0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
چشم جهان جلد 1

معرفی، خرید و دانلود کتاب چشم جهان جلد 1

مجموعه ی چرخ زمان ۱ بخش اول: خروج از دورود
نویسنده:
رابرت جردن
ناشر:
پریان
درباره چشم جهان جلد 1
قصر هنوز همراه با غرش گاه‌وبی‌گاه زمین می‌لرزید. انگار زمین می‌خواست با ناله‌های خود آن‌چه را که اتفاق افتاده بود، انکار کند. انوار خورشید از لابه‌لای شکاف‌های دیوار به داخل می‌تابید و ذرات گردوخاک را که هنوز در هوا معلق بود، به درخشش وامی‌داشت. روی دیوارها، سقف و زمین آثار سوختگی به چشم می‌خورد. روی زرنگاری‌ها و رنگ طبله‌شده‌ی دیوارهایی که زمانی درخشان بودند، لکه‌های پهن سیاهی پخش شده بود. اجساد درهم‌شکسته‌ی‌‌ انسان‌ها و حیواناتی را که سعی کرده بودند پیش از آرام ‌شدن فاجعه حرکت کنند، دوده پوشانده بود. اجساد مردگان همه‌جا پراکنده بود. زن و مرد و کودک؛ آن‌هایی که هنگام فرار، مورد اصابت صاعقه‌ای قرار گرفته بودند که راهروها را در هم کوبیده بود، یا کسانی که طعمه‌ی آتشی شده بودند که در کمین آن‌ها نشسته بود، یا کسانی که پیش از بازگشت آرامش، زیر سنگ‌های قصر مدفون شده بودند، سنگ‌هایی که مثل موجوداتی زنده روان شده و سر به‌دنبال آن‌ها گذاشته بودند. اما نقاشی‌ها و قالیچه‌های دیواری که تمامشان شاهکارهای بزرگی بودند، به‌طرز عجیبی بدون کوچک‌ترین آسیبی در جای خود باقی مانده بودند؛ مگر جاهایی که دیوار جلو آمده و آن‌ها را کج کرده بود. مبلمان و اثاثیه‌ی منبت‌کاری‌شده ـ که با عاج و طلا با ظرافت تمام میناکاری شده بود ـ دست‌نخورده باقی مانده بود؛ مگر در جاهایی که زمین ناهموار آن‌ها را واژگون کرده بود. جنون، تنها به هسته حمله کرده و پیرامون آن را نادیده گرفته بود.
دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
4.۱۶ مگابایت
تعداد صفحات
540 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۱۸:۰۰:۰۰
نویسندهرابرت جردن
مترجمبهرنگ مافی
ناشرپریان
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۴۰۱/۰۳/۰۲
قیمت ارزی
3 دلار
قیمت چاپی
260,000 تومان
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۴.۱۶ مگابایت
۵۴۰ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
4.3
از 5
براساس رأی 15 مخاطب
5
ستاره
66 ٪
4
ستاره
13 ٪
3
ستاره
6 ٪
2
ستاره
6 ٪
1
ستاره
6 ٪
7 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
3

مجموعه چهارده جلدی در ژانر جادوگر و شمشیر با تم سفر قهرمان که از شاهکارهای ادبیات فانتزی محسوب می شود. سه جوان روستایی با هجوم هیولاها به دهکده دورافتاده خود ناچار می شوند خانه را ترک و همراه با زنی جادوگر به سرزمینی دور سفر کنند، زیرا برگزیده سرنوشت هستند و در این سفر دور و دراز و تعقیب توسط یاران اهریمن باید نبرد هزارساله با شر را به سرانجام برسانند. این مجموعه در جلد اول تقلیدی از ارباب حلقه هاست اما از جلد دوم مسیر دیگری طی می کند و با پیشرفت داستان، ماجراها و شخصیت ها پیچیده تر و هیجان انگیزتر می شوند. ترجمه هم عالی است ولی متاسفانه تاکنون فقط سه جلد ترجمه شده.

2

نظرمو عوض میکنم هم یه ستاره دیگه کم میکنم جدا از ترجمه نه چندان دل پسند موندم چرا به این کار میگن شاهکار فقط باید بیست بار فصل اول بخونی نویسنده چی گفته چی رو توصیف کرده واقعا توصیفات اضافی در عین حال نچندان خوب ک ادمو نمیتونه ببره توی دنیای خودش و بدتر گنگ میشه و این ک انقدر شخصیتو معرفی میکنه و به خودش براش ارزش نداشته ک ب شخصیتا ی. اسم درس بگه از چنتا حرف صدتا اسم ساخته ک تا اخر کتاب هنوز قاطی میکنی شخصیت هارو . تم مت ال ثو ال رین سین ال ... ال.. مک میت خلاصه یه حافظه فولادی داشته باشی

5

یک رمان فانتزی فوق العاده. مدتها این مجموعه رو می دیدم ولی به خاطر طرح جلد بدی که داره اصلا برای خوندنش وسوسه نشدم. اما حالا بی معطلی سراغ جلد بعدی می رم!

5

اممم... هری من نمیدونم،چی شده.. چی؟؟؟؟ امروز وقتی اومدم خونتون جینی هی استفراغ می کرد! چرا؟! نمیدونم ولی لطفا تو به جین... باشه،باشه فهمیدم هرماینی :-) خوبه ممنون خواهش میکنم!

5

پیشنهاد میکنم حتما بخونید ?

1

خیلی گرونه

5

ادامه ادامه ادامه

4.3
(15)
83,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
چشم جهان جلد 1
چشم جهان جلد 1
مجموعه ی چرخ زمان ۱ بخش اول: خروج از دورود
پریان
4.3
(15)
83,000
تومان