0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
ساعت شوم
٪30

معرفی، خرید و دانلود کتاب صوتی ساعت شوم

ناشر:
ماه آوا
درباره ساعت شوم
- درباره کتاب ساعت شوم اثر گابریل گارسیا مارکز: کتاب ساعت شوم، در ژانر رمان و توسط گابریل گارسیا مارکز نوشته‌شده است. این کتاب برای نخستین بار در سال ۱۹۶۲ منتشر شد. گابریل گارسیا مارکز این کتاب را زمانی که در پاریس زندگی میکرده نوشته است و عنوان اولیه کتاب «شهر لعنتی یا لعنت به این شهر» بوده است، اما مارکز بعد از بازنویسی این داشتان نامش را به ساعت شوم تغییر داد. کتاب ساعت شوم برنده‌ی جایزه‌ی ادبی کلمبیا شد، نکته جالبی که درباره‌ی این کتاب وجود دارد این است که تعدادی از شخصیت‌ها و موقعیت‌هایی که در این کتاب رخ می‌دهند، بعداً در کتاب صد سال تنهایی تکرار می‌شوند. - خلاصه داستان ساعت شوم: داستان کتاب ساعت شوم در دهکده‌ای نامشخص در کلمبیا رخ می‌دهد. در این کتاب گابریل گارسیا مارکز داستان شهر و شهروندانی را تعریف می‌کند که در تقابل بین کلیسا و شهرداری مانده‌اند. در این میان اتفاقاتی رخ می‌دهد که خط داستان را تغییر می‌دهد.
دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
mp۳
حجم
408.۴۴ مگابایت
مدت زمان
۰۷:۲۱:۲۲
نویسنده گابریل گارسیا مارکز
مترجماحمد گلشیری
راویتایماز رضوانی
ناشرماه آوا
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۴۰۰/۱۱/۰۹
قیمت ارزی
7 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
mp۳
۴۰۸.۴۴ مگابایت
۰۷:۲۱:۲۲

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
4.2
از 5
براساس رأی 13 مخاطب
5
ستاره
61 ٪
4
ستاره
23 ٪
3
ستاره
0 ٪
2
ستاره
0 ٪
1
ستاره
15 ٪
4 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
1

&#۳۴;چگونه یک داستان طولانی و بی سر و ته با بی نهایت شخصیت بنویسیم&#۳۴; ساعت شوم ظاهرا قرار بوده که توصیف شهری زیر چکمه ی دیکتاتوری باشد،شهری که به جای مقابله ی با دیکتاتور درگیر شایعات و مسائل بی اهمیت میشود.مردمی که به جای ایستادن مقابل دیکتاتور به بی اهمیت چیز های زندگی خصوصی سایر مردم مشغول اند و دیکتاتوری که ازین وضع برای پر کردن جیب خود استفاده میکند و از عدالت و مذهب تنها اسمی باقی مانده. ساعت شوم قرار بوده که این را به خواننده القا کند اما در عوض یک داستان طولانی خسته کننده بدون هیچ شخصیت پردازی و پرداختی،بدون فراز و فرود داستانی عرضه میکند.ایده ها پرداخت نمیشوند،توصیف ها نا تمام اند در عوض فقط شخصیت های جدید بدون توضیح به داستان اضافه میشوند،حتی یک سوم پایانی داستان که به خودت میگی دیگه داستان داره تموم میشه هم شخصیت جدید وارد میشه! تغییر لحن راوی هم اصلا مناسب نیست حتی صدای جنسیت های مختلف رو به یک نحو بیان میکنه باید حدس بزنی کی داره صحبت میکنه الان! - «عدالت لنگ‌لنگان راه می‌ره اما به مقصد می‌رسه.»

4

خوب اجرا شده بود.از این نویسنده صد سال تنهایی را هم شنیده بودم آنقدر اسم اشخاص برای فارسی زبانها نامأنوس است که گاهی رشته داستان از دست میرود.اما حیله‌گر ی و پیچیدگی در رفتار آدمی مورد کنکاش قرار مبگیرد

5

آقای تایماز رضوانی عالی عاای عالی هستن🥰🥰😍😍

1

یه داستان مسخره،بی هیجان وکاملا بی هدف

4.2
(13)
46,800
٪30
32,760
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو
٪20
ساعت شوم
ساعت شوم
گابریل گارسیا مارکز

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
ساعت شوم
٪30
ساعت شوم
گابریل گارسیا مارکز
ماه آوا
4.2
(13)
46,800
٪30
32,760
تومان