0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
فینلی داناوان کلکش را می کند

معرفی، خرید و دانلود کتاب فینلی داناوان کلکش را می کند

نویسنده:
ال کاسیمانو
درباره فینلی داناوان کلکش را می کند
فینلی رمان جنایی نویس نه چندان موفقی است که زندگی اش از هر جهت در حال نابودی است. خیلی وقت است که قبض هایش را نپرداخته و همه آنها در صندوق پست حیاط خانه اش روی هم تلنبار شده اند. کتاب های قبلی اش فروش خوبی نداشته اند و حالا مهلت تحویل کتاب جدیدش تقریباً سرآمده اما او هیچ ایده ای در ذهنش ندارد. همسر سابقش وکیلی استخدام کرده تا سرپرستی کودکان را از فینلی بگیرد و اگر او به زودی متنی تحویل ناشرش ندهد باید تمام پیش پرداختی را که خیلی وقت پیش خرج شده پس بدهد. فینلی با مدیر برنامه هایش در پانرا قرار دارد. رستورانی که مدت هاست ورودش به آنجا ممنوع شده اما مشکلی نیست؛ چون او با عینک آفتابی بزرگ و کلاه گیس بلوندی خودش را استتار کرده است. همان طور که مشغول صحبت درباره کتاب جدیدش با مدیر است، یک مشتری صدایشان را می شنود و فکر می کند که فینلی قاتل قراردادی است. مشتری به فینلی پیشنهاد کار می دهد و می گوید به هیچ وجه جواب منفی نمی پذیرد. فینلی که آدم سست اراده ای است مجبور به پذیرش این کار می شود اما هرچه سعی می کند خودش را نجات بدهد بیشتر پایش به این قضیه باز می شود. درآمد این شغل بسیار زیاد است و او همین حالا هم پیش پرداخت خوبی گرفته از آنجا که یک تصمیم بد به بعدی و بعدی منجر می شود و فینلی هم در شرایط بدی گیر افتاده ناچار است که برای نجات هر روز به همراه پرستار بچه هایش ورا، کارهای بدتری انجام دهد.
دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
2.۰۳ مگابایت
تعداد صفحات
352 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۱۱:۴۴:۰۰
نویسندهال کاسیمانو
مترجم الهام صیفی کار
ناشرانتشارات کتاب کوله‌پشتی
زبان
فارسی
عنوان انگلیسی
Finlay Donovan is Killing It, 2,021
تاریخ انتشار
۱۴۰۲/۰۶/۰۷
قیمت ارزی
5.۵ دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۲.۰۳ مگابایت
۳۵۲ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
4.2
از 5
براساس رأی 6 مخاطب
سرگرم‌کننده 🧩 (5)
خوش‌خوان 🪶 (5)
5
ستاره
66 ٪
4
ستاره
16 ٪
3
ستاره
0 ٪
2
ستاره
0 ٪
1
ستاره
16 ٪
3 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
5
حال‌خوب‌کن ✨
خوش‌خوان 🪶
سرگرم‌کننده 🧩
گیرا 🧲

یکی از بهترین کتاب‌های معمایی که این مدت خوندم.داستانش واقعاخاص و منحصربفرد بود. داستان درباره‌ی یه نویسنده‌ی زنه که کتاب‌های جنایی مینویسه، این نویسنده هم تو نوشتن شکست خورده و هم توی زندگی شخصی و عاطفیش. دو تا هم بچه داره. به‌هرحال یه روز که واسه کتابش با مدیر برنامه‌اش قرار داره، خانم میز بغلی اتفاقی حرفاشونو میشنوه و فکر می‌کنه فنیلی قاتله، بهش می‌گه شوهر من آدم بدیه، بیا بکشش و منم کلی پول بهت می‌دم. فنیلی هم وضع مالی خرابی داره و وسوسه میشه اولش، اما خب اون که قاتل نیست، فقط از سر کنجکاوی میره ببینه مگه شوهر این خانم چقدر بده که زنش می‌خواد بکشتش و درگیر ماجراهای باورنکردنی میشه.

5
خوش‌خوان 🪶
سرگرم‌کننده 🧩

من که خیلی دوستش داشتم. طنز موقعیت داره، ممکنه باهاش قهقهه نزنی ولی حتما لبخند به لبت میاره. موقعیتهاش کاملا ملموس هست و نمیشه مقصر رو به راحتی حدس زد. من که نتونستم. از خواندنش لذت بردم.

4
خوش‌خوان 🪶
سرگرم‌کننده 🧩
گیرا 🧲

با توجه به موضوع جدیدش کتاب خوبی بود اطاله کلام هم نداشت خوندنش خالی از لطف نیست

4.2
(6)
سرگرم‌کننده 🧩 (5)
49,500
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
فینلی داناوان کلکش را می کند
فینلی داناوان کلکش را می کند
ال کاسیمانو
انتشارات کتاب کوله‌پشتی
4.2
(6)
سرگرم‌کننده 🧩 (5)
49,500
تومان