0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
مجموعه سرخداران ، قدم های برفی جلد 8

معرفی، خرید و دانلود کتاب مجموعه سرخداران ، قدم های برفی جلد 8

خاطرات سردار رشید اسلام شهید قربان فرجی
درباره مجموعه سرخداران ، قدم های برفی جلد 8


نقد و بررسی کتاب مجموعه سرخداران ، قدم های برفی جلد 8

مجموعه سرخداران ، قدم های برفی جلد 8 اثر زهرا اسماعیلی، خوانندگان را به سفری حماسی در تاریخ ایران می‌برد. این جلد، داستان رشادت‌ها و فداکاری‌های جوانان ایرانی در دوران جنگ ایران و عراق را روایت می‌کند و تصویری روشن از روحیه ایثار و از خودگذشتگی ملت ایران را به نمایش می‌گذارد. مجموعه سرخداران ، قدم های برفی جلد 8 علاوه بر پرداختن به موضوع جنگ، مضامین دیگری مانند عشق، ایمان، وفاداری و دوستی را نیز به تصویر می‌کشد. این کتاب به خواننده نشان می‌دهد که چگونه انسان‌ها در سخت‌ترین شرایط نیز می‌توانند امید خود را حفظ کرده و برای آرمان‌های خود تلاش کنند. مجموعه سرخداران ، قدم های برفی جلد 8، کتابی خواندنی و آموزنده است که به خواننده کمک می‌کند تا با تاریخ ایران و رشادت‌های جوانان ایرانی در دوران جنگ ایران و عراق آشنا شود. این کتاب به دلیل پرداختن به مضامین والای انسانی، برای تمام سنین مناسب است. 

اگر شما هم به خواندن کتاب‌های زندگی‌نامه و سفرنامه علاقه دارید حتما به دسته‌بندی زندگی‌نامه و سفرنامه فیدیبو سر بزنید.

 زهرا اسماعیلی، بانوی داستان‌های حماسی

زهرا اسماعیلی، نویسنده برجسته ایرانی است. او تا کنون آثار متعددی در ژانرهای مختلف از جمله داستان کوتاه، رمان، و فیلمنامه به نگارش درآورده است. سبک نگارش زهرا اسماعیلی ساده و روان است و او به خوبی از عهده خلق شخصیت‌های جذاب و پرداختن به موضوعات مختلف برمی‌آید. آثار اسماعیلی سرشار از مفاهیم انسانی و اخلاقی است و او به واسطه قلم توانمند خود، خواننده را به تفکر و تأمل در مسائل مختلف زندگی وا می‌دارد.

جهت مشاهده سایر آثار زهرا اسماعیلی کلیک کنید.

چرا کتاب مجموعه سرخداران ، قدم های برفی جلد 8 را بخوانیم

کتاب مجموعه سرخداران ، قدم های برفی جلد 8 به موضوع جنگ ایران و عراق می‌پردازد که موضوعی مهم و حماسی در تاریخ ایران است. نویسنده با زبانی ساده و گیرا، داستانی جذاب و خواندنی را خلق کرده است. این کتاب به گونه‌ای نوشته شده است که خواننده را از ابتدا تا انتها مجذوب خود می‌کند. شخصیت‌های داستان قدم های برفی به خوبی پرداخت شده‌اند و خواننده می‌تواند با آنها همذات‌پنداری کند. قدم های برفی به خواننده یادآوری می‌کند که ارزش‌هایی مانند ایثار، از خودگذشتگی و شجاعت چه نقشی مهمی در زندگی انسان دارند. نویسنده با استفاده از توصیفات دقیق، خواننده را به دل صحنه‌های جنگ می‌برد و او را با حال و هوای آن دوران آشنا می‌کند. با مطالعه این کتاب با تاریخ ایران و رشادت‌های جوانان ایرانی در دوران جنگ ایران و عراق آشنا شوید و همچنین خواندن این کتاب حس وطن‌پرستی و عشق به خاک وطن را در شما تقویت می‌کند. مجموعه سرخداران ، قدم های برفی جلد 8 به شما یادآوری می‌کند که چه انسان‌های فداکاری برای دفاع از خاک وطن جان خود را فدا کرده‌اند و این امر باعث تقویت روحیه ایثار و از خودگذشتگی را در شما خواهد شد.

در بخشی از کتاب مجموعه سرخداران ، قدم های برفی جلد 8می‌خوانیم

وقتی به جنگ فکر می‌کنم و به لحظات پاک و نابی که تک‌تک آدم‌هایش داشته‌اند، حسرتی غریب به دلم می‌نشیند. حسرت ثانیه ثانیه‌هایی که آدم‌های جنگ را به خدا وصل می‌کرده و از قفس تن رهایی می‌داده. جنگ هشت ساله ما جنگ خاصی بود، چیزی فراتر از همه جنگ‌ها که در هیچ جای جهان دیده نشده. رازی داشت در درونش. راز یک دل شدن و به خلوص رسیدن و رها شدن. خیلی‌ها با همین رموز عاشقانه آسمانی شدند و خیلی‌ها ماندند. ماندند تا با حسرت به آن روزها، از خاطرات روزهای جنگ و انسان‌های آسمانی‌اش بگویند. کتاب خاطرات شهید قربان فرجی سرشار از خاطرات و ویژگی‌های شهید است. چه بسا که برای خیلی‌ها شنیدنی است و نشان دهنده راه. امید است قلم ناچیز بنده نیز اثر گذار بوده باشد. و من ا..توفیق.  قربان فررند میرزا، درسال ۱۳۴۲ در روستای آغوز دره از توابع بهشهر به دنیا می‌آید. در خانواده‌ای معتقد و متعهد پرورش می‌یابد. دوره تحصیل ابتدایی را در زادگاهش می‌گذراند و بعد از پایان این دوره برای ادامه تحصیل به شهر بندرگز می‌رود. پایان دوره راهنمایی‌اش مصادف می‌شود با شروع فعالیت‌های انقلاب و در نهایت پیروزی انقلاب. با شروع انقلاب وارد بسیج شده و در سال ۱۳۶۰ بعد از سه سال فعالیت گسترده در بسیج، وارد سپاه کردکوی می‌شود. در اوایل جنگ ازدواج کرده که حاصل این ازدواج سال‌ها بعد سه فرزند به نام‌های غلامحسن، محمدرضا، و سمانه است. با شروع جنگ تحمیلی به جبهه‌های نبرد اعزام می‌شود و در عملیات‌های زیادی از جمله رمضان، والفجر مقدماتی، والفجریک، عملیات قدس یک الی قدس پنج، والفجر چهار، والفجر شش، بدر، فاو، کربلای یک و کربلای چهار شرکت می‌کند. سرانجام نیز بعداز پنج سال مبارزه جانانه و چندین بار جراحت، در تاریخ ۲۲ /۱۰ /۶۵ در عملیات کربلای ۵ در منطقه شلمچه به شهادت می‌رسد. 

پیشنهادهایی برای دوست‌داران کتاب مجموعه سرخداران ، قدم های برفی جلد 8

اگر شما هم به خواندن کتاب‌های زندگی‌نامه و سفرنامه علاقه دارید پیشنهاد می‌کنیم حتما کتاب‌های زیر را که در فیدیبو در دسترس هستند، مطالعه کنید.

  • شکوه شکیبایی نویسنده محمد تقی انصاریان خوانساری انتشارات انصاریان
  • مشق عشق نویسنده زهرا ملک‌پور انتشارات یاس نبی
  • عاشقان ولایت نویسنده محمدعلی حیرتی انتشارات یاس نبی


شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
1.۲۹ مگابایت
تعداد صفحات
123 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۰۴:۰۶:۰۰
نویسندهزهرا اسمعیلی
ناشرنورالشهدا
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۴۰۲/۰۱/۱۴
قیمت ارزی
3 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۱.۲۹ مگابایت
۱۲۳ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
0
(بدون نظر)
12,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
مجموعه سرخداران ، قدم های برفی جلد 8
مجموعه سرخداران ، قدم های برفی جلد 8
خاطرات سردار رشید اسلام شهید قربان فرجی
نورالشهدا
0
(بدون نظر)
12,000
تومان