0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
حداکثر موفقیت

معرفی، خرید و دانلود کتاب حداکثر موفقیت

درباره حداکثر موفقیت

در جستجوی کتابی با قدرت ترقی ناگهانی در زندگی‌تان هستید؟ راه دوری نروید. کتاب حداکثر موفقیت برایان تریسی یک زنگ هشیاری برای خلق معجزاتی در درون همه‌ی ما می‌باشد. این کتاب نکات مهم و اصلی مربوط به درون ما را بیان می‌کند.

برایان تریسی یکی از مقامات مهم دنیا در زمینه‌ی کسب موفقیت شخصی و کامیابی می‌باشد، درحالی‌که هر ساله برای بیش‌تر از صد هزار مرد و زن در همایش‌های خصوصی و عمومی سخنرانی می‌کند. در کتاب حداکثر موفقیت، به شما یک سیستم اثبات‌شده و تأثیرگذار را معرفی می‌کند که در نتیجه‌ی بیست‌وپنج سال تحقیق و بررسی او می‌باشد، که شما می‌توانید برای گرفتن نتایج بهتر در هر نقطه‌ای از زندگی‌تان از آن استفاده کنید.

شما روش‌ها، مفاهیم و ایده‌هایی را یاد می‌گیرید که مورد استفاده‌ی افراد موفقی در هر زمینه و در هر جایی قرار گرفته است. شما یاد می‌گیرید که چگونه راه را برای استعدادهای نهفته‌ی فردی خود در کسب موفقیت‌های شخصی باز کنید. شما مثبت‌تر و متقاعدتر خواهید شد و در هر کاری که می‌خواهید انجام دهید نیرومندانه متمرکز می‌شوید. بیش‌تر از یک میلیون نفر با برنامه‌ی این همایش‌ها تغییر یافتند و درآمد آن‌ها بسیار افزایش یافته و زندگی‌شان در هر زمینه‌ای اصلاح شده است.

قدم‌به‌قدم، در این کتاب، طرح مفصلی در زمینه‌ی کامیابی و موفقیت ارائه می‌شود که شامل اصول ثابت‌شده‌ای است که برگرفته از علم روان‌شناسی، مذهب، فلسفه، تجارت، علم اقتصاد، سیاست، تاریخ و دانش ماورای طبیعت می‌باشد. این ایده‌ها، با مجموعه‌ای از مراحل اطلاعاتی و سرعتی ترکیب می‌شوند که شما را به‌سمت دستیابی به موفقیت‌های بزرگ‌تر از آن‌چه که تابه‌حال تصور می‌کردید، هدایت می‌کند. آن‌ها می‌توانند عزت‌نفس شما را بالا ببرند، عملکرد شخصی شما را اصلاح کنند و کنترل کامل زندگی شخصی و حرف‌های‌تان را به‌دست خودتان بدهند.

برایان تریسی، استاد ایجاد مهارت‌های خودمدیریتی می‌باشد. او در این صندوقچه گنج، دایرۀالمعارفی از ثروت درونی به شما می‌دهد که بیش‌تر دانش‌گرا و مبتنی بر عمل و مربوط به افراد موفق جهان امروز می‌باشد که شما می‌توانید بیش‌تر از هر منبع دیگری از آن بهره ببرید.

این کتاب، بیش‌تر از آن‌که یک کتاب کمکی باشد، یک دفترچه‌ی راهنمای شخصی برای فاتحان با عملکرد بالا می‌باشد.

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
595.۰۰ بایت
تعداد صفحات
472 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۱۵:۴۴:۰۰
نویسندهبرایان تریسی
مترجمکلارا مهرانیان
مترجم دومزهره درویش
ناشرآسمان کبود
زبان
فارسی
عنوان انگلیسی
Maximum achievement : the proven system of strategies and skills that will unlock your hidden powers to succeed
تاریخ انتشار
۱۴۰۲/۰۸/۰۲
قیمت ارزی
5 دلار
قیمت چاپی
350,000 تومان
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۵۹۵.۰۰ بایت
۴۷۲ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
0
(بدون نظر)
115,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
حداکثر موفقیت
حداکثر موفقیت
برایان تریسی
آسمان کبود
0
(بدون نظر)
115,000
تومان