0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
ابر موفق

معرفی، خرید و دانلود کتاب ابر موفق

بهترین روش های برنامه ریزی برای انسان های برتر
درباره ابر موفق

شاید متوجه شده باشید که دیگران با سرعتی بسیار بیشتر از شما پیشرفت می‌کنند. شاید یکی از هم‌سن و سالانتان را دیده باشید که به راحتی پروژه‌ها را یکی بعد از دیگری به اتمام می‌رساند و بدون توجه به این‌که چه چیزی در مسیرش قرار می‌گیرد همواره پیروز است. این‌طور به نظر می‌رسد که بدون توجه به این‌که در چه شرایطی، چه تیمی، چه شرکتی و یا چه صنعتی قرار داشته باشند، همیشه پیروز می‌شوند؛ و شاید همین شخص در زندگی شخصی خودش نیز همین روند را ادامه داده و موفقیت‌هایی درخور را به‌دست آورده و از میزان بالایی از شادمانی، خوشبختی و ...، بهره‌مند باشد.

این افراد چه کسانی هستند و راز آن‌ها چیست؟ آن‌ها افرادی با عملکرد بالا هستند و راز آن‌ها عادت‌هایشان است. خبر خوب این است که شما هم می‌توانید یکی از آن‌ها باشید. صرف‌نظر از این‌که چه سابقه‌ای دارید، شخصیت شما چگونه است، چه نقاط ضعفی دارید و در چه زمینه‌ای فعالیت می‌کنید، شما هم می‌توانید از همان عادت‌ها استفاده کنید.

بیشتر افراد موفق برای رسیدن به موفقیت عادت‌های مناسبی داشته‌اند. معمولا عادت افراد موفق بخش زیادی و ۹۵ درصد از رفتار آن‌ها را شکل می‌دهد. می‌گویند هر چیزی که تاکنون هستید و هر آنچه در آینده خواهید شد، بسته به عادت‌هایی است که در خودتان شکل می‌دهید.

آبراهام لینکلن می‌گوید: «بیشتر مردم به همان اندازه خوشبخت هستند که خود می‌خواهند.» بنابراین موفقیت برای هرکسی معنایی دارد. برای برخی، موفقیت شاید دستاورد مالی باشد، مثلا میلیونر شدن. برای برخی ممکن است تحسین باشد. برای ورزشکاران ممکن است جایزه، قهرمانی و مدال باشد. برای برخی موفق بودن شاید فقط داشتن یک حال خوب، سلامتی یا شادمانی باشد.

هر معنایی که برای شما دارد، این ۱۰ عادت تمام مردمان موفق را به یاد داشته باشید. این‌ها در هر زمینه‌ای و هر معنایی از موفقیت کاربرد دارند.

-مقدمه کتاب-

کلیدواژه‌های مرتبط:

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
298.۰۰ بایت
تعداد صفحات
56 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۰۱:۵۲:۰۰
نویسنده رمضان صادقی مقدم
ناشرانتشارات نظری
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۴۰۲/۰۶/۲۹
قیمت ارزی
3 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۲۹۸.۰۰ بایت
۵۶ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
0
(بدون نظر)
11,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
ابر موفق
ابر موفق
بهترین روش های برنامه ریزی برای انسان های برتر
انتشارات نظری
0
(بدون نظر)
11,000
تومان