0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
عینِ عاشقی

معرفی، خرید و دانلود کتاب عینِ عاشقی

چند روایت از وصل و جدایی
نویسنده:
حسین وحدانی
درباره عینِ عاشقی

کتاب عین عاشقی نوشته حسین وحدانی، شامل بیست و سه یادداشت است که از دیدگاه‌های مختلف به تشریح و تبیین مفهوم عشق و زندگی می‌پردازد. این نوشته‌ها دیدگاه حسین وحدانی را نسبت به عشق، زندگی، دوستی و جن نشان می دهد. کتاب عین عاشقی دارای روایت‌هایی کوتاه و دل‌نشین از جنبه‌های مختلف عشق و زندگی است که مفهوم عشق را بازتعریف کرده و زندگی را از زاویه‌های جدیدی مشاهده کنیم. این اثر از زاویه‌ای نگاه می‌کند که زندگی با عشق و دوری از جنگ معنا و اهمیت دارد. نوشته‌های این کتاب، با وجود سادگی و روانی، ارتفاعات عمیقی از مفاهیم را به تصویر می‌کشند. دال دوست داشتن" پس از انتشار به سرعت در فهرست پرفروش‌ترین کتب قرار گرفت و تا جایی که تکه‌هایی از آن در فضای مجازی به اشتراک گذاشته شد، با استقبال فراوانی مواجه شد.

اگر شما هم به خواندن کتاب‌های ادبیات و نقد ادبی علاقه دارید حتما به دسته‌بندی ادبیات و نقد ادبی فیدیبو سر بزنید.

درباره حسین وحدانی

حسین وحدانی، روزنامه‌نگار جوان و فعال در فضای مجازی، در سال ۱۳۵۸ به دنیا آمد و دارای قلمی پرطرفدار است و او را به دلیل سابقه طولانی‌ نویسندگی‌اش در فضای مجازی، با نام حسین وی می‌شناسند. نوشته‌های وی اغلب به موضوع عشق اختصاص دارد و در ضمن، توانایی وی در روایت جذاب اتفاقات روزمره نیز بسیار چشمگیر است. از آنجایی که وی نسبت به جنگ انزجار دارد، این احساس منفی را به خوبی در نوشته‌هایش بازتاب داده است. حسین وحدانی از سن ۱۸ سالگی به طور مستمر به نویسندگی و خبرنگاری مشغول بوده است.

کتاب صوتی دال دوست داشتن اثر مطرح دیگر از حسین وحدانی است. این کتاب دربرگیرنده مجموعه ای از متن‌های عاشقانه و صمیمی و داستان کوتاه نویسنده که با نوشته‌هایش، مخاطب را به خنده، گریه، شادی و... وامی‌دارد.

چرا باید کتاب عین عاشقی را بخوانیم

اگر از داستان‌های کوتاه عاشقانه لذت می‌برید و می‌خواهید روایت‌هایی دلنشین از اتفاقات روزمره زندگی بخوانید، کتاب عین عاشقی گزینه‌ بسیار مناسبی برای شما خواهد بود. این کتاب با تجسم تناقض‌های مختلف در تجربه عشق و نگاه‌های متفاوت به این احساس، شما را به دنیایی از احساسات عمیق و پیچیده هدایت می‌کند. با روایت‌های جذاب و تکه‌های ادبی کوتاه، عین عاشقی به شما فرصت می‌دهد تا عشق را از زوایای مختلف مشاهده کنید و از زندگی‌نامه‌های روزمره با دید متفاوتی لذت ببرید.

در بخشی از کتاب عین عاشقی می‌خوانیم

مرد جوانی را به یاد می آورم که در بمبئی به کسب و کاری بزرگ مشغول بود. در عین حال به امور معنوی روی آورده بود. بنابراین کسب و کار خود را به معاونان مورد اعتمادش واگذار کرده بود، اما آن ها درستکار نبودند و به ارباب خود خیانت کردند. بدین ترتیب مرد جوان گرفتار بحران شدید مالی شد و در آستانه ورشکستگی قرار گرفت . او کار و کسب خود را پایان بخشید و به آمریکا رفت. در آن جا فروشگاهی گشود، اما بداقبالی او را دنبال می کرد. یک روز عصر دو مرد مسلح وارد فروشگاه او شدند و هرچه را که داشت سرقت کردند.

پیشنهادهایی برای دوست‌داران کتاب عین عاشقی

اگر شما هم به خواندن کتاب‌های ادبیات و نقد ادبی علاقه دارید پیشنهاد می‌کنیم حتما کتاب‌های زیر را که در فیدیبو به راحتی در دسترس شما هستند، مطالعه کنید.

ü    کتاب بزرگان چه گفته‌اند؟ نویسنده حبیب‌الله شاملویی

ü    کتاب مزخرفات فارسی نویسنده رضا شکراللهی

ü    کتاب صدای تو خوبست نویسنده رضا حاجی‌آبادی


شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
650.۷۳ کیلوبایت
تعداد صفحات
116 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۰۳:۵۲:۰۰
نویسندهحسین وحدانی
ناشرنشر کنار
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۴۰۰/۰۵/۰۹
قیمت ارزی
4 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۶۵۰.۷۳ کیلوبایت
۱۱۶ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
4.9
از 5
براساس رأی 10 مخاطب
5
ستاره
90 ٪
4
ستاره
10 ٪
3
ستاره
0 ٪
2
ستاره
0 ٪
1
ستاره
0 ٪
6 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
5

عالیه من خیلی دوست دارم این برنامه ی فیدیبو را خیلی چیز های خوب توی اون هست و خوشحالم که نصب کردم با تشکر از یکی از دوستام هم که بهم معرفی کرد

5

عااااالی? از اون کتاباس که بیشتر صفحاتش هایلایت می‌شه. حرفای ملموس از احساسی که همه کم و بیش لمسش کردیم

5
حال‌خوب‌کن ✨

خیلی کتاب خوشمزه اییه! آدم دلش میخواد کم کم بخونه و مزه مزه کنه حرفاشو

5

سلام واقعا ارزش چند بار خوندن داره عالیه عالی

4

بی نظیر ....خیلی دوست داشتم

5

فوق العاده

4.9
(12)
25,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو
عین عاشقی
عین عاشقی
چند روایت از وصل و جدایی

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
عینِ عاشقی
عینِ عاشقی
چند روایت از وصل و جدایی
نشر کنار
4.9
(12)
25,000
تومان