0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
داستان زندگی من
٪50

معرفی، خرید و دانلود کتاب داستان زندگی من

کار، خانواده و آینده ی ما

نویسنده:
ایندرا نویی
ناشر:
میلکان
درباره داستان زندگی من

کتاب داستان زندگی من نوشته ایندرا نویی، یک سفر عمیق و صمیمی به دنیای زندگی و حرفه‌ی را به ما معرفی می‌کند. ایندرا نویی، به عنوان مدیرعامل پرافتخار سابق شرکت پپسی، نمونه‌ای بی‌نظیر از یک رهبر استراتژیک و انسانی است. او نه تنها موفق به تغییر دست‌نگرانه‌ای در مسیر شرکت پپسی کرد، بلکه با شجاعت و صداقت در مورد مشکلات و چالش‌هایی که در زندگی شخصی و حرفه‌ای‌اش روبرو شد، سبب شد تا این کتاب بیش از یک داستان موفقیت باشد.

در این کتاب، ما از دید ایندرا نویی نگاهی عمیق به مفهوم رهبری و استراتژی می‌اندازیم. او در این اثر نه تنها به تحولات شرکت پپسی پرداخته، بلکه تجربیات خود را نیز به اشتراک می‌گذارد، که شامل چالش‌ها و پیروزی‌ها، مشکلات شخصی و درس‌هایی بزرگ برای ما همگان است. این کتاب یک منبع انگیزشی برای افرادی است که به دنبال دستیابی به موفقیت در حیات حرفه‌ای و شخصی خود هستند و به طور خاص به نمونه‌ای از رهبری انسانی و اثرگذار علاقه دارند.

اگر شما هم به خواندن کتاب‌های روانشناسی علاقمند هستید به دسته‌بندی روانشناسی در فیدیبو سر بزنید.

درباره ایندرا نویی

ایندرا نویی، مدیر بازرگانی هندی-آمریکایی در تاریخ تولد ۲۸ اکتبر سال ۱۹۵۵ متولد شد. او یکی از برجسته‌ترین و تاثیرگذارترین مدیران ارشد اجرایی در جهان بوده و به عنوان مدیرعامل سابق شرکت پپسی شناخته می‌شود. او همواره در میان ۱۰۰ زن قدرتمند جهان قرار داشته و در سال ۲۰۱۴ در فهرست فوربس از ۱۰۰ زن قدرتمند جهان در رتبه ۱۳ قرار گرفت و در سال‌های ۲۰۱۵ و ۲۰۱۷ رتبه دومین زن قدرتمند در فهرست Fortune را از آن خود کرد. علاوه ‌بر این، او عضو هیئت مدیره شرکت آمازون و نیز عضو شورای بین‌المللی کریکت است. این کارآفرین و مدیر برجسته توانسته است با استراتژی‌های نوآورانه‌اش شرکت پپسی را به موفقیت‌های چشمگیری هدایت کند و به عنوان نماینده‌ای برجسته از زنان در مقامات اجرایی جهان شناخته شود.

چرا باید کتاب داستان زندگی من را بخوانیم

خواندن این کتاب برای هر فردی که به دنبال انگیزه و الهام برای دستیابی به موفقیت در حیات حرفه‌ای و شخصی خود است، بسیار ارزشمند است. این کتاب نه تنها داستانی در باب موفقیت، بلکه یک سفر عمیق به دنیای رهبری و استراتژی است. درون‌نگری و صداقت ایندرا نویی در شرح مشکلات و چالش‌هایی که در طول زندگی‌اش تجربه کرده، ما را به فهم بهتری از مفهوم رهبری و مسیرهای موفقیت می‌رساند. او نه تنها به موفقیت‌ها و پیروزی‌ها پرداخته، بلکه از شکست‌ها و درس‌هایی که از آنها یاد گرفته، نیز صادقانه گفته است. این کتاب یک منبع غنی از انگیزه، تحول، و آموزه‌های ارزشمند برای همه افرادی است که به تلاش برای دستیابی به اهداف بزرگ علاقه دارند و می‌خواهند در مسیر رسیدن به تعالی و اثرگذاری در جامعه به نمونه‌ای چون ایندرا نویی نگاهی دقیق‌تر بیندازند.

در بخشی از کتاب داستان زندگی من می‌خوانیم

من در بیست و هفتم ژوئن سال ۱۸۸۰ در تاسکامبیا که شهر کوچکی در قسمت جنوبی آلاباماست متولد شدم. آغاز زندگی من هم مانند کودکان دیگر بود. من هم مثل بیشتر فرزندان اول، با به دنیا آمدنم توجه همه خانواده را به خود جلب کردم. موضوع نامگذاری من مساله بسیار مهمی در خانواده بود. پدرم مایل بود مرا « میلدرد » که نام مادربزرگش بود، بنامد، اما مادرم نام مادرش را که « هلن » بود ترجیح می داد. سرانجام، پدرم که در هیجان بردن من به کلیسا، نام مورد نظر مادرم را گم کرده بود، با دستپاچگی نامی را که مادربزرگم پس از ازدواج داشت به کشیش گفت و از قضا نام او هم « هلن آدامز » بود. به طوری که برایم تعریف کرده اند، از همان ماههای اول زندگی، نشانه های متعددی از شخصیت مشتاق و مصمم خود را نشان داده ام.

پیشنهادهایی برای دوست‌داران کتاب داستان زندگی من

اگر شما هم به خواندن کتاب‌های روانشناسی علاقه دارید پیشنهاد می‌کنیم حتما کتاب‌های زیر را که در فیدیبو به راحتی در دسترس شما هستند، مطالعه کنید.


شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
6.۷۶ مگابایت
تعداد صفحات
333 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۱۱:۰۶:۰۰
نویسندهایندرا نویی
مترجم مائده نصیری شریفی
ناشرمیلکان
زبان
فارسی
عنوان انگلیسی
my life in full
تاریخ انتشار
۱۴۰۱/۱۱/۱۷
قیمت ارزی
5.۵ دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۶.۷۶ مگابایت
۳۳۳ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
3.1
از 5
براساس رأی 7 مخاطب
5
ستاره
42 ٪
4
ستاره
0 ٪
3
ستاره
14 ٪
2
ستاره
14 ٪
1
ستاره
28 ٪
1 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
5

زندگی نامه یک زن اثربخش . چیزی که رمز موفقیت این خانم بود سختکوشی بود و تسلیم نشدن ... این کتاب رو دوست داشتم .

3.1
(7)
65,000
٪50
32,500
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
داستان زندگی من
٪50
داستان زندگی من
کار، خانواده و آینده ی ما
میلکان
3.1
(7)
65,000
٪50
32,500
تومان