0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
مدل سازی، مونتاژ و نقشه کشی با SolidWorks 2019

معرفی، خرید و دانلود کتاب مدل سازی، مونتاژ و نقشه کشی با SolidWorks 2019

مجموعه کتاب های مهندس یار
نویسنده:
علی محمودی
درباره مدل سازی، مونتاژ و نقشه کشی با SolidWorks 2019
SolidWorks یک نرم‌افزار مهندسی پارامتریک است که برای طراحی به کمک کامپیوتر به کار می‌رود و بر روی ویندوز اجرا می‌شود. اولین نسخه این برنامه در سال 1995 تولید شد و تاکنون نیز تمام مهندسان مکانیک، طراحان صنعتی و دانشجویان هریک از این رشته‌ها و همچنین همه علاقه‌مندان را همراهی کرده است. محیط‌های سه‌گانه و معروف SolidWorks عبارت‌اند از: Part، Assembly و Drawing که مباحث آموزشی این کتاب نیز، همین سه محیط را پوشش می‌دهد. کتاب حاضر دربردارنده آموزش‌هایی پیرامون ابزارها و نکات پرکاربرد SolidWorks 2019، یعنی جدیدترین نگارش این برنامه است. فصل‌های سوم تا دوازدهم کتاب شامل ده‌ها نمونه تمرینی است که ضمن آموزش نرم‌افزار، شما را با قطعات و مجموعه‌های صنعتی موجود در دنیای واقعی آشنا می‌سازد. یکی دیگر از ویژگی‌هایی که این کتاب را از سایر کتاب‌های مشابه جدا می‌سازد، تمرکز روی ابزارها و گزینه‌های مهم و کاربردی برنامه است؛ به طوری‌‌ که خواننده پس از مطالعه این کتاب و مقایسه آن با امکانات بی‌شمار SolidWorks 2019 به‌راحتی درمی‌یابد که مولف از آموزش ابزارهای متفرقه اجتناب ورزیده است. شما با دنبال کردن مطالب این کتاب علاوه بر حرفه‌ای شدن در کار با این نرم‌افزار، امکان آن را می‌یابید که سایر ابزارهای تکمیلی برنامه را نیز به‌راحتی هرچه تمام‌تر به ‌کار ببندید.
دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
pdf
حجم
39.۲۴ مگابایت
تعداد صفحات
712 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۲۳:۴۴:۰۰
نویسندهعلی محمودی
ناشرنشر دانشگاهی کیان
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۴۰۰/۰۱/۳۰
قیمت ارزی
10 دلار
قیمت چاپی
89,500 تومان
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
pdf
۳۹.۲۴ مگابایت
۷۱۲ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
3
از 5
براساس رأی 4 مخاطب
5
ستاره
25 ٪
4
ستاره
0 ٪
3
ستاره
25 ٪
2
ستاره
50 ٪
1
ستاره
0 ٪
2 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
3

مناسب برای کسانی که تازه میخوان استارت بزنن و یاد بگیرن. ولی در حد مبتدی. کتاب سیاه و سفیده و در موارد زیادی از توضیحات جلوگیری شده. مثلا در بخش اسمبل فقط قیدهای ساده شرح داده شده. مورد بعد اینه که مثال هایی که توی کتاب اومده رو شما بهش دسترسی ندارین چون با DVD همراه کتاب بوده.

5

عالیه این کتاب. از صفر صفر شروع کرده. خیلی کامله با جزئیات توضیح میده. تصاویر با کیفیت و عالی. اگه رنگی بود دیگه چیزی کم نداشت. برای یادگیذی سالیدورک همین کتاب بهترینه.

3
(4)
89,500
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
مدل سازی، مونتاژ و نقشه کشی با SolidWorks 2019
مدل سازی، مونتاژ و نقشه کشی با SolidWorks 2019
مجموعه کتاب های مهندس یار
نشر دانشگاهی کیان
3
(4)
89,500
تومان