0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
سه قصه ی کودکانه

معرفی، خرید و دانلود کتاب صوتی سه قصه ی کودکانه

درباره سه قصه ی کودکانه

کتاب صوتی سه قصه کودکانه نوشته ژانت نورالهی است که با صدای گرم و دوست‌داشتنی ناصر آویژه آن را می‌شنوید. این اثر نورالهی از سه کتاب جداگانه تشکیل شده که همگی نوشته خود ایشان است و هر یک از آنها دارای داستان‌های شیرین و سرگرم‌کننده‌ای به نام‌های "قلقلی"، "یک لنگه کفش" و "ب مثل باد" هستند. ژانت نورالهی، نویسنده این قصه‌ها، این داستان‌ها را با نگارشی تازه و جذاب برای کودکان نوشته است، کودکانی که مطالعه را بهترین سرگرمی و تفریح خود می‌دانند.

سبک نوشتار ژانت نورالهی برای کودکان بسیار شیرین و دلنشین است و داستان‌های او علی‌رغم کوتاهی، توانسته‌اند بی‌اندازه جذابیت داشته باشند. او با استفاده از تخیل قوی، دنیایی جادویی و پر از تخیل برای کودکان خلق کرده و سعی دارد تا تفکر و تجسم خلاقانه در آنها تقویت شود. این مجموعه داستان‌ها مناسب برای همه‌ی کودکان است و به آنها فرصتی عالی برای تقویت رشد فکری و خلاقیت خود می‌دهد. پس اگر دنبال داستان‌های سرگرم‌کننده و آموزنده برای کودکان خود هستید، این مجموعه را برایشان پیشنهاد می‌کنیم.

اگر شما هم به خواندن کتاب‌های کودک علاقمند هستید به دسته‌بندی کودک در فیدیبو سر بزنید.

درباره ژانت نورالهی

ژانت نورالهی یکی از نویسندگان برجسته ادبیات کودکان و نوجوانان در ایران است. نورالهی به عنوان یکی از نویسندگان پرکار و موفق در زمینه ادبیات کودکان شناخته می‌شود و به دلیل سبک نوشتاری دلنشین و جذاب، توانایی در ایجاد داستان‌های پر از تخیل و موضوعات متنوع و آموزنده‌اش، در میان خوانندگان کودک و نوجوان ایرانی همواره بسیار محبوب بوده است. او در آثارش به داستان‌هایی پر از معانی و ارزش‌های انسانی اشاره می‌کند که برای تربیت کودکان به عنوان مخاطبان اصلی، بسیار ارزشمند هستند.

ژانت نورالهی با استفاده از تخیل قوی خود، توانسته‌است دنیای جذابی را برای کودکان خلق کند و در عین حال پیام‌های ارزشمندی را به آنها منتقل کند. او توانسته است با آثارش به تربیت نسل‌ جوان کمک شایانی و ارزنده‌ای کند.

چرا باید کتاب صوتی سه قصه کودکانه را بشنویم

کتاب صوتی سه قصه کودکانه توانایی نویسنده در ترسیم دنیایی پر از تخیل و خلاقیت را به نمایش می‌گذارد. این داستان‌های کودکانه به کودکان فرصتی فراهم می‌کند تا در دنیایی جدید و شگفت‌آور غوطه‌ور شوند و خیال‌پردازی‌های خود را تقویت کنند. این کتاب به توسعه‌ قوه‌ی خلاقه‌ کودکان که مسئله‌ای مهم و بسیار ارزشمند است کمک می‌کند.

کتاب صوتی سه قصه کودکانه با داستان‌های جذاب و بامزه‌ای که در خود جای داده، کودکان را سرگرم می‌کند. به والدین و مربیانی که به رشد جسمی و ذهنی کودکان خود علاقه دارند، توصیه می‌کنیم این کتاب را برای فرزندان خود تهیه کرده و به عنوان یک ابزار مفید برای توسعه خلاقیت و تخیل آنها از آن استفاده کنند.

در بخشی از کتاب صوتی سه قصه کودکانه می‌شنویم

یک روز جعبه‌های زیادی به مغازه آوردند. وقتی می‌خواستند کفش‌های جدید را در ویترین مغازه بگذارند، صاحب مغازه مرا گرفت و به شاگردش گفت: «حالا که لنگه‌ی این کفش پیدا نمی‌شه، اون رو بیرون بنداز. شاگرد مغازه مرا همراه جعبه‌های خالی کنار مغازه انداخت. با خودم فکر می‌کردم که الان لنگه‌ی دیگر من هم، در گوشه‌ای از خیابان تنها و بی‌فایده است...

پیشنهادهایی برای دوست‌داران کتاب صوتی سه قصه کودکانه

اگر شما هم به خواندن کتاب‌های کودک علاقه دارید پیشنهاد می‌کنیم حتما کتاب‌های زیر را که در فیدیبو به راحتی در دسترس شما هستند، مطالعه کنید.


دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
mp۳
حجم
16.۵۷ مگابایت
مدت زمان
۱۷:۵۴
نویسندهژانت نورالهی
راویناصر آویژه
ناشرواوخوان
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۴۰۰/۱۰/۲۲
قیمت ارزی
3 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
mp۳
۱۶.۵۷ مگابایت
۱۷:۵۴

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
4.3
از 5
براساس رأی 12 مخاطب
5
ستاره
75 ٪
4
ستاره
8 ٪
3
ستاره
0 ٪
2
ستاره
0 ٪
1
ستاره
16 ٪
7 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
5

علیه ولی اگر بدون پول بود بهتر بود ولی بازم خو بود??

1

خیلی بد خونده میشه، اصلا مناسب کودکان نیست خیلی بد

5

ht 😁🫶🏻

5

عالی بود

5

عالی

5

عالی

5

عالی

4.3
(13)
27,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
سه قصه ی کودکانه
سه قصه ی کودکانه
ژانت نورالهی
واوخوان
4.3
(13)
27,000
تومان