0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
معرفی، خرید و دانلود کتاب کوچینگ زندگی

معرفی، خرید و دانلود کتاب کوچینگ زندگی

کتاب متنی
درباره کوچینگ زندگی

معرفی کتاب کوچینگ زندگی


کتاب کوچینگ زندگی نوشته علی صاحبی و امیرمحمد پهلونژاد توسط نشر اندیشه احسان منتشر شده است. این کتاب یک راهنمای جامع در زمینه توسعه فردی و بهبود کیفیت زندگی است. این اثر با هدف ارائه ابزارها و تکنیک‌های مؤثر برای مدیریت چالش‌های روزمره و رسیدن به اهداف شخصی نوشته شده است. نویسندگان با بهره‌گیری از تجربیات خود در زمینه کوچینگ و مشاوره، به بررسی فرآیندهای روان‌شناختی و عملیاتی که به فرد کمک می‌کند تا به پتانسیل‌های خود دست یابد، می‌پردازند.

در این کتاب، مفاهیم کلیدی کوچینگ به‌صورت کاربردی و قابل فهم توضیح داده شده و تمرینات عملی برای خوانندگان ارائه می‌شود تا بتوانند در زندگی روزمره خود از آن‌ها استفاده کنند. هر فصل به خوانندگان کمک می‌کند تا با ابزارهای مؤثری که در دسترس دارند از ایجاد خودآگاهی گرفته تا تعیین اهداف و مدیریت زمان، به تغییرات مثبت در زندگی خود دست یابند.

معرفی نویسنده کتاب کوچینگ زندگی


دکتر علی صاحبی در سال 1343 متولد شد . او از دانشگاه تهران در رشته روانشناسی، مدرک کارشناسی و کارشناسی ارشد گرفت و دکترا و فوق دکترای خود را نیز در همین رشته از دانشگاه نیوساوت ولز سیدنی دریافت کرد. علی صاحبی نزد روانشناسان مطرحی مانند ویلیام گلسر، آلبرت آلیس و جفری یانگ دوره‌های آموزشی متعددی را گذرانده است و اکنون به عنوان یکی از صاحب‌نظران روانشناسی شناخته می‌شود. برخی از آثار او عبارتند از: «دانش و هنر شاد زیستن»، «هدف گزینی»، «مرجع ضمیر زندگی کجاست؟» و «قدرت هدف داشتن»

امیرمحمد پهلونژاد یکی از اعضای هیئت‌علمی مؤسسه‌ی ویلیام گلسر است و مدرک کارشناسی ارشد خود را در زمینه‌ی کوچ بین‌المللی دریافت کرده است. «به‌پاخاستن برای انسانیت» یکی از کتاب‌های ترجمه شده توسط پهلونژاد است.

این دو نویسنده با همکاری یکدیگر در کتاب «کوچینگ زندگی» به ارائه‌ی ابزارها و تکنیک‌های عملی برای مدیریت بهتر زندگی و رسیدن به اهداف شخصی پرداخته‌اند. این کتاب به‌عنوان یک منبع الهام‌بخش و کاربردی برای افرادی که در جستجوی تغییر مثبت در زندگی خود هستند، شناخته می‌شود.

چرا باید کتاب کوچینگ زندگی نوشته علی صاحبی و امیرمحمد پهلونژاد را بخوانیم؟


کتاب کوچینگ زندگی نوشته‌ی علی صاحبی و امیرمحمد پهلونژاد به دلیل رویکرد عملی و کاربردی‌اش، منبعی ارزشمند برای هر کسی است که به دنبال بهبود کیفیت زندگی و دستیابی به اهداف شخصی است. این کتاب با ارائه ابزارها و تکنیک‌های مؤثر، به خوانندگان کمک می‌کند تا با چالش‌های روزمره خود بهتر کنار بیایند و به خودآگاهی بیشتری دست یابند.

نویسندگان این کتاب با تجربه‌های گسترده‌ای که در زمینه کوچینگ و مشاوره دارند، مفاهیم کلیدی را به زبانی ساده و قابل فهم توضیح می‌دهند. این اثر شامل تمرینات عملی و نکات کاربردی است که می‌تواند به‌راحتی در زندگی روزمره به کار گرفته شود. همچنین، این کتاب به ایجاد انگیزه و الهام برای تغییرات مثبت در زندگی کمک کرده و مسیر رسیدن به موفقیت‌های شخصی و حرفه‌ای را هموار می‌سازد. به‌طور کلی، مطالعه این کتاب می‌تواند نقطه‌ی شروعی برای تغییرات معنادار و پایدار در زندگی افراد باشد.

در بخشی از کتاب کوچینگ زندگی می‌خوانیم


ابتدا از مراجع بخواهید احساسات و شرایطی که در حول آن موقعیت ناراحت کننده وجود داشته را نام ببرد. سپس آن احساسات را برگردانید و احساسات مثبت را حدس بزنید. به عنوان مثال مراجع ممکن است بگوید، «احساس کردم در یک گوشه گیر افتاده و در تله افتاده‌ام. هیچ انتخابی نداشتم». آنگاه کوچ ممکن است بگوید، «در تله افتاده، گیر کرده و بدون انتخاب. اگر این‌ها را برگردانیم، به نظر می‌رسد به ارزشی مانند آزادی یا انتخاب برسیم. آیا این برای شما معنا دار است؟» برای کوچ خیلی مهم نیست که لغت‌ها درست باشد- بلکه مهم است که لغت‌ها برای مراجع معنا دار و درست باشد. برای توضیح بیشتر، کوچ ممکن است بگوید، پس وقتی آن‌ها آن کار را مدام تکرار کردند، تو احساس ناامیدی و ناکامی‌ کردی؟ آیا طرف دیگر این وضعیت تکراری و خسته کننده، می‌تواند برای تو برابر با ارزش خلاقیت یا نوآوری باشد؟

پیشنهادهایی برای دوست‌داران کتاب کوچینگ زندگی


در صورتی که مطالعه این کتاب برای شما لذت‌بخش و مفید بوده است، کتاب‌های زیر را نیز به شما پیشنهاد می‌‌دهیم:

کتاب انسان و انتخاب دشوار، نشر ذهن‌آویز

کتاب ازذهنت بیرون بیا و زندگی کن، نشر دانژه

کتاب خرد راهبری خود و دیگران، نشر ذهن‌آویز


دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
گوینده هوشمند (AI)
راوی
حجم
4.۱۷ مگابایت
تعداد صفحات
362 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۱۲:۰۴:۰۰
نویسندهعلی صاحبی
نویسنده دوم امیر محمد پهلونژاد
ناشراندیشه احسان
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۴۰۱/۰۷/۱۸
قیمت ارزی
12 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
راوی
۴.۱۷ مگابایت
۳۶۲ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
4.3
از 5
براساس رأی 7 مخاطب
5
71 ٪
4
0 ٪
3
14 ٪
2
14 ٪
1
0 ٪
2 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
5

درود بر شما بهترین کتابی است که در مورد کوچینگ تا کنون خوانده‌ام. این کتاب، فقط تئوریها و نظریه‌ها را مطرح نمی‌کنه، بلکه در هر گام، کلی تمرین عالی در اختیارتان می‌گذاره که بتونید این سه گام راهبری شخصی را به اقدام و عمل تبدیل کنید. شاد و تندرست و پاینده باشید 🙏🏻 سوادکوهی

5

کتاب فوق العاده ای است

4.3
(7)
٪80
153,000
30,600
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
کوچینگ زندگی
علی صاحبی
اندیشه احسان
4.3
(7)
٪80
153,000
30,600
تومان