0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
ایستاده استوار در بیست و چهار سالگی

معرفی، خرید و دانلود کتاب ایستاده استوار در بیست و چهار سالگی

نویسنده:
جانگ ییشینگ
درباره ایستاده استوار در بیست و چهار سالگی
کتاب ایستاده استوار در ۲۴ سالگی، اثر جانگ ییشینگ است به ترجمه راضیه کریم پور و چاپ انتشارات دانش آفرین. این کتاب روایتگر داستان واقعی زندگی جانگ ییشینگ که خواننده، رقصنده، ترانه سرا، نویسنده، آهنگساز، تهیه کننده و بازیگر اهل چین است و با نام هنری «لی» شناخته می شود، است. او در کتاب پیش رو دوران زندگی خودش را از کودکی تا زمانی که به عنوان یکی از اعضای گروه اکسو به رسمیت شناخته شد، به تصویر می کشد و از اتفاقات و سختی هایی که در طول مسیر زندگی اش پشت سرگذاشته می گوید. ییشینگ تفکرات و باورهای خود را به اشتراک می گذارد و گاه آن چنان زیبا و تاثیرگذار سخن می گوید که خواننده انگیزه ای تازه برای تلاش کردن پیدا می کند و می تواند باوری نو نسبت به دنیا به دست بیاورد. اکسو یک گروه موسیقی کره ای- چینی است که کار خود را از سال ۲۰۱۱ آغاز کرده و با وجود تغییراتی که در طول زمان در ساختار و اعضای آن به وجود آمده، هم چنان به فعالیت خود ادامه می دهد.

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
1.۰۶ مگابایت
تعداد صفحات
168 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۰۵:۳۶:۰۰
نویسندهجانگ ییشینگ
مترجم راضیه کریم پور
ناشردانش آفرین
زبان
فارسی
عنوان انگلیسی
standing firm at 24
تاریخ انتشار
۱۴۰۱/۱۱/۰۴
قیمت ارزی
5.۵ دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۱.۰۶ مگابایت
۱۶۸ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
5
از 5
براساس رأی 8 مخاطب
5
ستاره
100 ٪
4
ستاره
0 ٪
3
ستاره
0 ٪
2
ستاره
0 ٪
1
ستاره
0 ٪
3 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
5

این کتاب به قلم یه سلبریتی آسیایی که تو صنعت سرگرمی چین و کره تو شرایط بشدت سختگیرانه فرهنگی و آموزشی‌ فعالیت داره، نوشته شده . درسته که قیاس کردن شرایطی که جوونای آسیایی مخصوصا نویسنده از سر گذرونده با شرایط کشور خودمون قیاس مع الفارقه ولی.. ولی بیاییم به دید یه انگیزه واس رشد و رسیدن به هدفامون این کتاب رو بخونیم و از تجربه هاش، درس بگیریم ... ییشینگ پسر خوش قلب و خفن اکسوالا و حامی برادراش تو اکسوئه؛ واقعا نمیدونستم همچین سختیایی پشت سرگذاشته و ای کاش بیشتر از برادراش تو کتابش میگفت. ممنون از مترجم بابت ترجمه کتاب و ممنون از فیدیبو برای آوردن نسخه دیجیتالی کتاب به کتابخونه دیجیتالی.

5

من این کتاب و نزدیک دو ماه خریدم بعضی جاها واقعا گریم میگرفت اینجوری بودم که ییشینگ تو واقعا روزای الان من رو گذروندی(: ولی تو تونستی از اون روزا بگذری و بشی اینی که الان هستی!! یعنی منم موفق میشم؟ منم میتونم از پسش بربیام و انجامش بدم؟

5

عالیه واقعا انگیزه گرفتم

5
(8)
45,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
ایستاده استوار در بیست و چهار سالگی
ایستاده استوار در بیست و چهار سالگی
جانگ ییشینگ
دانش آفرین
5
(8)
45,000
تومان