0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
رهبری از بالای خط
٪40

معرفی، خرید و دانلود کتاب رهبری از بالای خط

رویکردی جدید برای موفقیت پایدار
درباره رهبری از بالای خط

رهبری یکی از مهم‌ترین حوزه‌های دنیای کسب‌وکارهاست و کتاب رهبری از بالای خط، رویکردی جدید برای موفقیت پایدار هم یکی از کتاب‌های بسیار خوبی است که باید در این حوزه بخوانید. کتابی که پس از خواندنش دیگر نگاهتان به دنیای رهبری عوض خواهد شد. این کتاب با عنوان اصلی «the 15 commitments of conscious leadership: a new paradigm for sustainable success» در سال ۲۰۱۵ منتشر شد. این کتاب درباره‌ی پانزده تعهدی است که مدیران عامل و رهبران اظهار داشته‌اند توانسته است به آن‌ها کمک کند بازی را برای خودشان و مشتریانشان تغییر دارند. تجربه‌ای که این افراد از آن حرف زده‌اند این است که مدیریت به‌صورت ناخودآگاه راهی نیست که بتوانید به‌صورت طولانی‌مدت از آن استفاده کنید. ترس رهبران را به انتخاب‌هایی سوق می‌دهد که در تضاد با روابط سالم، سرزندگی و تعادل است. این ترس پسماند سمی به جا می‌گذارد پسماند سمی به جا می‌گذارد که در یک محیط تجاری پیچیده به‌راحتی قابل‌تحمل نخواهد بود.

این کتاب به فارسی هم برگردانده شده است. مترجمان این کتاب عماد قائنی و مرتضی خضری پور هستند و انتشارات آریانا قلم آن را چاپ کرده است. اگر اهل خواندن نسخه الکترونیک کتاب‌ها هستید، می‌توانید روی فیدیبو آن را از دسته‌بندی مدیریت، بازاریابی و فروش دانلود کنید و روی دستگاه‌های الکترونیکی خود بخوانید.

جیم دثمر، دایانا چاپمن و کیلی وارنر کلمپ چه کسانی هستند؟

جیمز دثمر یک مربی، سخنران و نویسنده است و یکی از بنیانگذاران گروه رهبری آگاهانه است. او با بیش از ۱۵۰ مدیرعامل و تیمشان کارکرده است تا بتوانند بهتر تیمشان را رهبری کنند.

دایانا چاپمن دومین نویسنده‌ی این کتاب هم یک فرد مشهور در حوزه‌ی بازاریابی و کسب‌وکار است و بیشتر شهرتش را مدیون همین کتاب رهبری از بالای خط است.

کایلر کلمپ (kyler klemp) آخرین نویسنده‌ی کتاب رهبری بالای خط یک مدیر اجرایی است. او یک تسهیل‌کننده باتجربه هم به‌حساب می‌آید که در کار تیم سازی مؤثر است. او سخنران تدکس است و لیسانس و فوق لیسانش را از دانشگاه استنفورد دریافت کرده است.

چرا باید کتاب رهبری از بالای خط، رویکردی جدید برای موفقیت پایدار را خواند؟

کتاب رهبری از بالای خط یک کتاب جالب و خواندنی برای رهبرها و کسانی است که می‌خواهند مدیریت کارها را برعهده بگیرند. در این کتاب چیزهای زیادی درباره‌ی اینکه چگونه بهتر پیش بروید یاد خواهید گرفت. هرکدام از پیمان‌های این کتاب مهارتی را به شما یاد خواهد داد که به کمک آن اتفاقات بهتری برای خودتان و کارمندانتان خواهد افتاد. پایان این کتاب شما به فرد دیگری تبدیل می‌شوید.

در بخشی از کتاب رهبری از بالای خط، رویکردی جدید برای موفقیت پایدار می‌خوانیم

پیمان می‌بندم حقایقم (واقعیت‌ها، احساسات و تصورات) را پنهان کنم و به‌گونه‌ای صحبت کنم که امکان دست کاری در نتایج را به من بدهد. پیمان می‌بندم به طرف مقابلم گوش ندهم.

حقیقت را بگو، دروغ نگو.

به نظر بسیار ساده، شسته رفته و واضح می‌آید. اما طبق تجربه‌ی ما (و احتمالاً شما) این گونه نیست. پژوهش‌ها نشان می‌دهد ۹۷ درصد از افراد اذعان می‌کنند علناً دروغ می‌گویند. بر اساس تجربه‌ی ما، دروغ گفتن در بسیاری از سازمان‌ها مسئله است. اما به‌هیچ‌وجه مسئله‌ای به بزرگی پنهان‌کردن حقایق نیست.

پنهان‌کردن

به نقل از جک ولش، صاحب‌نظر در زمینه‌ی رهبری و مدیرعامل سابق شرکت جنرال‌الکتریک تیمی برنده است که بهتر از بقیه واقعیت را می‌بیند. طبق تجربه‌ی ما لازمه‌ی شفاف دیدن واقعیت این است که همه‌ی اعضای تیم شفاف و صریح باشند. اما بیشتر شرکت‌ها و رهبران شفافیت و صراحت انتخابگرانه را در پیش می‌گیرند یا به‌عبارت‌دیگر پنهان کار می‌کنند. پنهان‌کردن یعنی اجتناب از آشکارکردن همه چیزها برای همه‌ی طرف‌های مرتبط. منظورمان از همه‌ی چیزها واقعیت‌ها، فکرها، احساسات و حس‌های جسمانی است.

پیشنهادهایی برای دوستداران کتاب رهبری از بالای خط، رویکردی جدید برای موفقیت پایدار

کتاب رهبری از بالای خط یک کتاب جالب و خواندنی و البته کاربردی است که به افراد کمک می‌کند رویکردهای خود را در زمینه‌ی رهبری تغییر دهند. کتاب‌های دیگری هم هستند که می‌توانید به سراغشان بروید. در ادامه تعدادی از این کتاب‌ها را معرفی می‌کنیم:

·      با چرا شروع کنید، رهبران بزرگ چگونه الهام‌بخش دیگران می‌شوند اثر سایمون سینک انتشارات آموخته

·      رهبری اثر بیل جرج، پیتر دراکر، جان کاتر انتشارات آموخته

·      رهبری عملگرا اثر کارلو آنجلوتی انتشارات کوله پشتی


شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
762.۰۰ بایت
تعداد صفحات
320 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۱۰:۴۰:۰۰
نویسندهجیم دِثمر
نویسنده دومدایانا چاپمن
نویسنده سوم یلی وارنر کِلِمپ
مترجم مرتضی خضری پور
مترجم دومعماد قائنی
ناشرانتشارات آریانا قلم
زبان
فارسی
عنوان انگلیسی
The 15 commitments of conscious leadership: a new paradigm for sustainable success
تاریخ انتشار
۱۴۰۰/۱۲/۱۴
قیمت ارزی
6 دلار
قیمت چاپی
128,000 تومان
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۷۶۲.۰۰ بایت
۳۲۰ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
4.6
از 5
براساس رأی 13 مخاطب
5
ستاره
84 ٪
4
ستاره
0 ٪
3
ستاره
7 ٪
2
ستاره
7 ٪
1
ستاره
0 ٪
4 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
5

کتاب فوق‌العاده عالی‌ای هست، یک دائره‌المعارف کامل برای رشد و توسعه فردی و احساس خوب در زندگی. صفحه ۳۳۶ یکی دو صفحه جاافتادگی داره. بخش نبوغ توضیح داده نشده و رفته سراغ بخش بعدی. لطفاً این رو اصلاح بکنید

5

شاهکاره. باید چندبار خواند یا بحث شه سر تک‌تک قسمت هاش تا خوب جا بیوفته

5

لطفا صوتی کتاب رو هم بذارید.

5

فقط میتونم بگم عالیه

4.6
(13)
89,000
٪40
53,400
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
رهبری از بالای خط
٪40
رهبری از بالای خط
رویکردی جدید برای موفقیت پایدار
انتشارات آریانا قلم
4.6
(13)
89,000
٪40
53,400
تومان
با کد zibal این کتاب را با ۴٠٪ تخفیف دریافت کنید.