0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
مدیریت ریسک به زبان ساده

معرفی، خرید و دانلود کتاب مدیریت ریسک به زبان ساده

درباره مدیریت ریسک به زبان ساده

کتاب مدیریت ریسک به زبان ساده نوشته ورنر گلاسنر و توماس برگر، یک کتاب آموزشی است که به زبان ساده و قابل‌فهم، به معرفی مفاهیم مدیریت ریسک می‌پردازد. این کتاب برای افرادی که به دنبال یادگیری اصول مدیریت ریسک هستند، مناسب است. کتاب مدیریت ریسک به زبان ساده در هفت فصل نوشته شده و در هر فصل به مدیریت ریسک در یک حوزه پرداخته شده است. این کتاب که توسط لیلا خادم الحسینی به فارسی ترجمه و توسط انتشارات طلوع ققنوس منتشر شده است، یکی از دقیق‌ترین و روان‌ترین ترجمه‌های موجود از این کتاب است.

درباره نویسنده

ورنر گلاسنر (Werner Gleissner) یک نویسنده و مدرس مالی آلمانی است. او نویسنده چندین کتاب پرفروش در زمینه مدیریت ریسک، سرمایه گذاری و تجارت است. کتاب های او به زبان های مختلفی ترجمه شده اند و در سراسر جهان خوانده می شوند. گلاسنر در سال 1960 در آلمان متولد شد. او در دانشگاه فنی مونیخ تحصیل کرد و مدرک کارشناسی اقتصاد را در سال 1984 دریافت کرد. پس از فارغ التحصیلی، گلاسنر در چندین شرکت مالی به عنوان تحلیلگر و مدیر سرمایه گذاری کار کرد. در سال 1995، او شرکت مشاوره مالی خود را به نام Financial Coaching GmbH تأسیس کرد. گلاسنر در سال 2000 اولین کتاب خود را با عنوان "مدیریت ریسک به زبان ساده" منتشر کرد. این کتاب به سرعت به یک کتاب پرفروش تبدیل شد و به زبان های مختلفی ترجمه شد. برخی از کتاب های پرفروش ورنر گلاسنر عبارتند از:

●     سرمایه گذاری به زبان ساده

●     تجارت به زبان ساده

چرا باید کتاب مدیریت ریسک به زبان ساده را بخوانیم؟

اگر به دنبال یادگیری اصول مدیریت ریسک هستید، کتاب مدیریت ریسک به زبان ساده یک منبع ارزشمند است. کتاب های گلاسنر به دلیل رویکرد ساده و عملی او به موضوعات پیچیده مالی شناخته شده اند. او معتقد است که همه افراد می توانند با یادگیری اصول اولیه مدیریت ریسک و سرمایه گذاری، از جمله شناسایی ریسک ها، کاهش ریسک ها و مدیریت ریسک ها، به موفقیت مالی دست یابند. کتاب مدیریت ریسک به زبان ساده، زبان ساده و قابل‌فهمی دارد که برای افراد با دانش مقدماتی در مورد مدیریت ریسک مناسب است. همچنین این کتاب مفاهیم اصلی مدیریت ریسک را به طور کامل پوشش می‌دهد و خواننده را برای یادگیری این مفاهیم آماده می‌کند. در نهایت این کتاب مثال‌های کاربردی از مدیریت ریسک ارائه می‌دهد که به خواننده کمک می‌کند تا مفاهیم را بهتر درک کند.

در بخشی از کتاب مدیریت ریسک به زبان ساده می‌خوانیم

فقدان ابزارهای محاسبه‌گر اداری ریسک و غیر شفاف بودن اطمینان برنامه‌ها: بسیاری از بانک‌ها، بنیادهای مالی و تقریبا بیشتر موسسات سرمایه‌گذاری برای افزایش میزان سوددهی تلاش ‌می‌کردند. به همین دلیل، اصول پایه‌ای سازمان‌های سودمحور را نادیده گرفتند: و این چیزی به جز سبک سنگین کردن سودها با ریسک موجود در عملیات نبود. وقتی که اطلاعات کمّی درباره محیط ریسک برای مقایسه موجود نباشند نمی‌توانیم به خوبی قضاوت کنیم که به‌طور مثال ۱۵٪ سود پیش‌بینی شده از سوی کارشناسان مالی این سازمان‌ها مطلوب یا غیر مطلوب است. اطلاعات ضروری درباره مجموعه محیط ریسک و به‌طور مشخص محیط و حجم واقعی انحرافات از برنامه به‌طور دقیق محاسبه و گزارش نمی‌شوند. سوال این است که کدام سازمان یا تحلیل‌گر مالی، موفق ‌می‌شود برنامه ایمنی عملیات خود را به‌طور شفاف خلق کند؟ از پیش مقرر کردن و تعیین هدف در به‌دست آوردن سود معین بدون مطابقت با ریسک موجود، شرکت‌‌ها را به طرف انتخاب برنامه‌های تجاری مخاطره‌آمیزی هدایت ‌می‌کند.

پیشنهادهایی برای علاقه مندان به کتاب مدیریت ریسک به زبان ساده

اگر شما نیز از علاقمندان به کتاب مدیریت ریسک به زبان ساده هستید، مطالعه کتاب‌های زیر را به شما توصیه می‌کنیم.


●     اصول برنامه‌ریزی تولید و کنترل موجودی‌ها، محمد مهدی لطفی نژاد

●     صراحت تمام عیار، کیم اسکات

●     جاری‌سازی استراتژی، مجتبی لشکر بلوکی


شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
3.۲۶ مگابایت
تعداد صفحات
136 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۰۴:۳۲:۰۰
نویسندهورنر گلاسنر
نویسنده دومتوماس برگر
مترجم شهرام امین ترابی
ناشر دنیای اقتصاد
زبان
فارسی
عنوان انگلیسی
Einfach lernen risikomanagement
تاریخ انتشار
۱۴۰۲/۰۱/۰۵
قیمت ارزی
3 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۳.۲۶ مگابایت
۱۳۶ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
5
از 5
براساس رأی 1 مخاطب
5
ستاره
100 ٪
4
ستاره
0 ٪
3
ستاره
0 ٪
2
ستاره
0 ٪
1
ستاره
0 ٪
5
(2)
15,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
مدیریت ریسک به زبان ساده
مدیریت ریسک به زبان ساده
ورنر گلاسنر
دنیای اقتصاد
5
(2)
15,000
تومان