0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
هفت گوی بلورین جلد 13

معرفی، خرید و دانلود کتاب هفت گوی بلورین جلد 13

نویسنده:
هرژه
درباره هفت گوی بلورین جلد 13

هفت گوی بلورین سیزدهمین جلد از ماجراهای تن تن، مجموعه کمیک کاریکاتوریست بلژیکی هرژه است. این داستان از دسامبر ۱۹۴۳ در بحبوحه اشغال بلژیک توسط آلمان در طول جنگ جهانی دوم، هر روز در Le Soir، روزنامه معتبر فرانسوی زبان بلژیک منتشر می شد. این داستان به طور ناگهانی پس از آزادی متفقین در سپتامبر ۱۹۴۴ لغو شد، زمانی که هرژه پس از متهم شدن به همکاری با آلمان های اشغالگر در لیست سیاه قرار گرفت. پس از اینکه او دو سال بعد پاک شد، این داستان و ادامه‌ی آن زندانیان خورشید از سپتامبر ۱۹۴۶ تا آوریل ۱۹۴۸ به صورت سریالی در مجله جدید تن تن منتشر شد. داستان حول تحقیقات یک خبرنگار جوان تن تن و دوستش کاپیتان هادوک در مورد ربوده شدن دوستشان پروفسور هادوک می‌چرخد.

هفت گوی بلورین یک موفقیت تجاری بود و مدت کوتاهی پس از پایان آن توسط کسترمن در قالب کتاب منتشر شد، در حالی که این مجموعه خود به بخشی تعیین کننده از سنت کمیک فرانسوی-بلژیکی تبدیل شد. منتقدان The Seven Crystal Balls را به عنوان یکی از بهترین ماجراهای تن تن معرفی کرده اند و آن را ترسناک ترین قسمت این مجموعه توصیف کرده اند. این داستان برای فیلم بلویژن تن تن و معبد خورشید در سال ۱۹۶۹، مجموعه انیمیشن بیضی/نلوانا در سال ۱۹۹۱، ماجراهای تن تن، دراماتیزه شدن ماجراهای رادیو بی‌بی‌سی ۵ در سال‌های ۱۹۹۲-۳، بازی ویدیویی زندانیان خورشید در سال ۱۹۹۷ و یک موزیکال ۲۰ هلندی و فرانسوی اقتباس شد.

خبرنگار جوان تن تن و سگش اسنوی با دوست قدیمی خود کاپیتان هادوک در املاک کشورش ملاقات می کنند. هادوک ذاتا فروتن در تلاش است تا نقشی را در قصر خانوادگی تازه یافته‌اش به دست بیاورد، اجتماعی شود و لباس رسمی بپوشد. هر سه یک شب را در یک سالن موسیقی می گذرانند، جایی که شاهد اجرای یک روشن بین، مادام یامیلا، هستند که بیماری یکی از اعضای اکسپدیشن سندرز-هاردیمن را پیش بینی می کند. این ماجراجو اخیرا از یک سفر باستان شناسی به کوه های آند بازگشته است. سرگرمی های شب همچنین شامل عمل یک پرتاب کننده چاقو است که تن تن او را ژنرال آلکازار، رئیس جمهور سابق سن تئودوروس می شناسد. تن تن پس از دوستی با آلکازار در یکی از ماجراجویی های قبلی خود، پس از نمایش در پشت صحنه با او متحد می شود. آلکازار تن تن و هادوک را به دستیار کیچوایی خود، چیکیتو معرفی می کند و توضیح می دهد که پس از خلع (یک بار دیگر) توسط رقیبش، ژنرال تاپیوکا، در تبعید است.

کلیدواژه‌های مرتبط:

شناسنامه

فرمت محتوا
pdf
حجم
18.۱۶ کیلوبایت
تعداد صفحات
65 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۰۲:۱۰:۰۰
نویسنده هرژه
مترجم نادر تکمیل همایون
ناشرنشر چشمه
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۴۰۲/۰۷/۰۸
قیمت ارزی
8 دلار
قیمت چاپی
220,000 تومان
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
pdf
۱۸.۱۶ کیلوبایت
۶۵ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
4
از 5
براساس رأی 2 مخاطب
5
ستاره
50 ٪
4
ستاره
0 ٪
3
ستاره
50 ٪
2
ستاره
0 ٪
1
ستاره
0 ٪
4
(2)
88,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
ماجراهای تن تن
شامل 4 عنوان کتاب
هفت گوی بلورین جلد 13
هفت گوی بلورین جلد 13
هرژه
نشر چشمه
4
(2)
88,000
تومان