0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
اخلاق کسب و کار

معرفی، خرید و دانلود کتاب اخلاق کسب و کار

درباره اخلاق کسب و کار

کتاب اخلاق کسب و کار، نوشته حسین بوداقی خواجه نوبر، یک کتاب آموزشی در زمینه کارآفرینی و کسب و کار است که در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد رشته‌های مدیریت بازرگانی و مدیریت صنعتی مورد استفاده قرار می‌گیرد. اخلاق کسب و کار به اصول و ارزش‌هایی گفته می‌شود که رفتار افراد در کسب و کار را هدایت می‌کند. این کتاب که با موضوع نقش و کاربرد اخلاق در کسب و کار نوشته شده، توسط انتشارات دنیای اقتصاد روانه بازار شده است. کتاب مذکور به خوانندگان کمک می‌کند تا تصمیم‌گیری‌های تجاری اخلاقی‌تری بگیرند و از خود و کسب و کار خود در برابر خطرات اخلاقی محافظت کنند.

درباره نویسنده

حسین بوداقی خواجه نوبر، استادیار دانشکده مدیریت و اقتصاد دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز است. او در سال 1358 در تبریز متولد شد و تحصیلات خود را در این شهر به پایان رساند. او در سال 1387 در رشته مدیریت بازرگانی از دانشگاه تهران دکتری گرفت. فعالیت‌های وی عمدتا در زمینه مدیریت بازرگانی، مدیریت بازاریابی و مدیریت استراتژیک است. او همچنین کتاب‌های مختلفی در زمینه مدیریت بازاریابی و مدیریت استراتژیک نوشته است. در ادامه به برخی از مهم‌ترین دستاوردهای حسین بوداقی خواجه نوبر اشاره می‌کنیم:

●     دریافت جایزه بهترین مقاله علمی پژوهشی از انجمن علمی مدیریت ایران در سال 1398

●     دریافت جایزه بهترین مقاله علمی پژوهشی از دانشگاه آزاد اسلامی در سال 1399

●     تالیف کتاب مدیریت بازاریابی، مفاهیم و کاربردها

●     **تالیف کتاب مدیریت استراتژیک، مفاهیم و کاربردها

حسین بوداقی خواجه نوبر یک استاد برجسته و محقق فعال در زمینه مدیریت بازرگانی است. او با تحقیقات و تدریس خود، به پیشرفت این رشته کمک کرده است.

چرا باید اخلاق در کسب و کار را بخوانیم؟

کتاب اخلاق کسب و کار نوشته حسین بوداقی خواجه نوبر یکی از منابع مهم برای آموزش این امر در شرکت‌های ایرانی است. کتاب حال حاضر بر خلاف نمونه‌های خارجی، به طور اختصاصی برای فضا شرکت‌ها در ایران نوشته شده و از این جهت برای مخاطب ایرانی ارزشمندتر است. کتاب مورد نظر، زبان ساده و روانی دارد و قابل فهم است. این موضوع باعث شده تا حتی افرادی که اطلاعات زیادی در مورد اخلاق کسب و کار ندارند نیز بتوانند از این کتاب استفاده کنند. کتاب به‌طور کاربردی به چالش‌های اخلاق در کسب و کار می‌پردازد. این کتاب به خوانندگان کمک می‌کند تا اصول اخلاقی را در تصمیم‌گیری‌های تجاری خود به کار گیرند. مطالعه این کتاب به همه افراد شاغل توصیه می‌شود.

در بخشی از کتاب اخلاق در کسب و کار می‌خوانیم

نویسندگان مختلف، تعاریف متفاوت و نزدیکی از کسب‌وکار داشته‌اند. در واژه‌نامه‌ آکسفورد، کسب‌وکار به معنی خرید و فروش و تجارت آمده است. در واژه‌نامه‌ لانگ‌من، کسب‌وکار به فعالیت پول در آوردن و تجارتی که از آن پول حاصل شود، گفته می‌شود. به زبان ساده، کسب‌وکار عبارت است از حالتی از مشغولیت و به‌طور عام، شامل فعالیت‌هایی است که تولید و خرید کالاها و خدمات با هدف فروش آ‌ن‌ها را به منظور کسب سود، در بر می‌گیرد. ارویک و هانت، هر نوع کاسبی‌ای را که در آن خدمات یا کالاهایی که دیگر افراد جامعه به آن نیاز دارند و مایل به خرید آن هستند و توان پرداخت بهای آن را دارند و به صورت تولید، توزیع و عرضه ارائه می‌شود، کسب‌وکار نامیدند. پترسن و پلومن، معتقدند هر تبادلی که در آن خرید و فروش صورت گیرد، کسب‌وکار نیست، بلکه کسب‌وکار، هر نوع تبادل تکراری و تجدید شونده‌ خرید و فروش است.

 پیشنهادهایی برای علاقه مندان به کتاب اخلاق در کسب و کار

اگر شما نیز از علاقمندان به کتاب اخلاق در کسب و کار هستید، مطالعه کتاب‌های زیر را به شما توصیه می‌کنیم.


●     قانون ده برابر، گرنت کاردون

●     راه انداختن یک کسب و کار جدید، اندرو شارمن

●     ده فرق عمده کارآفرینان و کارمندان، کیت کمران اسمیت


شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
2.۳۴ مگابایت
تعداد صفحات
212 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۰۷:۰۴:۰۰
نویسنده حسین بوداقی خواجه نوبر
نویسنده دومنعیمه حضرتی
ناشر دنیای اقتصاد
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۴۰۲/۰۱/۰۵
قیمت ارزی
5 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۲.۳۴ مگابایت
۲۱۲ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
0
(بدون نظر)
30,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
اخلاق کسب و کار
اخلاق کسب و کار
حسین بوداقی خواجه نوبر
دنیای اقتصاد
0
(بدون نظر)
30,000
تومان