0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
قدرت

معرفی، خرید و دانلود کتاب قدرت

نویسنده:
راندا برن
ناشر:
کدیور
درباره قدرت

نقد و بررسی کتاب قدرت

کتاب قدرت نوشته راندا برن، بزرگترین قدرت جهان را به خوانندگان خود نشان می‌دهد، قدرت داشتن هر چیزی که می‌خواهید! هر اختراع، کشف یا ابداعی که در این دنیا انجام می‌شود، ناشی از قدرت است. داشتن سلامت کامل، روابط عالی، زندگی خوش و ... همه از قدرت درونی فرد سرچشمه می‌گیرند. اگر به مطالعه کتاب‌های توسعه فردی علاقه‌مند هستید، به دسته کتاب‌های توسعه فردی فیدیبو سر بزنید.

موضوع کتاب قدرت

کتاب قدرت به شما توضیح می‌دهد که تنها یک چیز برای تغییر روابط، پول، سلامتی، شادی، شغل و کل زندگی شما لازم است. شغلی که به آن علاقه‌مند هستید، زندگی که سراسر شادی باشد، پولی که برای بودن، انجام دادن و داشتن هر آنچه می‌خواهید نیاز دارید، همه از قدرت می‌آیند. زندگی رویایی از آنچه که فکر می کردید به شما نزدیک‌تر بوده است، زیرا قدرت داشتن همه چیزهای خوب در زندگی، درون شماست. برای ایجاد هر چیزی، برای تغییر هر چیزی، تنها یک چیز لازم است ... قدرت!

چند مورد از فهرست کتاب قدرت عبارتند از:

  • قدرت چیست؟
  • نیروی عشق
  • عشق نیرویی است که شما را به حرکت وا می‌دارد
  • قانون عشق
  • شما آهنربا هستید
  • افکار مثبت و منفی
  • درباره‌ی چیزی که دوست دارید صحبت کنید
  • نکات قدرت
  • قدرت احساس
  • سرشت شما احساس است
  • احساس شما سوخت شماست
  • احساس خوب و احساس بد

مطالعه کتاب قدرت به چه کسانی توصیه می‌شود؟ کتاب قدرت نوشته راندا برن می‌تواند برای همه مفید باشد. نویسنده سعی کرده تا راهنمایی کاملی برای دستیابی به بزرگ‌ترین قدرت دنیا را به خوانندگان خود معرفی کند. با مطالعه این کتاب یاد خواهید گرفت که همه چیز به احساس شما مربوط است و زندگی از شما پیروی می‌کند.

درباره نویسنده کتاب قدرت

کتاب قدرت به قلم راندا برن نوشته شده و مترجم آن خشایار کیافر است. راندا برن (Rhonda Byrne) متولد 1951 در ملبورن، نویسنده و تهیه کننده مشهور استرالیایی است. این نویسنده پس از انتشار کتاب راز در سال 2006 به محبوبیت زیادی دست پیدا کرد. در سال 2006 تهیه کنندگی فیلمی با عنوان راز را بر عهده گرفت که بر مبنای «نظریه جذب» ساخته شد. این کتاب به بیش از 40 زبان ترجمه شده و جز پر فروش‌های کتاب‌های دوران خود بود. اگر به مطالعه سایر آثار این نویسنده علاقه‌مند هستید، 3 کتاب زیر را به شما پیشنهاد می‌دهیم:

در بخشی از کتاب قدرت می‌خوانیم

ما برای مبارزه کردن به دنیا نیامده‌ایم. شما به دنیا نیامده‌اید که لحظات خوش زندگی‌تان کوتاه و گاه‌به‌گاه باشد. شما به دنیا نیامده‌اید تا پنج روز هفته در محل کارتان مشقت بکشید و لحظات خوش آخر هفته‌تان به‌سرعت بگذرد. شما به دنیا نیامده‌اید که با انرژی محدود زندگی کنید و در پایان هر روز احساس بی‌رمقی کنید. شما به دنیا نیامده‌اید که نگران و یا مضطرب باشید. شما به دنیا نیامده‌اید که سختی بکشید. هدف زندگی شما چیست؟ شما به دنیا آمده‌اید تا زندگی را با تمام کمالاتش تجربه کنید و هر آنچه که دوست دارید را داشته باشید و هم‌زمان از شادی، سلامتی، سرزندگی، هیجان و عشق سرشار باشید. زیرا این یک زندگی فوق‌العاده است.

زندگی رؤیایی‌تان، هر چیزی که دوست دارید باشید، انجام دهید و یا داشته باشید را همیشه نزدیک‌تر از چیزی که فکر می‌کنید به شما قرار داده است. زیرا قدرت به دست آوردن هر چیزی که می‌خواهید در درون شماست

پیشنهادی برای علاقه‌مندان به کتاب قدرت

اگر از مطالعه کتاب قدرت لذت بردید، 5 کتاب زیر را به شما پیشنهاد می‌دهیم:


دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
1.۳۶ مگابایت
تعداد صفحات
256 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۰۸:۳۲:۰۰
نویسندهراندا برن
مترجمخشایار کیافر
ناشرکدیور
زبان
فارسی
عنوان انگلیسی
Secret the powe
تاریخ انتشار
۱۴۰۲/۰۱/۱۴
قیمت ارزی
4 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۱.۳۶ مگابایت
۲۵۶ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
5
از 5
براساس رأی 1 مخاطب
5
ستاره
100 ٪
4
ستاره
0 ٪
3
ستاره
0 ٪
2
ستاره
0 ٪
1
ستاره
0 ٪
5
(1)
25,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
قدرت
قدرت
راندا برن
کدیور
5
(1)
25,000
تومان