0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
مسابقه فضایی

معرفی، خرید و دانلود کتاب مسابقه فضایی

مجموعه تاریخ ۵۳
نویسنده:
ناتان آسنگ
درباره مسابقه فضایی
در حدود 1850 سال پیش، فردی یونانی به نام لوکیان نخستین روایت تخیلی از سفر به جهانی را نوشت. در قرن های پس از آن سفر به ماه و سایر سیاره ها همچنان موضوع تخیلی محبوبی برای این نویسنده ها بود. آنها خبر نداشتند که کار روی موتوری که نهایتا انسان را به ماه می برد از مدت ها پیش و حتی پیش از زمان لوکیان شروع شده بود. در قرن دوم پیش از میلاد، چینی ها کشف کرده بودند که آتش زدن گرد سیاه - مخلوطی از زغال چوب، گوگرد و شوره- می تواند جسمی را با نیرویی عظیم در هوا پیش ببرد تا قرن سیزدهم، چینی ها آن قدر در کنترل مسیر این وسایل، که موشک نام داشتند، مهارت پیدا کرده بوند که از آنها هم در جشن ها و هم به عنوان سلاح استفاده می کردند. ژول ورن، نویسنده فرانسوی، در سال 1865 کتابی نوشت با عنوان سفر به ماه که در آن شرح سفر سه نفر به ماه و فرودشان برآن آمده بود. چیری که این کتاب را از آثار علمی – تخیلی پیشین متفاوت می ساخت این بود که او روایتش را پر از جزئیات علمی کرده بود و این سفر را امکانپذیر نشان داده بود. کتاب "مسابقه فضایی" یکی دیگر از کتاب های مجموعه تاریخ جهان، این بار خوانندگان را با چگونگی سفر به فضا آشنا می کند.
دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
4.۵۹ مگابایت
تعداد صفحات
128 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۰۴:۱۶:۰۰
نویسندهناتان آسنگ
مترجمآرش عزیزی
ناشرگروه انتشاراتی ققنوس
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۳۹۲/۰۸/۲۹
قیمت ارزی
5.۵ دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۴.۵۹ مگابایت
۱۲۸ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
4.8
از 5
براساس رأی 8 مخاطب
5
ستاره
75 ٪
4
ستاره
25 ٪
3
ستاره
0 ٪
2
ستاره
0 ٪
1
ستاره
0 ٪
5 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
5

کتاب بسیار جالبی است.روند پا گذاشتن بشر بروی ماه را بخوبی شرح می دهد. از طرفی در انتها اقامه دلیل می آورد که چرا کشور های پیشگام در این خصوص تلاش بیشتری نکردند. و تمرکز خود را بروی جوانب دیگر صنعت فضایی معطوف کردند. به امید آنکه کشور ما نیز بزودی شاهد دستیابی به دانش برتر فضایی بشود ، چیزی که غیر ممکن نخواهد بود.

5

تاریخچه کامل تلاشهای انسان برای سفر به ماورای زمین با جزئیات کامل و بیانی داستان گونه در این کتاب آمده، بنظرم به شایعات زردی که در مورد دروغ بودن سفر به ماه مطرح است خط بطلان کشیده. برای علاقمندان به تاریخ عصر مدرن قطعا ارزش خواندن دارد.

5

کتاب خوب و مفید، پیشنهاد می کنم بخونید؛ شرح داستانی از تلاش انسان برای ارسال موشک و قرار گیری در مدار زمین و در نهایت ارسال انسان بر روی کره ماه

4

بسیار جالب و مفید. توصیه میکنم حتما بخوانید

5

فوق العاده

4.8
(8)
59,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو
مسابقه فضایی
مسابقه فضایی
ناتان آسنگ

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
مجموعه تاریخ
شامل 67 عنوان کتاب
مسابقه فضایی
مسابقه فضایی
مجموعه تاریخ ۵۳
گروه انتشاراتی ققنوس
4.8
(8)
59,000
تومان