۶۰ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
0
(بدون نظر)
36,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
ملداش
ملداش
مهدی کرد فیروزجایی
چاپ و نشر بین الملل
0
(بدون نظر)
36,000
تومان