0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
مبانی اقتصاد گردشگری و کاربردهای آن

معرفی، خرید و دانلود کتاب مبانی اقتصاد گردشگری و کاربردهای آن

نسخه - PDF
نویسنده:
جواد براتی
درباره مبانی اقتصاد گردشگری و کاربردهای آن

این کتاب، نه‌تنها مفاهیم پایه اقتصاد گردشگری را بیان می‌کند (که عموماً شکل ساده‌شده‌ای از دنیای واقعی و ساختار موجود گردشگری در اقتصاد کشورها را شامل می‌شود و به‌صورت‌‌ انتزاعی است)، بلکه به مفاهیم واقعی‌تر موجود در اقتصاد گردشگری می‌پردازد (مفاهیمی همچون بازار ناقص، اطلاعات نامتقارن، خدمات آنلاین گردشگری و همچنین برخی از انواع کاربردها). چارچوب طراحی و تدوین کتاب به‌گونه‌‌ای است که بیشترین همخوانی و تناسب را با دانش پایه اقتصادی دارد. ازاین‌رو، مبنای مطالعاتی برای دوره تخصصی دانشجویان اقتصاد در سطوح کارشناسی و بالاتر از کارشناسی می‌‌تواند قرار گیرد. فصل‌‌بندی کتاب به‌گونه‌‌ای صورت گرفته است که همخوانی و تناسب با ادبیات علم اقتصاد داشته باشد.

فصل‌‌بندی کتاب با تفکیک فصول در درون بخش‌‌های مختلف از قبیل اقتصاد خرد گردشگری، اقتصاد کلان گردشگری و همچنین مجزاسازی کاربردها و مدل‌سازی اقتصاد گردشگری، صورت گرفته است. بسیاری از کتب تدوین‌شده در زمینه اقتصاد گردشگری، بر بررسی جریان روز و رفتار اقتصادی فعالان گردشگری در سطح بین‌‌الملل تمرکز دارند، درحالی‌که این کتاب بر مفاهیم بنیادی درک رفتار فعالان اقتصادی متمرکز است؛ ازاین‌رو، انتظار می‌‌رود گذر زمان نه‌تنها از کیفیت و غنای علمی این کتاب نکاهد، بلکه فرصتی را برای توسعه بهره‌‌برداری از آن فراهم آورد.

وجه تمایز دیگر این کتاب با سایر کتب اقتصاد گردشگری، تمرکز آن بر «مبانی اقتصادی» است که آن را برای دانشجویان رشته اقتصاد مفید خواهد ساخت؛ درحالی‌که خارج از سطح ورود دانشجویان رشته مدیریت جهانگردی به مباحث اقتصاد گردشگری است. بااین‌حال، به‌صورت‌‌ عمومی نیز می‌‌تواند مدنظر دانشجویان و محققان رشته مدیریت جهانگردی نیز قرار گیرد.

دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
pdf
حجم
5.۰۴ کیلوبایت
تعداد صفحات
321 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۱۰:۴۲:۰۰
نویسندهجواد براتی
ناشرانتشارات جهاد دانشگاهی مشهد
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۴۰۲/۰۶/۱۹
قیمت ارزی
5 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
pdf
۵.۰۴ کیلوبایت
۳۲۱ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
5
از 5
براساس رأی 1 مخاطب
پربار 🌳 (1)
5
ستاره
100 ٪
4
ستاره
0 ٪
3
ستاره
0 ٪
2
ستاره
0 ٪
1
ستاره
0 ٪
5
(1)
پربار 🌳 (1)
45,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
مبانی اقتصاد گردشگری و کاربردهای آن
مبانی اقتصاد گردشگری و کاربردهای آن
نسخه - PDF
انتشارات جهاد دانشگاهی مشهد
5
(1)
پربار 🌳 (1)
45,000
تومان

از همین نویسنده مطالعه کنید

مشاهده بیشتر