0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
چوب نروژی

معرفی، خرید و دانلود کتاب صوتی چوب نروژی

درباره چوب نروژی
اکثر افرادی که اهل داستان خواندن هستند هاروکی موراکامی را می‌شناسند. چوب نروژی یکی از داستان‌های جذاب این نویسنده است که نسبت به آنچه از او می‌شناسیم ویژگی خاصی دارد. خبری از شخصیت‌های عجیب و رئالیسم جادویی موجود در بیشتر داستان‌های این نویسنده در این رمان نیست. این کتاب یک داستان عاشقانه است. داستان کتاب داستان شخصیتی به نام تورو واتابه است و در دهه‌ی ۶۰ قرن بیستم می‌گذرد. زمان داستان همان زمانی است که اعتراضات دانشجویان در حال انجام شد و در نتیجه کتاب جنبه‌های سیاسی و اجتماعی هم دارد. شخصیت اصلی داستان با دو دختر با دو شخصیت کاملاً متفاوت رابطه دارد و از این رابطه‌ها می‌گوید. نائوکو دختر است؛ اما با اتفاقاتی که در زندگی آن‌‌ها میفتد و دخترک را به بیمارستان روانی می‌فرستند میدوری، دختر دوم که بسیار سرزنده است وارد زندگی تورو می‌شود.
دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
mp۳
حجم
374.۹۶ مگابایت
مدت زمان
۱۳:۳۲:۵۸
نویسندههاروکی موراکامی
مترجممهدی غبرایی
راویفرزانه فائزی
راوی دومشهره روحی
راوی سومکامبیز خلیلی
ناشرانتشارات کتاب‌سرای نیک
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۴۰۲/۰۴/۰۷
قیمت ارزی
6.۵ دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
mp۳
۳۷۴.۹۶ مگابایت
۱۳:۳۲:۵۸

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
3.8
از 5
براساس رأی 12 مخاطب
گیرا 🧲 (2)
اجرای روان 🎙️ (2)
5
ستاره
41 ٪
4
ستاره
25 ٪
3
ستاره
16 ٪
2
ستاره
0 ٪
1
ستاره
16 ٪
10 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
4

جنگل نروژی یا جوب نروژی یکی از آثار متفاوت موراکامی. از داستان های فانتزی و دنیاهای ناشناخته خبری نیست. داستانی عاشقانه و قابل دسترسه. من به شخصه آثار فانتزی موراکامی رو بیشتر دوست دارم ولی این کتاب هم خیلی خوب بود. صدای گوینده ها بسیار خوب بود. کتاب در چند قسمت سانسور شده که متاسفانه نقاط مهمی هستند. ولی مترجم با دقت زیاد سعی کرده سانسور رو به حداقل برسون.

4

گویندگی خوب بود. انتخاب موسیقی متن هم خیلی خوب. اما محتوای کتاب... داستان آدمهایی که هر کدوم به نوعی دچار آسیب هستن و قراره تصمیم بگیرن با اون آسیب چطور کنار بیان... داستان سوگ و فقدان، امید و ناامیدی، انتخاب زندگی یا مرگ... کتاب شرح جزئیات و روزمرگی‌های زیادی داره و خیلی اوقات خسته‌کننده بود. سانسور هم داره اما تا حدودی مترجم تونسته منظور رو برسونه.

5
پربار 🌳

خیلی کم پیش میاد بتونم با شخصیت‌های رمان همزاد پنداری کنم، ولی جزو همین دسته از کتاب‌ها بود. حس عجیبی رو در من بیدار کرد به طوری که خیلی آرومتر از قبل شدم و بدون توجه به زمان و مکان یاد گرفتم تو خودم غرق بشم و به ندای درونم گوش بدم، شاید داستان درام خیلی ساده‌ای به نظر بیاد ولی واقعا عمیق‌ بود.

1
گیرا 🧲

بعد از مدت‌ها تصمیم گرفتم یک بار هم نسخه‌ی صوتیش رو گوش کنم، اجراها خوب و روان بود اما این همه حذفیات واقعا پیوستگی مطلب رو از بین برده بود. حیف متن اصلی.

3

کتاب خوبی هست ولی ایننننننننننننننننننننننننننقدر سانسور داره که قشنگ اثر و کلاااا تغییر داده

3

خاک به سرم، چوب نروژی دیگه چیه؟ بابا از عنوان معلومه چجوری ترجمه شده، نمی خواد خاص باشید، لطفا همون جنگل نروژی ترجمه کنید، مرسی

5
آرامش‌بخش 🌱
اجرای روان 🎙️

بسیار خوب. متن عالی موراکامی و اجرای عالی اقای خلیلی. توصیه میکنم بشنوید.

5

کتاب خوبیه، ولی بخش‌های حذف شده روایی اثر رو کم کرده.

5

چه تصویری از مرگ مجسم میکنه این کتاب.. عالی

4
اجرای روان 🎙️
پربار 🌳
گیرا 🧲

چه کتاب خوبی بود...

3.8
(13)
اجرای روان 🎙️ (2)
93,500
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو
چوب نروژی
چوب نروژی
هاروکی موراکامی

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
چوب نروژی
چوب نروژی
هاروکی موراکامی
انتشارات کتاب‌سرای نیک
3.8
(13)
اجرای روان 🎙️ (2)
93,500
تومان