0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
یک همسرِ خوب

معرفی، خرید و دانلود کتاب یک همسرِ خوب

فرار از آن زندگی که من هرگز انتخابش نکردم
نویسنده:
مرا ظفر
درباره یک همسرِ خوب
از صدای نغمۀ پرندگان در پشت پنجرۀ اتاق‌خوابم بیدار شده‌ام. نور کم‌رمقِ صبح بهاریِ کانادا از میان پرده‌ها به داخل اتاق می‌تراود. بی‌سروصدا دراز کشیده‌ام و گوش می‌دهم. خانه غرق در سکوت است. پدرومادرِ همسرم در اتاق‌خوابِ انتهای راهرو و همسرم نیز سه متر در زیر این اتاق، در اتاق‌خلوتش، خوابیده‌اند. نخست، از دیدن دختر نوزادم که در آرامش کامل در کنارم خوابیده است، تعجب می‌کنم و این سؤال به ذهنم خطور می‌کند که چرا دیشب او را روی تختش در اتاق مجاور نخوابانده‌ام؟! چرا او هنوز اینجا در کنار من خوابیده است؟! ولی چند لحظۀ بعد همه‌چیز را به خاطر می‌آورم و با نوک انگشت‌هایم نقطه‌ای دردناک را در بالای سینه‌ام می‌مالم. قلبم تقریباً هرروز صبح تیر می‌کشد، اما امروز دنده‌هایم هم درد می‌کنند. - متن کتاب -

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
3.۲۰ مگابایت
تعداد صفحات
336 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۱۱:۱۲:۰۰
نویسندهمرا ظفر
مترجممهدی گازر
مترجم دوممهدی گازَر
ناشرمهراندیش
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۴۰۱/۰۱/۲۷
قیمت ارزی
5.۵ دلار
قیمت چاپی
240,000 تومان
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۳.۲۰ مگابایت
۳۳۶ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
2
از 5
براساس رأی 5 مخاطب
5
ستاره
0 ٪
4
ستاره
0 ٪
3
ستاره
20 ٪
2
ستاره
60 ٪
1
ستاره
20 ٪
4 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
2

بیشتر به داستان‌های معمایی علاقه دارم.این کتاب رو هم دانلود کردم چون در همان قسمت بارگذاری شده بود ولی وقتی شروع به خواندن کردم،کمی سرخورده شدم.ولی بعد از چند صفحه اول به قدری مجذوب این رمان شدن که توان زمین گذاشتنش رو نداشتم.رمان انگیزشی خوبی بود.

3

دختر جوان پاکستانی از طریق ازدواج سنتی و برنامه ریزی شده با هموطن ساکن کانادا ازدواج می کند. به او قول ادامه تحصیل و وضعیت خوبی مالی داده شد. پس از ورود به کانادا و ساکن شدن در خانه والدین شوهرش، همه قول و قرارها فراموش شد.

2

من خوشم نیامد،چیز جدیدی نداشت،ازبدی فرهنگ آسیایی هاومسلمانان و خوبی فرهنگ غربی ها،زور زده بود که اینو بگه،همه بی دست و پایی ها وبی عرضگی ها گره به سنت وفرهنگ ودین خورده.مزخرف

2

یکی از سطحی ترین و بی محتوا ترین کتابایی بود که تا حالا خوندم. انگار به بچه ی ۱۲ ساله تو دفتر خاطراتش یک سری مسائل روزمره ی زندگی رو نوشته باشه .

2
(5)
120,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
یک همسرِ خوب
یک همسرِ خوب
فرار از آن زندگی که من هرگز انتخابش نکردم
مهراندیش
2
(5)
120,000
تومان