0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
آموزش تندخوانی
٪50

معرفی، خرید و دانلود کتاب آموزش تندخوانی

برای موفقیت، سرعت مطالعه و درک مطلب خود را افزایش دهید
نویسنده:
تونی بازان
ناشر:
پل
درباره آموزش تندخوانی

کتاب آموزش تندخوانی نوشته تونی بازان، با بهره‌گیری از تکنیک‌های تندخوانی، سرعت خواندن شما را به سطوح جدیدی ارتقا می‌دهد و توانایی درک اطلاعات در محیط کار، در طول مطالعات و حتی در اوقات فراغت شما را بهبود می‌بخشد. این روش‌ها علاوه بر تسریع در خواندن، توانایی‌تان را در تجزیه و تحلیل مطالب تقویت خواهند کرد.

این کتابچه یک راهنمای عملیات انقلابی برای افرادی است که علاقه‌مند به دستیابی به تمام این اهداف هستند و حتی به خصوص به دنبال دستیابی به اهداف بزرگتر هستند. خواندن این کتاب می‌تواند به شما کمک کند تا تفکر خلاقانه‌تری داشته باشید، مهارت بهتری در یادداشت‌برداری از مطالب داشته باشید، با اطمینان بهتری به آزمون‌ها پاسخ دهید، با موفقیت بیشتری مطالعه کنید و در طول روزها، هفته‌ها و حتی ماه‌ها زمان بیشتری صرفه‌جویی کنید.

تونی بازان در این کتاب اطلاعات دقیقی درباره تقویت دید و قدرت چشمان خواننده ارائه می‌دهد. او به شما در همه جنبه‌های مرتبط با خواندن کمک می کند و نشان می‌دهد که خواندن با سرعت بیش از 1000 کلمه در دقیقه امری امکان‌پذیر است.

اگر شما هم به خواندن کتاب‌های آموزشی علاقمند هستید به دسته‌بندی آموزش در فیدیبو سر بزنید.

درباره تونی بازان

تونی بازان (Tony Buzan) در سال ۱۹۴۲ در انگلستان به دنیا آمد. او در سن ۱۸ سالگی، به منظور ادامه تحصیلات خود، به کانادا رفت و در دانشگاه کلمبیا تحصیل کرد. در سال ۱۹۶۴ موفق به فارغ‌التحصیلی از دانشگاه شد. تخصص‌های او شامل روان‌شناسی، انگلیسی، ریاضیات و علوم بود. در دوران جوانی، او دچار مشکل در به‌خاطرسپاری مفاهیم آموزشی شده بود، که این موضوع او را به ایجاد یک روش نوین برای یادداشت‌برداری از نکات کلیدی و به‌خاطرسپاری آن‌ها واداشت.

تونی بازان در طول زندگی خود، توانست تخصص‌های خاص خود را در حوزه‌های مختلف ارتقا داده و این دانش را از طریق کتاب‌هایی در حوزه روانشناسی، تکنیک‌های تندخوانی، روش‌های یادگیری، و نقشه‌های ذهنی به جامعه منتقل کند. علاوه بر این، او با تشکیل مسابقات هوشی و فستیوال‌های روحی و جسمی، شهرت و شناخت بیشتری در سطح جهانی پیدا کرد. بازان در سن ۷۷ سالگی و در تاریخ ۱۳ آوریل ۲۰۱۹، در انگلستان از دنیا رفت.

کتاب‌های مطرح و معروف دیگر از تونی بازان عبارتند از:

ü    کتاب قدرت پذیرش تغییرات: این کتاب شما را در فرآیند خودشناسی و توسعه شخصی واقعی هدایت می کند. به شما کمک می‌کند تا بهترین نسخه از خودتان را بسازید و به سوی هدف‌ها و دستاوردهایتان حرکت کنید.

ü    کتاب نقشه‌ های ذهنی برای کسب و کار: هدف بازان از نگارش این کتاب شکوفایی قوای ذهنی و مغزی و متحول کردن عملکرد اجرایی و شغلی شما است و در همین راستا تکنیک‌های بنیادین مربوط به نقشه‌های ذهنی را با شما در میان می‌گذارد.

ü    کتاب قدرت هوش جسمانی: این کتاب به شما کمک می‌کند تا بدون ‌توجه به سن و وضعیت جسمانی فعلی‌تان، درک بهتری از سلامت جسمانی‌تان پیدا کنید. با استفاده از این ابزار، قادر خواهید بود تا در همه جنبه‌های مختلف، سلامتی جسمانی‌تان را بهبود ببخشید.

جهت مشاهده سایر آثار تونی بازان کلیک کنید.

چرا باید کتاب آموزش تندخوانی را بخوانیم

کتاب آموزش تندخوانی از تونی بازان با استفاده از تکنیک‌های پیشرفته‌ای در حوزه تندخوانی، به ما کمک می‌کند تا سرعت خواندن خود را به سطوح جدیدی ارتقا داده و در عین حال توانایی بهتری در فهم و درک اطلاعات به دست آوریم. این مهارت، به ما در محیط کار، در دوران تحصیل و حتی در لحظات فراغت کمک می‌کند تا بهره‌وری خود را افزایش دهیم. این روش‌ها تنها به تسریع در خواندن محدود نمی‌شوند، بلکه توانایی‌های تجزیه و تحلیل ما را نیز تقویت می‌کنند. به علاوه، این ابزار می‌تواند به ما کمک کند که بهبودی چشمی بیابیم و قدرت تمرکز و توجه خود را افزایش دهیم. اگر هدف شما دستیابی به دانش بیشتر و بهره‌وری بهتر است، خواندن این کتاب تبدیل به یک سرمایه‌گذاری بسیار ارزشمند بریتان خواهد شد.

در بخشی از کتاب آموزش تندخوانی می‌خوانیم

جدا از پیشرفت های مهم در تکنیک یادگیری چگونگی تند خواندن که در این کتاب آمده است، آنچه می خواهم در سیستم خود تأکید کنم این است که درک و یادآوری مطالبی که خوانده اید به اندازه دانستن چگونگی ارتباط مطالب جدید با آنچه که از پیش می دانید، مهم نیست. این مهمترین عامل "یکپارچه سازی" است، یا اگر بخواهید، یاد می گیرید که چگونه یاد بگیرید.

هدف پیش خوانی ایجاد ساختاری است که در آن ذهن راحت تر می تواند جزئیات کوچکتر را در قالب ساختار وارد سازد... در هر نوع مطلبی که می خواهید بخوانید باید از پیش خوانی استفاده کنید.

پیشنهادهایی برای دوست‌داران کتاب آموزش تندخوانی

اگر شما هم از علاقمندان به خواندن کتاب‌های آموزشی هستید پیشنهاد می‌کنیم حتما کتاب‌های زیر را که در فیدیبو در دسترس هستند، مطالعه کنید.

ü    کتاب شطرنج نویسنده جیمز اید

ü    کتاب داستان‌نویسی نویسندگان پیتر اککونومی ، رندی اینگرمنسن

ü    کتاب آموزش گفتار نویسنده پل ژاگو



شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
1.۱۶ مگابایت
تعداد صفحات
104 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۰۳:۲۸:۰۰
نویسندهتونی بازان
مترجممحمدجواد نعمتی
ناشرپل
زبان
فارسی
عنوان انگلیسی
Speed Resding
تاریخ انتشار
۱۴۰۰/۰۸/۰۴
قیمت ارزی
3 دلار
قیمت چاپی
25,000 تومان
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۱.۱۶ مگابایت
۱۰۴ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
3.1
از 5
براساس رأی 19 مخاطب
5
ستاره
36 ٪
4
ستاره
10 ٪
3
ستاره
10 ٪
2
ستاره
10 ٪
1
ستاره
31 ٪
8 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
4

نکات خوب: ۱.برای مقدمات تندخوانی و کسی که تازه می‌خواد شروع کنه خیلی خوبه ۲.ترجمه روان و ساده است و می‌شه راحت با تندخوانی خوند. (: ۳.خودش کتاب بعدی رو «تندخوانی پیشرفته» معرفی کرده. نکات منفی: ۱.بخش پیشوند و ریشه‌ها ترجمه تحت‌اللفظی شده و برای خواننده فارس‌زبان فایده‌ای نداره.

2

اگر هدفتان فقط آموختن تندخوانی است پولتان را برای خواندن کتابهای بهتر هزینه کنید چون بیشتر تئوری است تا تمرینات کاربردی اما یک نکته بسیار مهم اینکه اگر ادم تحلیلگری باشید این تئوریها بسیار بیشتر از آنچه به نظر می آیند می‌توانند کاربردهای جنبی داشته باشند.

1

نکته خاصی نداشت و برای یادگیری روش ها به کتاب های بعدی نویسنده ارجاع شده است.

1

چرت به درد نخور ،راهکاری ارائه نکرده بود از هر جای یه چیزی گفته بود یه ستاره هم زیادشه

1

این کتاب حدود ۹۰ درصد کپی کتاب مهارت مطالعه نویسنده است. نکته جدیدی برای من نداشت.

1

فقط آشنایی با تندخوانی هستش و آموزش یا تمرین نداره

5

خوب بود ولی کامل نبود. برای شروع کتاب خوبیه

4

خوبه

3.1
(19)
15,000
٪50
7,500
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
آموزش تندخوانی
٪50
آموزش تندخوانی
برای موفقیت، سرعت مطالعه و درک مطلب خود را افزایش دهید
پل
3.1
(19)
15,000
٪50
7,500
تومان