0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
آره، نه، شاید

معرفی، خرید و دانلود کتاب آره، نه، شاید

راهنمای زنان برای سردرآوردن از زبان مردان
درباره آره، نه، شاید

کتاب آره، نه، شاید: راهنمای زنان برای سردرآوردن از زبان مردان اثری مهیج و روشنگر در زمینه روانشناسی است که به زنان کمک می‌کند تفاوت‌های رفتاری و کلامی مردان را بهتر درک کنند و امکان وقوع سوتفاهم را کاهش دهند.

خیلی از اوقات دیده‌ایم که مردان تنها با چند حرکت سر و یا بدون حرف زدن و ادای چند صدا با هم مکالماتی را برقرار می‌کنند و پس از اتمام مکالمه از نتیجه صحبت و ارتباط عمیقی که بین‌شان وجود داشته با خوبی و خوشحالی یاد می‌کنند. این رفتارها برای زنان می‌توانند گیج‌کننده باشد چراکه شیوه ارتباطی زنان و مردان به هم‌جنس خود متفاوت است و یکدیگر را به خوبی می‌فهمند. ولی وقتی این دو جنس با هم صحبت می‌کنند و سعی دارند ارتباطی عمیق شکل دهند، این تفاوت‌های می‌توانند باعث شکل‌ گرفتن مشکلات ارتباطی و سوتفاوهم‌های متعدد شود.

کتاب حاضر (Yup، nope، maybe: a woman's guide to getting more out of the language of men) در سال ۲۰۰۷ منتشر شد اما از آن‌جا که تفاوت‌های رفتاری زنان و مردان چیزی نیست که در طول ادوار دچار تغییرات اساسی شود، این اثر به قدرت خود باقیست. لازم است بدانید این کتاب درباره بهبود کیفیت رابطه جنسی نیست بلکه به ما کمک می‌کند روابط کلامی موثری بین دو جنس مونث و مذکر که دارای ساختار ذهنی متفاوتی هستند، شکل دهیم. در این کتاب خوانندگان یاد می‌گیرند چطور کلام مردان را رمزگشایی کنند، بدانند که چطور احساس خود را بیان می‌کنند، چرا زمان زیادی را دستشویی سپری می‌کنند، و چرا ورزش‌هایی مثل فوتبال برای‌شان پر همیت است. اثر کنونی به تلاش مريم تقديسی به فارسی ترجمه و انتشارات کتاب‌سرای نیک آن را منتشر نموده است.

معرفی استفن جيمز و ديويد توماس

استفن جيمز و ديويد توماس نویسندگان کتاب کاربردی آره، نه، شاید هستند و هر یک سال‌ها در زمینه روانشناسی و مشاوره تجربه دارند. دیوید توماس رییس پیشین آرشیو ملی آمریکا بود که در طول ریاستش بسیاری از اسناد و مدارک و کاتالوگ‌ها به صورت آنلاین و دیجیتال حفظ شدند. استفن جیمز نیز بیش از ۵۰ سال به عنوان مربی کودکان فعالیت داشته است. این دو پیش از کتاب حاضر، کتابی در زمینه تفاوت‌های ارتباطی زنان و مردان به نام این لباس من را چاق نشان می‌دهد نوشته بودند که به مردان الگوهای ارتباطی و رفتاری زنان را آموزش می‌داد.

سه دلیل برای خواندن کتاب آره، نه، شاید

با وجود کتاب‌های فراوانی که در بازار در این زمینه منتشر شده‌اند، لازم است تفاوت‌ها و مزایای کتاب آره، نه، شاید را بدانید تا بتوانید با اطمینان آن را بردارید و مطالعه کنید. با خواندن کتاب پیش رو، شما می‌توانید:

  • از بروز سوتفاهم جلوگیری کنید
  • با ساختار ذهنی و روانی و الگوهای رفتاری و کلامی آنان آشنا شوید
  • به همان‌گونه که مردان متوجه می‌شونند با آنان سخن بگویید.

بخشی از کتاب آره، نه، شاید

جنسیت تقریباً همه‌ی جنبه‌های زندگی ما را تحت تأثیر قرار می‌دهد۔ زنانگی یا مردانگی در فیزیولوژی، مردم شناسی و اعتقادات ما ریشه دوانیده- در قلب، ذهن و جسم ما حک شده است ما از سنین بسیار پایین از جنسیتمان آگاه می‌شویم۔ بچه‌ها تفاوت‌های جنسیتی را حتی قبل از آن که به تفاوت‌های قد یا رنگ مو و یا قومی پی ببرند تشخیص می‌دهند۔ این نظریه که روابط جنسی در مرکز زندگی ما قرار دارد نه جدید است و نه خیلی پیچیده۔ همه‌ی ما کاملاً از شدت حاکمیت آن مطلع هستیم۔ فرهنگ ما آکنده از مضامین جنسی، الگوهای جنسی و کنایه‌هایی در ارتباط با مسائل جنسی است. واژه نامه‌ی این مقوله در تبلیغات پیش پاافتاده تا مسائل سطح بالای هنری رایج است۔

مسئله‌ی جنسیت مسئله‌ای فراگیر است۔ کافیست به سوپرمارکت محلتان سری بزنید۔ محال است یک ساک آذوقه بخرید و در معرض سیلی از مسائل جنسیتی قرار نگیرید۔ دفعه‌ی بعدی که در صف پرداخت منتظرید به مجله‌ها نگاهی بیندازید: عالم، مردم، ما، سرگرمی هفتگی۔ روابط جنسی همه جا حاضر است۔ حتی در صفحات وابرد، مجله‌ی علمی و فناوری، که برنده‌ی جوایزی هم شده و من (استفن) در آن آبونه هستم هم دیده می‌شود۔ در یکی از نسخه‌های آن در حباب زردرنگ بزرگی که جلب توجه زیادی هم می‌کرد روی جلد آن نوشته شده بود: «زنان،‏ روابط جنسی و علم اوج لذت جنسی.» این تیتر تبلیغاتی مقاله‌ای بود که در آن در تحقیقاتی علمی درباره ی تولید وایاگرا برای زنان بررسی شده بود.

پیشنهادهایی برای دوستداران کتاب آره، نه، شاید

اگر با خواندن کتاب آره، نه، شاید، به تفاوت‌های روانی و طبیعی دو جنس علاقه‌مند شدید و دوست دارید بدانید چطور می‌توانید بهتر جنس مخالف خود را بشناسید، به شما مطالعه کتاب‌های زیر را پیشنهاد می‌کنیم:

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
1.۱۱ مگابایت
تعداد صفحات
216 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۰۷:۱۲:۰۰
نویسندهاستفن جیمز
نویسنده دومدیوید توماس
مترجممریم تقدیسی
ناشرانتشارات کتاب‌سرای نیک
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۴۰۱/۰۳/۰۳
قیمت ارزی
5 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۱.۱۱ مگابایت
۲۱۶ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
5
از 5
براساس رأی 1 مخاطب
5
ستاره
100 ٪
4
ستاره
0 ٪
3
ستاره
0 ٪
2
ستاره
0 ٪
1
ستاره
0 ٪
1 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
5

خیلی عالیه?

5
(1)
47,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
آره، نه، شاید
آره، نه، شاید
راهنمای زنان برای سردرآوردن از زبان مردان
انتشارات کتاب‌سرای نیک
5
(1)
47,000
تومان