0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
موجو

معرفی، خرید و دانلود کتاب موجو

اکسیر رسیدن به شادمانی و معنا در زندگی شخصی و حرفه ای

درباره موجو

نقد و بررسی کتاب موجو


کتاب موجو نوشته مارشال گلداسمیت و مارک ریتر، به بررسی مفهوم موجو می‌پردازد که به عنوان حالتی از شور و اشتیاق درونی برای انجام کارهای هدفمند، قدرتمند و مثبت تعریف می‌شود. این کتاب به دنبال پاسخ به این سوال است که چگونه می‌توانیم موجو را در زندگی خود پیدا کنیم، حفظ کنیم و در مواقعی که به آن نیاز داریم، دوباره به دست آوریم. موجو حالتی است که در آن احساس می‌کنید در بهترین حالت خود هستید. شما پر از انرژی و اشتیاق هستید و کارتان را به بهترین نحو انجام می‌دهید. موجو فقط مختص به شغل شما نیست، بلکه می‌تواند در تمام جنبه‌های زندگی شما، از جمله روابط، سلامتی و معنویت نیز وجود داشته باشد. پیدا کردن موجو یک سفر شخصی است و برای هر کس متفاوت است. کتاب موجو یک راهنمای عملی برای پیدا کردن، حفظ و به دست آوردن دوباره موجو در زندگی شما است. 

این کتاب به شما کمک می‌کند تا شادتر، موفق‌تر و خلاق‌تر باشید. اگر شما هم به خواندن کتاب‌های مدیریت و بازاریابی حوزه کسب‌وکار علاقه دارید حتما به دسته‌بندی کارآفرینی و کسب‌وکار فیدیبو سر بزنید.

مارشال گلداسمیت، مارک ریتر، نویسندگان پرفروش

مارشال گلداسمیت در سال 1949 در ایالات متحده آمریکا متولد شد. او به خاطر کتاب‌های پرفروش خود، از جمله موجو و چه کسی پنیر من را جابجا کرد؟ شناخته شده است. بیش از 30 سال است که به عنوان مربی و مشاور به افراد و سازمآن‌ها کمک می‌کند تا به اهداف خود برسند. گلداسمیت به خاطر سبک ساده و صریح خود در نوشتن و سخنرانی شناخته شده است. او در کتاب‌های خود به خوانندگان کمک می‌کند تا با چالش‌های زندگی روبرو شوند و به موفقیت برسند. مارک ریتر در سال 1957 در ایالات متحده آمریکا متولد شد. ریتر بیش از 20 سال به عنوان روزنامه‌نگار در نشریات مشهوری مانند نیویورک تایمز، وال استریت ژورنال و واشنگتن پست کار کرده است. او تاکنون 10 کتاب نوشته است که به بیش از 15 زبان ترجمه شده‌اند. مشهورترین اثر مشترک آن‌ها کتاب موجو است که در سال 2010 منتشر شد. این کتاب به سرعت به یک پرفروش جهانی تبدیل شد و تاکنون به بیش از 20 زبان ترجمه شده است. 

جهت مشاهده سایر آثار مارشال گلداسمیت، مارک ریتر کلیک کنید.

چرا کتاب موجو را بخوانیم

 این کتاب به شما کمک می‌کند تا علایق و استعدادهای خود را کشف کنید، اهدافی را برای خود تعیین کنید و از منطقه امن خود خارج شوید تا موجو را در زندگی خود پیدا کنید. مطالعات نشان داده است که افراد دارای موجو، شادتر و سالم‌تر هستند. موجو نقشی کلیدی در شادی و رضایت در زندگی ایفا می‌کند. کتاب موجو به شما کمک می‌کند تا با یافتن موجو خود، شادی و رضایت بیشتری در زندگی خود تجربه کنید. موجو به شما کمک می‌کند تا ایده‌های جدید و خلاقآن‌های داشته باشید و آن‌ها را به واقعیت تبدیل کنید. افرادی که به دنبال شادکامی و رضایت بیشتر در زندگی خود هستند و می‌خواهند در شغل خود موفق‌تر باشند و همینطور رهبرانی الهام‌بخش باشند، کتاب موجو یک راهنمای جامع و کاربردی برای پیدا کردن و حفظ این مفاهیم است. نویسندگان در این کتاب، داستآن‌هایی از افراد مختلف نقل می‌کنند که موجو خود را یافته‌اند و از آن در زندگی خود استفاده می‌کنند. همچنین، تمرین‌ها و راهکارهایی ارائه می‌دهند که به شما کمک می‌کند تا موجو خود را پیدا کنید. اگر به دنبال شادکامی و موفقیت در زندگی شخصی و حرفه‌ای خود هستید، کتاب موجو را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

 در بخشی از کتاب موجو می‌خوانیم 

چند سال قبل، به همراه دوستم مِل و خانواده‌اش به تماشای مسابقه بسکتبال دختران دبیرستانی رفتیم. دخترِ مل، کریسی، در پستِ گارد رأس شروع کننده‌ی تیمش بود. بازی‌های لیگ قهرمانی بود و آرزوی همه‌ی ما به دست آوردن بهترین نتیجه بود. اما در نیمه‌ی اول، کریسی و هم تیمی‌هایش، هیچ کاری را درست انجام ندادند. در نیمه‌ی بازی که به سمت رختکن می‌رفتند، هفده امتیاز عقب بودند، شانه‌هایشان افتاده بود و می‌توانستم یکی دوتا هم تیمی را ببینیم که با هم جرّ و بحث می‌کردند. مربی مثل پلیس راهنمایی تخته شاسی‌اش را تاب می‌داد و از دخترها می‌خواست شتاب کنند، انگار می‌ترسید اگر زودتر زمین را ترک نکنند، اوضاع بدتر شود. بازی این قدر نامتعادل پیش رفته بود که من در نیمه‌ی دوم وحشت کرده بودم. می‌توانستم ببینم که مِل هم همین طور فکر می‌کند: خدایا خواهش می‌کنم، بسه دیگه..

پیشنهادهایی برای دوستداران کتاب موجو

اگر شما هم به خواندن کتاب‌های کارآفرینی و کسب‌وکار علاقه دارید پیشنهاد می‌کنیم حتما کتاب‌های زیر را که در فیدیبو در دسترس هستند، مطالعه کنید.


شناسنامه

فرمت محتوا
pdf
حجم
4.۹۸ مگابایت
تعداد صفحات
173 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۰۵:۴۶:۰۰
نویسندهمارک ریتر
نویسنده دوممارشال گلداسمیت
مترجمبهنام براتی
ناشراندیشه احسان
زبان
فارسی
عنوان انگلیسی
Mojo : how to get it, how to keep it, how to get it back if you lose it,۲۰۰۹.
تاریخ انتشار
۱۴۰۲/۰۱/۰۹
قیمت ارزی
6 دلار
قیمت چاپی
162,000 تومان
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
pdf
۴.۹۸ مگابایت
۱۷۳ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
0
(بدون نظر)
64,500
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
موجو
موجو
اکسیر رسیدن به شادمانی و معنا در زندگی شخصی و حرفه ای
اندیشه احسان
0
(بدون نظر)
64,500
تومان

از همین نویسنده مطالعه کنید

مشاهده بیشتر