0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
تعادل سنت و مدرنیته در عمان

معرفی، خرید و دانلود کتاب تعادل سنت و مدرنیته در عمان

تولد دوباره عمان

درباره تعادل سنت و مدرنیته در عمان

در مقدمه این کتاب آمده است: «کشور سلطنتی عمان به پایتختی مسقط و با حکومتی مطلقه در شبه جزیره عربستان واقع است و با کشورهای یمن، عربستان سعودی و امارات عربی متحده دارای مرز مشترک است. برخی از مناطق مهم مسقط سیب، مطرح، بوشر و مسقط القدیمه نام دارند و شهرهای مهم عمان غیر از پایتخت را صلاله، نزوی و صحار تشکیل می‌دهند. مساحت این کشور ۴۶۴۳۱۳ کیلومتر مربع و زبان و خط آن عربی است. واحد پول ریال عمان است که هم‌اکنون معادل ۲ دلار است و این رقم بیست سال ثابت مانده است.

در خصوص عمان کتاب‌ها و گزارش‌های زیادی در نسبت با دیگر کشورهای منطقه خلیج فارس نگاشته نشده و آنچنان که انتظار می‌رود ادبیات علمی و دانشگاهی خواه به صورت کتاب یا مقاله یا گزارش در خصوص مسائل فرهنگی و اجتماعی این کشور تولید نشده است.

گزارش حاضر ترجمه‌ای است از یکی از مهم‌ترین بخش‌های کتاب Oman Reborn: Balancing Tradition and Modernization که در خصوص فرهنگ و تبادل فرهنگی عمان نوشته شده است. این کتاب در سال ۲۰۱۵ توسط انتشارات معتبر پالاگریو مک میلان منتشر شده و تا کنون سه بار تجدید چاپ شده است.»

«مقدمه»، «تبادل فرهنگی و حراست فرهنگی»، «تمرکز روی توریسم»، «سفر به مقصد عمان»، «امکانات لوکس مدرن در یک سرزمین باستانی»، «بوم‌توریسم و حفاظت از محیط زیست»، «توریسم فرهنگی»، «موزه‌ها»، «فستیوال‌ها»، «دژها و قلعه‌ها»، «سالن اپرای سلطنتی در مسقط»، «یک شب افتتاحیه به یاد ماندنی»، «میراث مذهبی: مسجد اعظم سلطان قابوس»، «ریشه‌های یک خاندان: روستای ادم»، «صنایع دستی سنتی»، «وضعیت فعلی کندر: بازاریابی برای یک سنت»، «میراث پیشه‌وری عمان»، «تأملات» و «جمع‌بندی»، مطالب این ترجمه را شکل می‌دهند.

دسته‌ها:
کلیدواژه‌های مرتبط:

شناسنامه

فرمت محتوا
pdf
حجم
1.۳۶ کیلوبایت
تعداد صفحات
60 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۰۲:۰۰:۰۰
نویسندهمحمد مسعود صادقی
ناشر انتشارات بین المللی الهدی
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۴۰۲/۰۷/۱۷
قیمت ارزی
2 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
pdf
۱.۳۶ کیلوبایت
۶۰ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
0
(بدون نظر)
20,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
تعادل سنت و مدرنیته در عمان
تعادل سنت و مدرنیته در عمان
تولد دوباره عمان
انتشارات بین المللی الهدی
0
(بدون نظر)
20,000
تومان