0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
اسرار
٪30

معرفی، خرید و دانلود کتاب اسرار

نویسنده:
دیپاک چوپرا
درباره اسرار

کتاب اسرار «The Book of Secrets» بهترین و عمیق‌ترین کتاب دیپاک چوپرا تا به امروز است. در این کتاب پاسخ رازهای زندگی را می‌یابید.

همه ما می‌خواهیم بدانیم که چگونه نیمه گمشده‌مان را پیدا کنیم، چه شغلی رضایت‌بخش‌تر است، چگونه یک زندگی پرمعنا داشته باشیم، و چگونه به فرزندان خود به‌خوبی آموزش دهیم. ما به دنبال یک پیشرفت شخصی، یک نقطه عطف، یک مکاشفه هستیم که با خود معنای جدیدی به ارمغان بیاورد. کتاب اسرار تبلور بینش و حکمت انباشته شده در طول زندگی یکی از متفکران معنوی بزرگ عصر ما بوده و ابزاری جدید و بدیع برای دستیابی به این اهداف فراهم می‌کند.

ازآنجایی‌که پاسخ به پرسش‌هایی که در مرکز زندگی قرار دارند، متناقض هستند، اغلب از دید پنهان می‌مانند و از نگاه روزمره ما دور می‌مانند. دیپاک چوپرا، نویسنده خلاق کتاب اسرار، در تلاش است در روایت خود در این کتاب الهام‌بخش، زندگی ما را هدایت می‌کند. کتاب اسرار سرشار از بینش است. مطالب این کتاب گنجینه گران‌بهایی است که می‌تواند ما را فراتر از تغییر به دگرگونی منتقل کند و از آنجا به مکانی مقدس که در آن بتوانیم شهد روشنگری را بچشیم.

کتاب اسرار در سال 1396 توسط نادره میرمحمدعلی به فارسی برگردانده شد. وی یکی از بهترین مترجم‌های ایرانی در حوزه سبک زندگی است؛ خوانندگانی که در حوزه‌ی سبک زندگی، مطالعه می‌کنند با نثر روان و صمیمی این نویسنده و مترجم آشنایی دارند.

معرفی نویسنده، دیپاک چوپرا

دیپاک چوپرا «DEEPAK CHOPRA»، نویسنده پیشگام و مشهور جهانی در زمینه پزشکی و روان‌شناسی است. او بنیان‌گذار بنیاد Chopra و یکی از بنیان‌گذاران Jiyo.com و مرکز رفاه Chopra است. مجله TIME دکتر چوپرا را به‌عنوان یکی از 100 قهرمان و نماد برتر قرن توصیف کرده است. دکتر چوپرا دارای گواهی هیئت‌مدیره در پزشکی داخلی، غدد درون‌ریز و متابولیسم، عضو کالج پزشکان آمریکا، استاد بالینی در پزشکی در دانشگاه کالیفرنیا، سن دیگو، محقق، نورولوژی و روانپزشکی، در بیمارستان عمومی ماساچوست، استاد کمکی در دانشکده مدیریت اجرایی کلوگ در نورث وسترن، استاد کمکی در دانشکده بازرگانی کلمبیا، دانشگاه کلمبیا و استاد مطالعات آگاهی در دانشگاه صوفیه. نظرسنجی جهانی اینترنت جهان پست و هافینگتون پست "چوپرا را در بین  17 متفکر تأثیرگذار در جهان و رتبه اول در رتبه‌بندی معرفی کرده است. علاوه بر این عناوین چوپرا به‌عنوان نویسنده پرکار بیش از 85 کتاب ترجمه شده به بیش از چهل و سه زبان، داشته و با بیست و پنج کتاب پرفروش نیویورک‌تایمز از جمله شما جهان هستید (فوریه 2017) شناخته شده است.

چرا باید کتاب اسرار را بخوانیم؟

ما در عصر مغز برتر زندگی می‌کنیم، قشر مغزی که در چند هزاره اخیر به‌شدت رشد کرده است و بر بخش باستانی و غریزی پایین مغز سایه افکنده است. قشر مغز اغلب مغز جدید نامیده می‌شود، بااین‌حال مغز قدیمی برای میلیون‌ها سال در انسان تحت‌تأثیر قرار داشت، همان‌طور که امروزه در بیشتر موجودات زنده انجام می‌شود. مغز پیر نمی‌تواند ایده بسازد یا بخواند. اما دارای قدرت احساس‌کردن و بالاتر از همه، بودن است. این مغز قدیمی بود که باعث شد نیاکان ما نزدیکی حضور مرموز را در همه جای طبیعت احساس کنند.

آن حضوری که در ذره‌ای از آفرینش یافت می‌شود، زندگی شما را نیز غرق می‌کند. شما کتابی از اسرار هستید که منتظر شکوفاشدن هستند، اگرچه احتمالاً خود را در شرایط کاملاً متفاوتی می‌بینید. در یک روز معین، شما یک کارگر، یک پدر یا مادر، زن یا شوهر، مصرف‌کننده‌ای هستید که فروشگاه‌های مرکز خرید را به دنبال چیز جدیدی می‌گردید، مخاطبی هستید که بی‌صبرانه منتظر سرگرمی بعدی هستید.

وقتی حقیقت یک واقعیت را زندگی می‌کنید، هر رازی بدون تلاش یا مبارزه خود را آشکار می‌کند.

در بخشی از کتاب اسرار می‌خوانیم

در سطحى معین هیچ‌کس مجبور نیست تحقیق و بررسی عمیق‌تر بكند. اگر من و شما عروسک‌های خیمه‌شب‌بازی هستیم كه به دست یک عروسک‌گردان نامرئى به نام خدا، تقدیر یا كارما می‌چرخیم، پس رشته‌هایى كه در دست اوست نیز نامرئى است. ما هیچ مدركى در دست نداریم كه انتخاب‌هایمان آزاد نیست مگر مواقع خاص و مرموزى مثل داستانى كه ابتداى این فصل برایتان گفتم. در چنین مواقعى كسانى كه ذهن افراد را می‌خوانند، نمی‌خواهند رفتارهاى ما را به طور بنیادى تغییر دهند.

پیشنهادهایی برای دوستداران کتاب اسرار

مطالعه این کتاب برای شناخت بهتر زندگی و ارزش تحقیق و تفحص به جهت اشتیاق برای زندگی بهتر لازم است. شاید به همین خاطر است که دیپاک چوپرا بهتر از هر شخص دیگری در کتاب‌هایش به دنبال نشان‌دادن راه و روشی به خوانندگان برای آرام‌کردن روح در دنیای شلوغ امروزی است.

 

 

دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
2.۳۸ مگابایت
تعداد صفحات
360 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۱۲:۰۰:۰۰
نویسندهدیپاک چوپرا
مترجمنادره میرمحمدعلی
ناشرانتشارات نسل نواندیش
زبان
فارسی
عنوان انگلیسی
the book of secrets
تاریخ انتشار
۱۴۰۱/۰۶/۱۴
قیمت ارزی
5.۵ دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۲.۳۸ مگابایت
۳۶۰ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
3.3
از 5
براساس رأی 3 مخاطب
5
ستاره
33 ٪
4
ستاره
0 ٪
3
ستاره
33 ٪
2
ستاره
33 ٪
1
ستاره
0 ٪
3.3
(3)
79,900
٪30
55,930
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
اسرار
٪30
اسرار
دیپاک چوپرا
انتشارات نسل نواندیش
3.3
(3)
79,900
٪30
55,930
تومان