0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
راهنمای جرات ورزی برای زنان
٪50

معرفی، خرید و دانلود کتاب راهنمای جرات ورزی برای زنان

چطور با نیازهای خود ارتباط برقرار کنیم، مرزهای سالم تعیین کنیم و روابط خود را متحول سازیم
درباره راهنمای جرات ورزی برای زنان
اگرچه نام این کتاب راهنمای جرات ورزی است، اما چیزی بیش از این است. هدف کتاب عمیق‌تر کردن درک شما از خود است و آنچه رفتارهای شما را شکل می‌دهد. اینکه متوجه باشید چطور با دیگران ارتباط برقرار می کنید با توجه به دلبستگی‌های شکل گرفته در کودکی تا روابط فعلی‌تان به عنوان یک بزرگسال و از سبک‌های ارتباط در مواجهه با دیگران سر در بیاورید. این کتاب به شما می‌آموزد چطور آگاهی هیجانی خود را پرورش دهید و بگذارید احساسات‌تان بدون اینکه در آنها غرق شوید شما را هدایت کند. از مزیت‌های مهم این کتاب نگاه جامع به مقوله جرأت ورزی و موانع کسب این مهارت است و شما را نه تنها با مهارت جرات ورزی که با دیگر مهارت‌های زندگی مثل خودآگاهی، همدلی، ارتباط موثر، تنظیم هیجان و ... هم آشنا میکند. همچنین در این کتاب به ابزارهایی برای کنار گذاشتن الگوهای ارتباطی ناکارآمد دست خواهید یافت و نکته‌هایی را یاد میگیرید درباره اینکه چه بگویید، چگونه بگویید، و چه وقت بگویید تا روی پای خود بایستید و روابط‌تان را دگرگون کنید.
دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
1.۶۱ مگابایت
تعداد صفحات
223 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۰۷:۲۶:۰۰
نویسنده جولی دی ازودو هنکس
مترجم محمدرضا رجبی شکیب
مترجم دومهیوا مفاخری
ناشرموسسه خدمات فرهنگی رسا
زبان
فارسی
عنوان انگلیسی
The assertiveness guide for woman
تاریخ انتشار
۱۴۰۰/۰۵/۲۴
قیمت ارزی
4 دلار
قیمت چاپی
55,000 تومان
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۱.۶۱ مگابایت
۲۲۳ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
4.4
از 5
براساس رأی 7 مخاطب
آموزنده 🦉 (1)
5
ستاره
85 ٪
4
ستاره
0 ٪
3
ستاره
0 ٪
2
ستاره
0 ٪
1
ستاره
14 ٪
5 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
5

این کتاب فوق العاده اس اوایلش با خوندن مقدمه و قول هایی که نویسنده میده خیلی امیدوار شدم اما در ادامه و در میانه راه حس کردم که چقدر مباحث پراکنده اس و نمی تونستم به هم ربطشون بدم ولی به خوندن ادامه دادم در نهایت وقتی پازل ها رو کنار هم چید شگفت زده شدم که چقدر زیبا دانستن و داشتن مهارت هایی که در فصل های قبل توضیح میده در کنار هم می تونه منجر به جرات ورزی بشه بنابراین لطفا در زمان خوندن کتاب حوصله کنید و به نویسنده مجال جمع بندی بدید چون در پایان نتیجه رو می بینید برعکس خیلی از کتاب های دیگه اصلا وارد مسائل زیادی تخصصی و حاشیه ای مثلا در مورد کارکرد مغز و ... نشده بود بلکه خیلی عملی و جذاب و مختصر اما مفید مطالب رو توضیح داده بود من همین الان دور اول مطالعه رو تموم کردم اما فکر می کنم ارزشش رو داره و باید باز هم از اول بخونمش و قدم به قدم بیشتر تمرین کنم خیلی از خوندن این کتاب خوشحالم و اکیدا توصیه می کنم

5
حال‌خوب‌کن ✨
آرامش‌بخش 🌱
پربار 🌳
گیرا 🧲
آموزنده 🦉

با به کاربستن روشهای گفته شده در این کتاب همه می تونن بهتر ارتباط برقرار کنن. یاد می گیریم چطور بدون پرخاشگری و یا حتی بدون فاصله گرفتن از کسانی که باعث رنجشمون شدن با جرات و با آگاهی کامل از احساسات و نیاز هامون و، خواسته مون رو مطرح کنیم یاد می گیریم که هر کسی سبک دلبستگی متفاوتی داره و به همون سبک ارتباط برقرار می کنه و این معمای اختلافات هست

5

کتابی بسیار تاثیرگذار هست در مورد جرات ورزی که در عین احترام به تفاوتها با دیگران، باعث میشود بهتر بتوانیم هیجانات را در شرایط دشوار مدیریت کنیم و روی حرفمان بیاستیم. در مورد تقویت اعتماد به نفس، خود آرام بخشی، روابط بهتر و خلق زندگی دلخواه برای زنان این کتاب عالیه.

5
آموزنده 🦉

کتاب مفیدیه و میتونه دید جدیدی بده .من یک دور خوندم و الان برای اینکه قدم به قدم تمرین کنم میخوام دوباره از اول بخونم. یه جاییش درمورد نامگذاری احساساتمون صحبت کرد و این به من کمک میکنه بفهمم چه احساسی دارم. به نظرم ارزش خوندن رو داشت و من رو به این زمینه علاقمند کرد.

1

من تقریبا ۶۰ درصد کتاب مطالعه کردم و رهاش کردم و یه کتاب دیگه رو شروع کردم مطالب و نحوه نگارش برای من اصلا جالب نبود

4.5
(8)
آموزنده 🦉 (1)
27,500
٪50
13,750
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
راهنمای جرات ورزی برای زنان
٪50
راهنمای جرات ورزی برای زنان
چطور با نیازهای خود ارتباط برقرار کنیم، مرزهای سالم تعیین کنیم و روابط خود را متحول سازیم
موسسه خدمات فرهنگی رسا
4.5
(8)
آموزنده 🦉 (1)
27,500
٪50
13,750
تومان